BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is een leuke loting voor Feyenoord ??

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
opa
 opa - vrijdag 03 oktober 2008 - 09:58   quote  deeplink  
ik zat zelf te denken aan dit :
- Milan
- 020
- Nancy
- Standard

mooi tog ;)
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 oktober 2008 - 10:12   quote  deeplink  
Tottenham
Nancy
stuttgart
Standard
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 03 oktober 2008 - 10:25   quote  deeplink  
020 kan niet, je kan geen Nederlandse clubs loten. Nancy lijkt me niet zo'n goed plan of juist wel...daar gaat het dan in ieder geval niet uit de hand lopen omdat ze daar wel geleerd hebben. Ik hoop op een uitwedstrijd naar Portsmouth of Villa park lijkt me ook wel wat. Ik vrees voor een Belgische club want dan kan Feyenoord wel weer inpakken......dat gaat nooit goed komen als er weer een Legioen van 10.000 man door de straten loopt!
opa
 opa - vrijdag 03 oktober 2008 - 10:31   quote  deeplink  
ow jammer :P zou wel leuk zijn geweest ^^
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 oktober 2008 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2008 - 10:25 schreef Madhopfc het volgende:
020 kan niet, je kan geen Nederlandse clubs loten. Nancy lijkt me niet zo'n goed plan of juist wel...daar gaat het dan in ieder geval niet uit de hand lopen omdat ze daar wel geleerd hebben. Ik hoop op een uitwedstrijd naar Portsmouth of Villa park lijkt me ook wel wat. Ik vrees voor een Belgische club want dan kan Feyenoord wel weer inpakken......dat gaat nooit goed komen als er weer een Legioen van 10.000 man door de straten loopt!
als je op voorhand daar al van uit gaat dan kan je Feyenoord maar beter terugtrekken, Dan zijn tripjes naar duitsland ook geen optie laat staan naar tottenham. Kijk voor de gein ook eens naar alle keren dat het wel goed ging, zoals naar milan in 2002 was ook een hoop volk dat daar heen ging.
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 03 oktober 2008 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2008 - 10:35 schreef hotjumper het volgende:

[..]

als je op voorhand daar al van uit gaat dan kan je Feyenoord maar beter terugtrekken, Dan zijn tripjes naar duitsland ook geen optie laat staan naar tottenham. Kijk voor de gein ook eens naar alle keren dat het wel goed ging, zoals naar milan in 2002 was ook een hoop volk dat daar heen ging.
geldt idd ook voor Duitsland........helaas zijn die keren dat het wel goed ging op één hand te tellen. Voor de hoollies hebben Duitsland en Belgie een grote aantrekkingskracht dus dat gaat sowieso "los" daar....helaas zal dat de praktijk gaan uitwijzen ben ik bang.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 03 oktober 2008 - 12:31   quote  deeplink  
Laten we er van uitgaan dat de "hoollies" zoals jij ze noemt nu even beter nadenken voordat ze weer zo'n mongolen actie gaan doen als 2 jaar geleden. Tevens denk ik dat de ontvangende clubs er ook veel strenger op zijn dan Nancy. We weten natuurlijk allemaal dat het hun eigen schuld was en niet Feyenoords, maar dat is een gepasseerd station.

Ik zie graag een Italiaanse club (doet Feyenoord het altijd goed tegen) en een Duitse club. Maakt me niet uit welke. Engelse cubs liever niet, daar gaan we meestal de boot in... Verder zijn Metalist Kharkiv, Lech Poznan en MSK Zilina natuurlijk klinkende namen!! ;-)
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 03 oktober 2008 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2008 - 10:53 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

geldt idd ook voor Duitsland........helaas zijn die keren dat het wel goed ging op één hand te tellen. Voor de hoollies hebben Duitsland en Belgie een grote aantrekkingskracht dus dat gaat sowieso "los" daar....helaas zal dat de praktijk gaan uitwijzen ben ik bang.
echte hoollies zijn echt met de club bezig dus die weten precies wanneer het wel en wanneer het niet kan. Een echt hoolie valt ook alleen een andere hoollie aan (geen normale supporter) en de politie. Je heb tegenwoordig veel uitschot erbij maar een echte hoolie van de oude stempel is helemaal niet zo slecht als iedereen zegt. Je heb nu veel van die meelopers en die verzieken de boel netzo als in Nancy.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 03 oktober 2008 - 19:14   quote  deeplink  
Ik zeg trouwens voor het affiche: Milan, Stuttgart, Tottenham en Standard. Als we zeker door willen naar volgende ronde moet je natuurlijk de op papier zwakste uit zoeken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2008 door Richard Lagrouw --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat is een leuke loting voor Feyenoord ??









0.0076940