BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Ik ga naar huis, ik heb het helemaal gehad!"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 04 oktober 2008 - 20:02   quote  deeplink  
Nu dat kan leuk worden, handschoenen af, en Marco breekt je enkels. denk eerder dat hij zijn bovenlip breekt, met het naar buiten gaan. na de creditcard ceremonie.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 04 oktober 2008 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2008 - 19:52 schreef erukje het volgende:
Ik heb vraag kan helemaal geen filmpjes hierop kijken?kan iemand me helpen of moet ik iets downloaden zodat ik het kan zien.Ik gebruik windows vista.Aub kan iemand me helpen
even je windowsmediaplayer updaten via microsoft.com. Komt het helemaal goed.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 04 oktober 2008 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2008 - 19:52 schreef erukje het volgende:
Ik heb vraag kan helemaal geen filmpjes hierop kijken?kan iemand me helpen of moet ik iets downloaden zodat ik het kan zien.Ik gebruik windows vista.Aub kan iemand me helpen
vreemd met vista werkt de player meestal meteen, maar ik denk dat je een add on moet downloaden voor je media player
Belinea
 Belinea - zondag 05 oktober 2008 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2008 - 19:52 schreef erukje het volgende:
Ik heb vraag kan helemaal geen filmpjes hierop kijken?kan iemand me helpen of moet ik iets downloaden zodat ik het kan zien.Ik gebruik windows vista.Aub kan iemand me helpen
Vreemd, ik heb ook vista en heb nergens last!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2008 door Belinea --
brahim
 brahim - maandag 06 oktober 2008 - 11:31   quote  deeplink  
best spannend iedereen omstebeurt mekaar afluisteren en dan marco deel 1 ook een mannelijke hoer trouwens niets is wat het lijkt het leukste is ik weet van te voren al dat degene die 24uur aanvragen of zeggen . ik ga naar huis
gewoon blijven wel vet geregisseerd hoor pfoe hee ze sturen mekaar allemaal een richting uit ik vind die achtergrond muziek soms wel gevaarlijk klinken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Ik ga naar huis, ik heb het helemaal gehad!"









0.0100281