BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 29 (03-10-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 03 oktober 2008 - 21:10   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 29 (03-10-2008)

nane
 nane - vrijdag 03 oktober 2008 - 23:49   quote  deeplink  
gadverdomme "kom eens effe bij papa"
alleen al hoe die het zegt walglijk gewoon ,wat bezielt die gozer eigenlijk
blijft hij nu eindeloos met gevoel van andere spelen en is die Kelly nou achterlijk.
Man ik weet niet hoed het loop aanstaande maandag met die nieuwe ,man.
Zal ze nu toch gaan ruilen ik hoop het zo maar ze lijk me zo achterlijk dat ze dan weer zo voor de bijl gaat.
hij speelt met vrouwen en ok spel spelen tot daar aan toe maar hij gaat de ver.
nane
 nane - vrijdag 03 oktober 2008 - 23:51   quote  deeplink  
rory laat zich wel door lisa de weyt voor schrijven vinden jullie niet mensen.
het is volgens mij een lulltje rozenwater.maar hij is wel lief en heeft zeker meer
respect voor mensen en heeft meer fatsoen in zijn pink dan de marco,s bij elkaar.
Maaike
 Maaike - zaterdag 04 oktober 2008 - 00:07   quote  deeplink  
De hele aflevering ging over Kelly en Marco!!

Het kwam bij mij over net of Marco toch voor Charlene gaat kiezen in plaats van Ghisla..

En een nieuwe mannnnnnnnnnnnn...Maar die vrouwen zijn zulke schijtluizen, die zullen waarschijnlijk dezelfde mannen kiezen..

Ben benieuwd naar morgen..
draakje
 draakje - zaterdag 04 oktober 2008 - 00:10   quote  deeplink  
Wat ik in de gauwigheid van die nieuwe gezien heb, zag hij er wel aardig uit.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 04 oktober 2008 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2008 - 00:07 schreef Maaike het volgende:
De hele aflevering ging over Kelly en Marco!!

Het kwam bij mij over net of Marco toch voor Charlene gaat kiezen in plaats van Ghisla..

En een nieuwe mannnnnnnnnnnnn...Maar die vrouwen zijn zulke schijtluizen, die zullen waarschijnlijk dezelfde mannen kiezen..

Ben benieuwd naar morgen..
dat is in ieder geval wat men ons wi laten geloven. het lijktt mij wel lachen, en denk dat Charlene gewoon haar gevoel volgt en idd, Marco laat winnen.De biatch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2008 door Izz@headliner --
blaat
 blaat - zaterdag 04 oktober 2008 - 05:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2008 - 00:22 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

dat is in ieder geval wat men ons wi laten geloven. het lijktt mij wel lachen, en denk dat Charlene gewoon haar gevoel volgt en idd, Marco laat winnen.De biatch.
Ze zeggen eerst dat Marco een bijzondere keus maakt, maarja dat kan dus net zo goed Gisela zijn. Daarna zie je die vent binnen komen, en dan zegt Ribas tegen harige Marco: "Nu ben jij de lul jongen!" Waarop harige dus reageert met dat het hem niets kan schelen.

Lijkt er dus toch op dat er nog iets gaat gebeuren. Ik denk dat ie voor Charlene kiest en dat zij gaat weigeren en dan toch maar voor Ghisela gaat..
pauline
 pauline - zaterdag 04 oktober 2008 - 10:31   quote  deeplink  
bah,, het is net de kooi, vooral met de script makers.
ribas en yasmin zijn amanda en brian, die worden uit de wind gehouden.
het hele verhaal draait alleen maar om die 2 marco's
Het is onnatuurlijk
G.R.i
 G.R.i - zaterdag 04 oktober 2008 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2008 - 10:31 schreef pauline het volgende:
bah,, het is net de kooi, vooral met de script makers.
ribas en yasmin zijn amanda en brian, die worden uit de wind gehouden.
het hele verhaal draait alleen maar om die 2 marco's
Het is onnatuurlijk
Hun "gedrag" is ook onnatuurlijk; mag toch hopen dat de hedendaagse jongenmannen meer fatsoen en respect hebben voor de vrouwen.
G.R.i
 G.R.i - zaterdag 04 oktober 2008 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2008 - 11:07 schreef G.R.i het volgende:

[..]

Hun "gedrag" is ook onnatuurlijk; mag toch hopen dat de hedendaagse jongenmannen meer fatsoen en respect hebben voor de vrouwen.
En vice-versa.....natuurlijk.....!!!!!
Maaike
 Maaike - zaterdag 04 oktober 2008 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2008 - 05:02 schreef blaat het volgende:

[..]

Ze zeggen eerst dat Marco een bijzondere keus maakt, maarja dat kan dus net zo goed Gisela zijn. Daarna zie je die vent binnen komen, en dan zegt Ribas tegen harige Marco: "Nu ben jij de lul jongen!" Waarop harige dus reageert met dat het hem niets kan schelen.

Lijkt er dus toch op dat er nog iets gaat gebeuren. Ik denk dat ie voor Charlene kiest en dat zij gaat weigeren en dan toch maar voor Ghisela gaat..
Idd kan ook, goede van jou...

Dit kan natuurlijk ook: Kale Marco kiest voor Gisla, waardoor harige Marco wel voor Charlene moet kiezen..Of is dit te ver gezocht??

Trouwens Ribas zegt het niet alleen tegen 1 Marco...Hij zegt en wijst: "Jij en Jij zijn de lul"..
Maaike
 Maaike - zaterdag 04 oktober 2008 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2008 - 11:07 schreef G.R.i het volgende:

[..]

Hun "gedrag" is ook onnatuurlijk; mag toch hopen dat de hedendaagse jongenmannen meer fatsoen en respect hebben voor de vrouwen.
Idd, hoe die twee Marco's met de vrouwen omgaan..Te ziek gewoon!!
JinX
 JinX - zaterdag 04 oktober 2008 - 13:15   quote  deeplink  
Die Marco's gaan niet goed met vrouwen om oké dat ben ik met jullie eens , maar die meiden laten het ook toe hé .
Er zijn al genoeg signalen gegeven dat je kan zien dat hun niet te vertrouwen zijn en toch erbij blijven , sorry maar ik heb geen medelijden met die meiden !!!
patrick37
 patrick37 - zaterdag 04 oktober 2008 - 13:37   quote  deeplink  
die blanke marco gaat wederom een kapitale blunder maken;
hij kiest alsnog voor charlene,en die gaat nu voor die nieuwe jongen
daggggggggggggggggggggg marco,wat een sukkel
Maaike
 Maaike - zaterdag 04 oktober 2008 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2008 - 13:37 schreef patrick37 het volgende:
die blanke marco gaat wederom een kapitale blunder maken;
hij kiest alsnog voor charlene,en die gaat nu voor die nieuwe jongen
daggggggggggggggggggggg marco,wat een sukkel
Al zal Marco voor Charlene kiezen, ik denk namelijk niet dat Charlene voor die nieuwe jongen gaat..Vrouwen zijn daar gewoon te zacht...Maar als ik haar was zou ik hem het zuuuuuuuuuuuur maken deze week...Maar ik denk niet dat ze dat gaat doen..
Maaike
 Maaike - zaterdag 04 oktober 2008 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2008 - 13:15 schreef JinX het volgende:
Die Marco's gaan niet goed met vrouwen om oké dat ben ik met jullie eens , maar die meiden laten het ook toe hé .
Er zijn al genoeg signalen gegeven dat je kan zien dat hun niet te vertrouwen zijn en toch erbij blijven , sorry maar ik heb geen medelijden met die meiden !!!
Dat is ook waar!!!
Vooral deze week met een nieuwe man, kunnen ze de mannen zo goed terug pakken, vooral Kelly, Marco heeft haar zo zwaar belazert, maar ja, ze is nou eenmaal verliefd op hem en zal toch met gevoel spelen en niet met het spel in haar achterhoofd..Wat natuurlijk erg dom is, als ze wil winnen!!! Marco ruilt haar zonder blikken of blozen in hoor!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 04 oktober 2008 - 13:47   quote  deeplink  
Mijn vermoeden is de volgende. Uit schuldgevoel laat harige Marco Gisela over aan donkere Marco. Donkere Marco kiest dus Gisela, Harige Marco kiest Charlene.Kelly gaat naar huis. vervolgens krijgt Charlene ruzie met Gisela om de nieuwe binnenkomer. dat word pas lachen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2008 door Izz@headliner --
Maaike
 Maaike - zaterdag 04 oktober 2008 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2008 - 13:47 schreef Izz@headliner het volgende:
Mijn vermoeden is de volgende. Donkere Marco kiest Gisela, Harige Marco kiest Charlene.Kelly gaat naar huis. vervolgens krijgt Charlene ruzie met Gisela om de nieuwe binnenkomer. dat word pas lachen.
Ik denk dus ook dat kale Marco voor Ghisla gaat..

Maar er waren al wat berichten dat Ghisela buiten is gezien op het station!!

Maar aan de andere kant kale Marco kan haar toch niet afpakken van harige Marco..Tenzij ze dat hebben afgesproken, wat ze vaak doen voor een creditcard ceremonie!!

We zien het vanavond, ben zo benieuwd!!!!!!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 04 oktober 2008 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2008 - 13:51 schreef Maaike het volgende:

Maar er waren al wat berichten dat Ghisela buiten is gezien op het station!!
Dat zou wel zonde zijn, Kelly en Charlene hebben niets in te brengen tegen de huidige 'gevestigde' groep, het zijn volgers terwijl juist Gisela de boel flink kan gaan opschudden! Lisa had ze al over de zeik....
Maaike
 Maaike - zaterdag 04 oktober 2008 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2008 - 13:56 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Dat zou wel zonde zijn, Kelly en Charlene hebben niets in te brengen tegen de huidige 'gevestigde' groep, het zijn volgers terwijl juist Gisela de boel flink kan gaan opschudden! Lisa had ze al over de zeik....
Ja, maar die Ghisela is volgens mij ook niets bijzonders..Wat heeft ze nou tegen Lisa gezegd, heel weinig hoor...Lisa is nou eenmaal een hysterische wijf..
Zodra Ghisela een partner heeft, komt er volgens mij heel weinig uit!!
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 04 oktober 2008 - 14:17   quote  deeplink  
Kale Marco kiest Kelly. Mede door schuldgevoel en niet te vergeten dat hij eindelijk eerlijk is geweest en Kelly duidelijk gemaakt dat hij niet verliefd is op haar. Dus het gaat hun beide nu om het spel, zeker nu ze als nr.1 staan.
Wat nu voor zowel Kelly als Kale Marco helder is, is dat Lisa en Rory niet te vertrouwen zijn en dat ze het niet bepaald goed met beide voor hebben. Kelly zal zich heus wel afvragen waarom Lisa en Rory niet eerder met hun verhaal zijn gekomen.
Ik denk dat Gisela naar huis gaat. Switch-Marco kiest Charlene, die ligt beter binnen de groep.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 04 oktober 2008 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2008 - 13:58 schreef Maaike het volgende:

[..]

Ja, maar die Ghisela is volgens mij ook niets bijzonders..Wat heeft ze nou tegen Lisa gezegd, heel weinig hoor...Lisa is nou eenmaal een hysterische wijf..
Zodra Ghisela een partner heeft, komt er volgens mij heel weinig uit!!
Ook al komt er misschien weinig vanuit haar zelf (wat nog even afwachten is) denk ik dat ze een sterk eigen willetje heeft en zich niet zomaar vanalles laat zeggen waardoor er een beetje meer actie onstaat. Ze zou bijvoorbeeld met een van de Marco's net als Fiona en Joost plannetjes kunnen bedenken om bijvoorbeeld tussen Lisa en Rory te stoken. Lisa is zo op de kast te krijgen blijkt en Rory durft tegen niemand in te gaan.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 04 oktober 2008 - 20:01   quote  deeplink  
Nu dat kan leuk worden, handschoenen af, en Marc breekt je enkels. denk eerder dat hij zijn bovenlip breekt, met het naar buiten gaan. na de creditcard ceremonie.
nane
 nane - zaterdag 04 oktober 2008 - 20:12   quote  deeplink  
tuurlijk zal die kelly wel weer voor ,marco kiezen als ze en beetj karakter heeft dan kiest ze die nieuwe gozer .......................................dikke vette .....
ikm hoop t zo dat die marco ,s allebij er uit gaan wat een ettertjes
gadeverdomme meyt zijn kom eens effe bij papa zeg dat maar tegen die gozer die gekomen is kloot hommel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 29 (03-10-2008)









0.0091049