BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom begint FEYENOORD niet een eigen kleding lijn? (extra inkomsten)

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ronald W
 Ronald W - donderdag 02 oktober 2008 - 18:09   quote  deeplink  
.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 02 oktober 2008 - 18:22   quote  deeplink  
goed plan en noem het FR-Casuals. Denk overigens dat ze met puma wel een betere kleding sponsor hebben dan met kappa
schiedam
 schiedam - donderdag 02 oktober 2008 - 18:42   quote  deeplink  
hahahaha koekebakker
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 02 oktober 2008 - 19:44   quote  deeplink  
Word eens wakker!!!!!!! Is er al een tijdje hoor!!!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 02 oktober 2008 - 19:49   quote  deeplink  
volgens mij istie alweer weg.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 02 oktober 2008 - 20:06   quote  deeplink  
Snap ik!!! Wat vind je van vanavond??? respect!!!! Dit nu elke keer laten zien en geen rode kaarten meer krijgen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 02 oktober 2008 - 20:14   quote  deeplink  
gaat goed, veel inzet, zelfs greene valt me mee, op 1 foutje na. Top Legioen!!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 02 oktober 2008 - 20:18   quote  deeplink  
I'M FEYENOORD TILL I DIE!!!!! I'M FEYENOORD TILL I DIE!!!!! I AM SURE I AM, I KNOW I AM!!!! I'M FEYENOORD TILL I DIE!!!!!!!
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 02 oktober 2008 - 21:06   quote  deeplink  
Was een lekkere wedstrijd jongens
Heerlijk, die inzet
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 03 oktober 2008 - 09:34   quote  deeplink  
Een eigen kledinglijn levert niet per saldo meer geld op voor Feyenoord. Als PUMA/KAPPA toestemming krijgt van Feyenoord om de kleding te leveren dan moeten zij daarvoor betalen. Dit geld halen ze gedeeltelijk weer terug met een percentage van verkoop van de kleding, de rest zien zij als reclameuiting. Als Feyenoord zelf kleding gaat produceren hoeven zij geen geld per verkocht shirt af te staan aan PUMA/KAPPA maar ontvangen zij dus ook geen finaciƫle bijdrage van PUMA/KAPPA.
Ik denk dat de heren Jacobs en Woerts wel hebben uitgerekend wat voor Feyenoord het meeste oplevert....dus krijgen we PUMA of DIADORA of UMBRO.....dat merk kan nu toch wel weer?????of gaan we weer in Le Coq Sportief lopen......krijgen we wel Fatima de Moreira Melo er gratis bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2008 door Madhopfc --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 oktober 2008 - 10:16   quote  deeplink  
Volgens mij is al bekend dat het PUMA wordt
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 03 oktober 2008 - 11:35   quote  deeplink  
wordt Puma
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 oktober 2008 - 12:11   quote  deeplink  
geregeld dus.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 03 oktober 2008 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2008 - 09:34 schreef Madhopfc het volgende:
Een eigen kledinglijn levert niet per saldo meer geld op voor Feyenoord. Als PUMA/KAPPA toestemming krijgt van Feyenoord om de kleding te leveren dan moeten zij daarvoor betalen. Dit geld halen ze gedeeltelijk weer terug met een percentage van verkoop van de kleding, de rest zien zij als reclameuiting. Als Feyenoord zelf kleding gaat produceren hoeven zij geen geld per verkocht shirt af te staan aan PUMA/KAPPA maar ontvangen zij dus ook geen finaciƫle bijdrage van PUMA/KAPPA.
Ik denk dat de heren Jacobs en Woerts wel hebben uitgerekend wat voor Feyenoord het meeste oplevert....dus krijgen we PUMA of DIADORA of UMBRO.....dat merk kan nu toch wel weer?????of gaan we weer in Le Coq Sportief lopen......krijgen we wel Fatima de Moreira Melo er gratis bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Onno en Chris zijn nou niet mijn favoriete Feyenoorders... Ze hebben wel vaker zich erg misgerekend. Maar het klopt wat je zegt. Feyenoord krijgt een goede vergoeding er voor. Ik denk trouwens dat die gouden shirts nu ook wel meer verkocht gaan worden. Dat is ook weer geld in kassa want die krengen zijn fucking duur. Ik kies voor Le Coq Sportif!!Ik wil Fatima er wel bij krijgen... :-P

Maar dan eigenlijk het liefst zonder kleren..
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 oktober 2008 - 13:19   quote  deeplink  
zal je zien, krijg je bij puma de olympisch kampioene gewichtheffen boven de 100 kg
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 03 oktober 2008 - 13:35   quote  deeplink  
hahahaha, laat maar lekker zitten dan. ik boycot Puma op deze manier. ;-)
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 oktober 2008 - 14:35   quote  deeplink  
waarom? ze kan je mooi op de schouders nemen bij de volgende huldiging op de coolsingel.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 03 oktober 2008 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2008 - 14:35 schreef hotjumper het volgende:
waarom? ze kan je mooi op de schouders nemen bij de volgende huldiging op de coolsingel.
Dat is de instelling. Laten we nu zeker tot de winterstop alleen maar het positieve nog meer uitwerken en steunen. vlak voor of tijdens de winterstop kunnen we aan de hand van de resultaten weer onze gevoelens en meningen duidelijk laten blijken. ben op zich ook niet eens hoe het beleid nu gaat maar nu moeten we steunen, ongenoegen uitspreken moeten we doen als de tijd daar weer rijp voor is. Die jongens op het veld hebben ons nodig en wie weet waar ze dan toe in staat zijn.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 04 oktober 2008 - 19:15   quote  deeplink  
mag ik wel ff snel pretpilletjes gaan scoren
Pietje1
 Pietje1 - maandag 06 oktober 2008 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2008 - 19:19 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

Dat is de instelling. Laten we nu zeker tot de winterstop alleen maar het positieve nog meer uitwerken en steunen. vlak voor of tijdens de winterstop kunnen we aan de hand van de resultaten weer onze gevoelens en meningen duidelijk laten blijken. ben op zich ook niet eens hoe het beleid nu gaat maar nu moeten we steunen, ongenoegen uitspreken moeten we doen als de tijd daar weer rijp voor is. Die jongens op het veld hebben ons nodig en wie weet waar ze dan toe in staat zijn.
We hebben gister kunnen zien waartoe ze in staat zijn....
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 oktober 2008 - 09:16   quote  deeplink  
ja laten we pas weer kritisch worden als we degradatie voetbal spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Waarom begint FEYENOORD niet een eigen kleding lijn? (extra inkomsten)









0.0075349