BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 1 woord!!!! Respect!!!!! Bezieling dat willen we zien!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 02 oktober 2008 - 20:23   quote  deeplink  
Dit elke wedstrijd zonder rode kaarten!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 02 oktober 2008 - 20:24   quote  deeplink  
Fantasitische pot, voetbal zoals het hoort te zijn!!!!
Ro
 Ro - donderdag 02 oktober 2008 - 20:28   quote  deeplink  
Sterker Door Strijd!!!
schiedam
 schiedam - donderdag 02 oktober 2008 - 20:37   quote  deeplink  
RESPECT voor de mannen met inzet (dus niet voor bruins) ;)
Johnny_Sonic
 Johnny_Sonic - donderdag 02 oktober 2008 - 20:48   quote  deeplink  
Respect voor onze jongens. En dus ook voor Bruins, die ging er ook voor. Net als de vaak verguisde Greene, bij de weg!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 02 oktober 2008 - 20:57   quote  deeplink  
precies!!!
G-child
 G-child - donderdag 02 oktober 2008 - 21:02   quote  deeplink  
90 minuten passie en strijd...! veel respect voor de jonkies, talenten die wij bij feyenoord echt nodig hebben! en zullen we greene ook eens het respect geven wat hij verdient? deze wedstrijd gevochten als een leeuw!
girdie
 girdie - donderdag 02 oktober 2008 - 21:26   quote  deeplink  
sjezus, greene was goed? net deze wedstrijd gemist, zul je net zien!
john3
 john3 - donderdag 02 oktober 2008 - 21:40   quote  deeplink  
dit is feyenoord waardig en respect voor de jongens in het stadion van minuut 1 hebben zij onze jongens erdoor getrokken respect voor de feyenoordfan
sevillana
 sevillana - donderdag 02 oktober 2008 - 22:46   quote  deeplink  
Feyenoord was weer eens echt aanwezig, net als de 12e man! Zoals we het graag zien!
Arbeid leveren, dat levert meestal ook wel wat op!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2008 door sevillana --
F.L.E
 F.L.E - donderdag 02 oktober 2008 - 23:08   quote  deeplink  
Fantastische pot voetbal. En dan onze suporters . Laten we dat zondag tegen Nec nog maar eens ff dunnetjes overdoen. Word het 8-0
derq
 derq - donderdag 02 oktober 2008 - 23:16   quote  deeplink  
hoogmoed komt voor de val.
Jeli
 Jeli - donderdag 02 oktober 2008 - 23:17   quote  deeplink  
Keihard gewerkt en eindelijk een beetje geluk!
Uitblinkers waren wat mij betreft (weer) van Bronkhorst, Wijnaldum, Hofland, Bahia en toch ook van Dijk, die veel rust uitstraalde. Bruins vond ik (opnieuw)tegenvallen.
derq
 derq - donderdag 02 oktober 2008 - 23:20   quote  deeplink  
nee bruins was ook best sterk! houdt het ook al 10 minuten langer vol dan vorig jaar :D
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 oktober 2008 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2008 - 23:08 schreef F.L.E het volgende:
Fantastische pot voetbal. En dan onze suporters . Laten we dat zondag tegen Nec nog maar eens ff dunnetjes overdoen. Word het 8-0
NEC heeft een zelfde soort boost gehad, nu maar kijken wie het eerst hersteld is. Beloofd een mooie pot te worden
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 03 oktober 2008 - 08:36   quote  deeplink  
Hele fraaie zege. De inzet was fantastisch. Prima teamprestatie.
Nop
 Nop - vrijdag 03 oktober 2008 - 09:04   quote  deeplink  
SUPER Feyenoord was gewoon echt gevaarlijk!!!
Makay is hoop ik na de winterstop wel nauwkeurig :( en Bruins... zal hij in de finale uefa cup wel de moeite nemen om 90 min. strijd te bieden?

Ik heb een heerlijk spannende wedstrijd gezien, met zeer mooie combinaties zoals ik ze lang niet gezien heb! alleen wat duurde de blesuretijd lang :)
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 oktober 2008 - 10:20   quote  deeplink  
Vond Bruins wel meevallen, hij was aanvallend niet zo sprankelend als vorig seizoen maar hij deed redelijk veel nuttig verdedigend werk.
opa
 opa - vrijdag 03 oktober 2008 - 10:34   quote  deeplink  
maaja tegen nec missen we wel hofland dusja...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 oktober 2008 - 13:21   quote  deeplink  
maar doet el ahmadi wel mee, dus winnen we de slag al op het middenveld
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 03 oktober 2008 - 16:01   quote  deeplink  
El Ahmadi zal niet in de basis beginnen
Verbeek vind hem nog niet wedstrijdfit
Hij zal na een uur invallen denk ik
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - vrijdag 03 oktober 2008 - 17:12   quote  deeplink  
Wat een gezeik over Bruins is een x iemand over begonnen en dat gaat maar door. Die jongen heeft misschien een dip kan toch hij is nog jong en moet nog veel leren. Heeft bovendien nog niet veel europees gespeeld hierdoor mist hij dus ook die ervaring. Voor de rest FEYENOORD een super wedstrijd 90min (plus wat blessure tijd) genieten.
dudek
 dudek - vrijdag 03 oktober 2008 - 18:14   quote  deeplink  
als eerste WAANZINIG wat heb ik genoten
ten tweede waar zijn die azijn zijkers nu gebleven.............
of zijn dat de mensen die nu over bruins zijken................
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 oktober 2008 - 18:20   quote  deeplink  
nee dat zijn de mensen die over azijn-zeikers zeiken
dudek
 dudek - vrijdag 03 oktober 2008 - 18:31   quote  deeplink  
daar zijk ik graag over................................
Jeli
 Jeli - vrijdag 03 oktober 2008 - 18:31   quote  deeplink  
Heel goed hotjumper! Volgens mij is een forum juist bedoeld om je mening ergens over te geven.
schiedam
 schiedam - vrijdag 03 oktober 2008 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2008 - 17:12 schreef FEYENOORD KAMPIOENEN het volgende:
Wat een gezeik over Bruins is een x iemand over begonnen en dat gaat maar door. Die jongen heeft misschien een dip kan toch hij is nog jong en moet nog veel leren. Heeft bovendien nog niet veel europees gespeeld hierdoor mist hij dus ook die ervaring. Voor de rest FEYENOORD een super wedstrijd 90min (plus wat blessure tijd) genieten.
misschien een dip een dip van anderhalve seizoen misshien dan ik erger me elke week weer aan hem die inzet van hem
dudek
 dudek - vrijdag 03 oktober 2008 - 19:05   quote  deeplink  
een dip een dip misshien dan ik aan hem die inzet ( ik zeg niks )
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 05 oktober 2008 - 11:17   quote  deeplink  
Bruins moet gewoon eens agressiviteit uitstralen en niet als een dooie over dat veld lopen. Kan geweldig voetballen met een geweldig overzicht maar zijn uitstraling speelt hem parten. Als je bij Feyenoord wil voetballen moet je bezieling laten zien. Is inderdaad wel een erg lange dip als dit een dip is.
Jeli
 Jeli - zondag 05 oktober 2008 - 12:00   quote  deeplink  
Op zich maakt het mij niet eens zoveel uit dat Bruins niet zoveel bezieling uitstraalt. Het leuke van voetbal is juist dat je allerlei verschillende types in een team nodig hebt. Bruins moet het juist hebben van zijn intelligente (steek)passes en het risico wat hij durft te nemen. Zijn onvoorspelbaarheid is juist zijn kracht. Als ik hem dan (bijv.) in de wedstrijd tegen die Zweden bijna alleen maar risicoloze balletjes zie geven (en zelfs die gingen af en toe nog verkeerd)dan gaat er iets niet goed en dan heb je ook weinig aan Bruins. Met een slimme spits als Makaay voor hem hij zich toch kunnen onderscheiden? Het zal wel met vorm en zelfvertrouwen te maken hebben. Ik hoop dat hij vanaf vandaag weer laat zien waar hij goed in is.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 05 oktober 2008 - 12:20   quote  deeplink  
Ik heb persoonlijk meegedaan aan de kritiek op Luigi , MAARRRRR op dit moment vindt ik de kritiek NIET terecht , hij heeft naar mijn mening sinds de wedstrijd tegen AJAX ook de stijgende lijn te pakken en speelt met meer inzet dan hij eerder deed , donderdag werdt hij moegestreden gewisseld en dat laat zien dat ie 110% gegeven heeft , dat dit ten koste gaat van zijn sprankelijkheid is logisch , maar zodra hij de power en conditie heeft voor 90min vol gas zal die sprankelijkheid terugkeren en hij dus beter worden dan ooit tevoren want voetballen ,ja dat kan hij! Ik denk dat de aanpak van GJ voor hem weleens heel goed uit kan pakken!
schiedam
 schiedam - zondag 05 oktober 2008 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2008 - 12:20 schreef jantje 1974 het volgende:
Ik heb persoonlijk meegedaan aan de kritiek op Luigi , MAARRRRR op dit moment vindt ik de kritiek NIET terecht , hij heeft naar mijn mening sinds de wedstrijd tegen AJAX ook de stijgende lijn te pakken en speelt met meer inzet dan hij eerder deed , donderdag werdt hij moegestreden gewisseld en dat laat zien dat ie 110% gegeven heeft , dat dit ten koste gaat van zijn sprankelijkheid is logisch , maar zodra hij de power en conditie heeft voor 90min vol gas zal die sprankelijkheid terugkeren en hij dus beter worden dan ooit tevoren want voetballen ,ja dat kan hij! Ik denk dat de aanpak van GJ voor hem weleens heel goed uit kan pakken!hoop dat je gelijk krijg
schiedam
 schiedam - zondag 05 oktober 2008 - 12:30   quote  deeplink  
hoop dat je gelijk krijg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 1 woord!!!! Respect!!!!! Bezieling dat willen we zien!!!!









0.0066931