BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Krijgt Feyenoord ABN Amro op de shirts?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 03 oktober 2008 - 23:27
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Krijgt Feyenoord ABN Amro op de shirts? (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - vrijdag 03 oktober 2008 - 23:27   quote  deeplink  
fey21
 fey21 - zaterdag 04 oktober 2008 - 02:41   quote  deeplink  
je zou beter kunnen vragen: 'gaat ajaks nu een sponsor verliezen?'
dat lijkt mij eerder te gebeuren namelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2008 door fey21 --
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 04 oktober 2008 - 10:29   quote  deeplink  
ik wilde hier al een topic over maken maar dat was al gebeurd. De eerste gedachte bij mij is van : Nee dat nooit maar mocht het gebeuren dan wordt eindelijk een historische blunder rechtgezet. Jarenlang sponsorde een voormalige Rotterdamse bank die club uit 020. Mocht ABN AMRO idd sponsor worden van Feyenoord dat wordt een voormalige hoofdstedelijk bank sponsor van ons. Daar de top van de bank ongetwijfeld in 020 zal terechtkomen is dat een leuke bijkomende straf voor ze!!! Ik zie eigenlijk meer een praktisch probleem......WIJ zullen nooit (meer)toestaan dat de sponsornaam te groot op het shirt komt, horizontaal hetzij verticaal (dat helemaal niet) dus beter blijft het gewoon Fortis. Liever heb ik eigenlijk dat SHELL haar Rotterdamse roots eens laat zien.......Shell op het shirt en van iedere getankte liter shellbrandstof 10 cent naar Feyenoord!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 oktober 2008 door Madhopfc --
Maximus
 Maximus - zaterdag 04 oktober 2008 - 13:51   quote  deeplink  
Dat zou wat wezen! gaat er elk ritje huis-kuip v.v. maar liefst €5,00 naar FEYENOORD! (als ik 1 op 10 haal)Maaruh... is overheidssteun toegestaan btw?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 04 oktober 2008 - 19:06   quote  deeplink  
dan krijg ik een business seat... rij 1 op 5
fey21
 fey21 - zondag 05 oktober 2008 - 01:43   quote  deeplink  
als je shell als sponsor kunt strikken, ben je binnen.
dan heb je volgens mij geen andere Russische olie-sjeik nodig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Krijgt Feyenoord ABN Amro op de shirts?









0.0043470