BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: offtopic, alleen lezen als je voor 1978 geboren bent.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 00:55 schreef Belinea het volgende:

[..]

Pardon, ben je 2m9 dan?
2 meter tien
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 00:56 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ik dacht dat je zou stoppen V V
Wat doe ik dan fout, ik zeg alleen dat je eerlijk bent, jeetje mina heeeeeee kom op zeg en 1 ding wees nu eens eerlijk en vertel mij eens even waar V V voor staat.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 00:58   quote  deeplink  
moet je kijken zonder mijn gedichtje was het echt niet gezellig geworden
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 00:58   quote  deeplink  
nou ik ga mijn bedje opzoeken truste skattie's
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 00:57 schreef Belinea het volgende:

[..]

Wat doe ik dan fout, ik zeg alleen dat je eerlijk bent, jeetje mina heeeeeee kom op zeg en 1 ding wees nu eens eerlijk en vertel mij eens even waar V V voor staat.
vrolijke vreugel
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 00:58 schreef Moha R. de Vries het volgende:
nou ik ga mijn bedje opzoeken truste skattie's
truste lieverdje, kussie van je zussie
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 03 december 2008 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 00:58 schreef Izz@headliner het volgende:
moet je kijken zonder mijn gedichtje was het echt niet gezellig geworden
dat klopt!

ik ga nu ff wat hema hotdogs warmmaken... ben over 20 mins weer terug maar mochten jullie dan slapen: weltrusten!
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 01:00   quote  deeplink  
NOu Neef, loopt altijd recht en echt niet scheef, want scheef of rechtuit, je bent een vrolijke schavuit.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 01:01   quote  deeplink  
waarschijnlijk weltrusten en als ik niet ken slapen kom ik weer uurtje buurten.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 01:01   quote  deeplink  
weltrusten Belinea
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 01:01 schreef Izz@headliner het volgende:
weltrusten Belinea
Truste meis.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 01:01 schreef Belinea het volgende:

[..]

Nou ik denk dat het voor heeeeeeeeeel iets anders staat, maar ja.
Ze blijft doorgaan en dat zegt voor mij al genoeg.
maar dat zijn jouw eigen interpretaties, soms is loslaten net zo belangrijk als vasthouden, want soms als je wint verlies je.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 01:03   quote  deeplink  
weltrusten meiske
pauline
 pauline - woensdag 03 december 2008 - 09:06   quote  deeplink  
hey hey... zie ik weer mijn naam ergens staan?
Zie ik dat belinea het goede voorbeeld geeft zie ik weer een moha die toch even moet etteren.
ben toch wel benieuwd met wat voor frustraties zij door het leven moet gaan.
Moha is gewoon een PW..Dat is het
Een Pauline Wannabe...
En ik lees ook ergens een stukje dat boudewijn en ik moha gezamelijk zouden hebben aangepakt?
En ik lees ook iets over een gedicht??
Voor mij van IZZ??? Een liefdesverklaring?? doe hem dan in een PB..
1 ding wil ik wel kwijt. Het inlevingsvermogen van izz is vele malen hoger dan dat van moha, Izz weet op een gegeven moment normaal te doen,, iets wat ik bij moha niet zie.. Constant VV richting belinea..Moha Moha,, houd je nu eens in, je lijkt wel een vleermuis met rabiës
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 09:06 schreef pauline het volgende:
hey hey... zie ik weer mijn naam ergens staan?
Zie ik dat belinea het goede voorbeeld geeft zie ik weer een moha die toch even moet etteren.
ben toch wel benieuwd met wat voor frustraties zij door het leven moet gaan.
Moha is gewoon een PW..Dat is het
Een Pauline Wannabe...
En ik lees ook ergens een stukje dat boudewijn en ik moha gezamelijk zouden hebben aangepakt?
En ik lees ook iets over een gedicht??
Voor mij van IZZ??? Een liefdesverklaring?? doe hem dan in een PB..
1 ding wil ik wel kwijt. Het inlevingsvermogen van izz is vele malen hoger dan dat van moha, Izz weet op een gegeven moment normaal te doen,, iets wat ik bij moha niet zie.. Constant VV richting belinea..Moha Moha,, houd je nu eens in, je lijkt wel een vleermuis met rabiës
Ja lieverd het houd niet op, gisteren probeerde ik het weer normaal op te pakken met vragen via Izz, want ze had hier geen leuk gedicht neer gezet, dat heeft Boudewijn ook meteen weggehaald.
Ik weet echt niet waarom die meiden zo door moeten gaan, in het verleden staan ze ook al niet positief, want er zijn hier een aantal mensen voor hun weggebleven (is toch niet normaal).
Izz weet op den duur op te houden ja, maar Moha is echt iemand die maar door en door blijft gaan, ik heb ook mijn twijfels over haar, geen normale woorden, maar afkortingen gebruiken, als je zo een volwassen meid bent, toon dat dan ook.
Nu was ik de gene die dacht, laten we het hier nou eens gezellig maken na die ellende die we hier hebben gehad (dus ik was de gene die de knoop wilde door hakken), maar nee, ik kon door de stront zakken, dus dat word ook niet geaccepteerd, wat doe je hier nou in godsnaam goed?
En kunnen ze dan niet denken, ach verleden tijd we maken het hier weer gezellig?
IK heb het nu geprobeerd en ik ben het zat!!
Ik hoef niet tegen hun te zeggen, zak door de stront, want dat is niet nodig.
EN BOUDEWIJN, LAAT DIT NU STAAN, DAT DE MEIDEN HET KUNNEN LEZEN, WANT IK WIL NU DAT DEZE ELLENDE OPGELOST WORD, IK BEN DE GENE DIE ALS EERSTE DEZE STAP WIL NEMEN (WAT IK EERDER AL HEB GEDAAN) EN IK WIL EEN LEUKE TIJD HEBBEN MET ALLE MENSEN HIER OP HET FORUM!!! (Dit moeten jullie positief opvatten, dus lees het nog een keer over, als het negatief over komt!!!)
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 09:06 schreef pauline het volgende:
hey hey... zie ik weer mijn naam ergens staan?
Zie ik dat belinea het goede voorbeeld geeft zie ik weer een moha die toch even moet etteren.
ben toch wel benieuwd met wat voor frustraties zij door het leven moet gaan.
Moha is gewoon een PW..Dat is het
Een Pauline Wannabe...
En ik lees ook ergens een stukje dat boudewijn en ik moha gezamelijk zouden hebben aangepakt?
En ik lees ook iets over een gedicht??
Voor mij van IZZ??? Een liefdesverklaring?? doe hem dan in een PB..
1 ding wil ik wel kwijt. Het inlevingsvermogen van izz is vele malen hoger dan dat van moha, Izz weet op een gegeven moment normaal te doen,, iets wat ik bij moha niet zie.. Constant VV richting belinea..Moha Moha,, houd je nu eens in, je lijkt wel een vleermuis met rabiës
IK heb hem in een pm naar je gestuurd.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 10:35 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ja lieverd het houd niet op, gisteren probeerde ik het weer normaal op te pakken met vragen via Izz, want ze had hier geen leuk gedicht neer gezet, dat heeft Boudewijn ook meteen weggehaald.
Ik weet echt niet waarom die meiden zo door moeten gaan, in het verleden staan ze ook al niet positief, want er zijn hier een aantal mensen voor hun weggebleven (is toch niet normaal).
Izz weet op den duur op te houden ja, maar Moha is echt iemand die maar door en door blijft gaan, ik heb ook mijn twijfels over haar, geen normale woorden, maar afkortingen gebruiken, als je zo een volwassen meid bent, toon dat dan ook.
Nu was ik de gene die dacht, laten we het hier nou eens gezellig maken na die ellende die we hier hebben gehad (dus ik was de gene die de knoop wilde door hakken), maar nee, ik kon door de stront zakken, dus dat word ook niet geaccepteerd, wat doe je hier nou in godsnaam goed?
En kunnen ze dan niet denken, ach verleden tijd we maken het hier weer gezellig?
IK heb het nu geprobeerd en ik ben het zat!!
Ik hoef niet tegen hun te zeggen, zak door de stront, want dat is niet nodig.
EN BOUDEWIJN, LAAT DIT NU STAAN, DAT DE MEIDEN HET KUNNEN LEZEN, WANT IK WIL NU DAT DEZE ELLENDE OPGELOST WORD, IK BEN DE GENE DIE ALS EERSTE DEZE STAP WIL NEMEN (WAT IK EERDER AL HEB GEDAAN) EN IK WIL EEN LEUKE TIJD HEBBEN MET ALLE MENSEN HIER OP HET FORUM!!! (Dit moeten jullie positief opvatten, dus lees het nog een keer over, als het negatief over komt!!!)

Ik begrijp dat je het lief bedoeld, maar je bent niet geheel onschuldig, jij wakkert het ook aan.
MOHA is heel direct, en als jij het gevoel van humor niet herkent of et niet zo voelt, ga je al snel dreinen. En een vastbijter? daar zijn we allemaal schuldig aan, kom op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2008 door Izz@headliner --
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 14:18 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik begrijp dat je het lief bedoeld, maar je bent niet geheel onschuldig, jij wakkert het ook aan.
MOHA is heel direct, en als jij het gevoel van humor niet herkent of et niet zo voelt, ga je al snel dreinen. En een vastbijter? daar zijn we allemaal schuldig aan, kom op.
Ik ben zeker niet onschuldig en dat zal ik ook niet ontkennen, maar 1 ding, ik wakker niks op nooit en te nimmer niet, als het een tijdje stil ligt de ellende, ben ik nooit de gene die als eerste weer zou beginnen, dat doe jij en Moha wel, een voorbeeld, gisteren gaf je antwoord (een dag later) op still, daar zei je in dat als je het gedicht leest je aan Pauline moet denken, waarop ik vroeg, waarom moet je dan aan Pauline denken, toen kwam je met een gedicht wat niet leuk was, dus wie is er dan weer begonnen, niet ik, dus ik reageer daar weer op van, waarom nou weer beginnen?
Nog een voorbeeld, als het weer een tijdje stil ligt de ellende en iemand zei iets over een speler, dan zei Moha, ow bedoel je Pauline niet toevallig, waarop ik weer reageer van, waarom? dus wie begint er dan weer als eerste, niet ik, dus kijk alle dingen eens terug van mij, dan zie je dat ik nooit begin, maar reageer op jou en moha haar bericht, waarom begin ik nooit, dan hebben jullie nooit een bewijs om te kunnen zeggen, ow ja begin jij nooit als eerste?
Als Pauline begint met geen leuk bericht en jullie reageren daar vel op, zei ik ook vaak, ach ja Pauline kan nou eenmaal niet leuk uit de hoek komen, maar waarom meteen zo vel reageren met, je bent geen advocaat, of haar pakken dat ze pot is en daar kan ik niet tegen dat er 2 of 3 man tegen 1 iemand beginnen haar de grond in te trappen, dan verdedig ik haar ja, dat doe jij bij moha en moha bij jou net zo goed.
En nog is wat, ook ik ben heel direct net als Moha en ja dat kan wel eens botsen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2008 door Belinea --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 16:00   quote  deeplink  


hahahaha ik lig hier dubbel van het lachen
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 14:32 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ik ben zeker niet onschuldig en dat zal ik ook niet ontkennen, maar 1 ding, ik wakker niks op nooit en te nimmer niet, als het een tijdje stil ligt de ellende, ben ik nooit de gene die als eerste weer zou beginnen, dat doe jij en Moha wel, een voorbeeld, gisteren gaf je antwoord (een dag later) op still, daar zei je in dat als je het gedicht leest je aan Pauline moet denken, waarop ik vroeg, waarom moet je dan aan Pauline denken, toen kwam je met een gedicht wat niet leuk was, dus wie is er dan weer begonnen, niet ik, dus ik reageer daar weer op van, waarom nou weer beginnen?
Nog een voorbeeld, als het weer een tijdje stil ligt de ellende en iemand zei iets over een speler, dan zei Moha, ow bedoel je Pauline niet toevallig, waarop ik weer reageer van, waarom? dus wie begint er dan weer als eerste, niet ik, dus kijk alle dingen eens terug van mij, dan zie je dat ik nooit begin, maar reageer op jou en moha haar bericht, waarom begin ik nooit, dan hebben jullie nooit een bewijs om te kunnen zeggen, ow ja begin jij nooit als eerste?
Als Pauline begint met geen leuk bericht en jullie reageren daar vel op, zei ik ook vaak, ach ja Pauline kan nou eenmaal niet leuk uit de hoek komen, maar waarom meteen zo vel reageren met, je bent geen advocaat, of haar pakken dat ze pot is en daar kan ik niet tegen dat er 2 of 3 man tegen 1 iemand beginnen haar de grond in te trappen, dan verdedig ik haar ja, dat doe jij bij moha en moha bij jou net zo goed.
En nog is wat, ook ik ben heel direct net als Moha en ja dat kan wel eens botsen.
Nee Belinea, da gedicht stond er voor dat jij vragen ging stellen> Nu niet verdraaien, ik vertelde nog dat ik je de hele avond niet gelezen had. todat jij ver het rof gedicht begon van Youp van het Hek. Dat ik geplaatst had. en i had erbij gezet, doet mij aan Pauline denken.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 16:08   quote  deeplink  
Still - dinsdag 02 december 2008 - 00:43 quote deeplink

quote:
Op maandag 01 december 2008 - 19:40 schreef Izz@headliner het volgende:
ja ik ken die sit eleuk is die he?vooral die oudewetse scheldnamen.

de typisch Amsterdamse schuttingtaal: stoephoer, teef, krijg de koelere, tyfus, tering,(en zo nog meer akelige ziektes). Een tijdje erg populair was: ‘ga op het dak zitten met een bos uien en vreet je haar op’. En: ‘dat klinkt als een lul op een drumstel met kutgeluid’. Sorry, maar dat was toen echt het taalgebruik.

Als je het zo leest lijkt het een kunstvorm ; )

Enne hoezo dag later, gaan we gewoon door?
als je goed leest waren we maandag al begonnen, en ik ben achterlijkd at ik het weer wil uitleggen. jezus man laat het nou eens rusten, of je moet persee ruzie willen dan gaan we ff door, en dan straks weer zeggen dat ik begonnen ben, jij gaat er de hele dag al over door hoor!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2008 door Izz@headliner --
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 16:06 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Nee Belinea, da gedicht stond er voor dat jij vragen ging stellen> Nu niet verdraaien, ik vertelde nog dat ik je de hele avond niet gelezen had. todat jij ver het rof gedicht begon van Youp van het Hek. Dat ik geplaatst had. en i had erbij gezet, doet mij aan Pauline denken.
Nee nee nee, dat gedicht kwam er te staan, na dat ik aan jou vroeg waarom je dan aan Pauline moet denken, toen zei jij zal het even opzoeken en toen zetten je het neer, ik draai niks om heb daar geen rede toe.
En anders vragen we het wel aan Boudewijn als hij online komt, als hij het nog weet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2008 door Belinea --
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 16:13 schreef Belinea het volgende:

[..]

Nee nee nee, dat gedicht kwam er te staan, na dat ik aan jou vroeg waarom je dan aan Pauline moet denken, toen zetten je het neer, ik draai niks om heb daar geen rede toe.
En anders vragen we het wel aan Boudewijn als hij online komt, als hij het nog weet.
Nee, hou Boudewijn weg, het was net zo gezellig hahahahahaha, positief Boudewijn, ik heb vanmiddag een hoop geleerd van de dames hier x
pauline
 pauline - woensdag 03 december 2008 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 16:16 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Nee, hou Boudewijn weg, het was net zo gezellig hahahahahaha, positief Boudewijn, ik heb vanmiddag een hoop geleerd van de dames hier x
positief hé
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 16:08 schreef Izz@headliner het volgende:
Still - dinsdag 02 december 2008 - 00:43 quote deeplink

quote:
Op maandag 01 december 2008 - 19:40 schreef Izz@headliner het volgende:
ja ik ken die sit eleuk is die he?vooral die oudewetse scheldnamen.

de typisch Amsterdamse schuttingtaal: stoephoer, teef, krijg de koelere, tyfus, tering,(en zo nog meer akelige ziektes). Een tijdje erg populair was: ‘ga op het dak zitten met een bos uien en vreet je haar op’. En: ‘dat klinkt als een lul op een drumstel met kutgeluid’. Sorry, maar dat was toen echt het taalgebruik.

Als je het zo leest lijkt het een kunstvorm ; )

Enne hoezo dag later, gaan we gewoon door?
als je goed leest waren we maandag al begonnen, en ik ben achterlijkd at ik het weer wil uitleggen. jezus man laat het nou eens rusten, of je moet persee ruzie willen dan gaan we ff door, en dan straks weer zeggen dat ik begonnen ben, jij gaat er de hele dag al over door hoor!
Nou dan hou je nu lekker op met uitleggen en laten we het rusten, ik geef gewoon netjes antwoord op jou vragen en berichten en als je dat niet kan aanvaarden houden we op en niet alleen ik ga de hele dag door, jij ook, jij geeft toch ook netjes antwoord op mijn berichten.
En ik ben zeker niet naar ruzie opzoek, want IK was de gene die als eerste nu een einde wilde maken aan al de gezeur en ellende op dit forum.
Tjonge
 Tjonge - woensdag 03 december 2008 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 16:19 schreef pauline het volgende:

[..]

positief hé
Zeer zekers
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 16:13 schreef Belinea het volgende:

[..]

Nee nee nee, dat gedicht kwam er te staan, na dat ik aan jou vroeg waarom je dan aan Pauline moet denken, toen zei jij zal het even opzoeken en toen zetten je het neer, ik draai niks om heb daar geen rede toe.
En anders vragen we het wel aan Boudewijn als hij online komt, als hij het nog weet.
Ja graag, ik had het gedicht geplaatst van youp van het hek, en daarbij gezet dat het mij aan Pauline deed denken, en idd, vraag het maar aan Boudewijn, sterker nog, toen ik vroeg ik of ik er ook 1 voor jou moest zoeken zei Boudewijn doe maar niet, je draait het wel om, en straks weer sorry zeggen, had ik het verkeerd, je zit er naast Belinea.
pauline
 pauline - woensdag 03 december 2008 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 17:10 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Ja graag, ik had het gedicht geplaatst van youp van het hek, en daarbij gezet dat het mij aan Pauline deed denken, en idd, vraag het maar aan Boudewijn, sterker nog, toen ik vroeg ik of ik er ook 1 voor jou moest zoeken zei Boudewijn doe maar niet, je draait het wel om, en straks weer sorry zeggen, had ik het verkeerd, je zit er naast Belinea.
meiden,, schatten stop nu aub... het is mijn gedicht...mijn leed.. mijn alles..
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 00:15 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

doe maar niet!
kijk, alleen dit al
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 17:23   quote  deeplink  
Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 00:24 edit quote deeplink

zak in de stront, ipv de zak van Sinterklaas.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2008 door Izz@headliner --

EN HIER, zoals ik gisteren al uitlegde ging ik weer verder met oude gezegdes en scheld dingen, zoals ( dat slaat als lul op een kutdrumstel. NOGMAALS. STill en ik waren erover bezig. waarop Still zij als je het zo leest is het bijna een kunstvorm. Toen kwam ik met YOup Van het hek "Grof gedicht", en dat dit mij aan Pauline deed denken, daarop sprong jij als een vlo er bovenop. waarop Boudewijn het gedicht verwijderde, omdat de zin er bij stond 'het doet mij aan Pauline denken'.
Waarop jij vroeg of ik Pauline wel eens gezien had. ( Jij begreep heel de bedoeling niet) Hij scheld zich wezenloos op de vriendin, maar op het einde staat dan, Kom Toch bij mij terug.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 17:16 schreef pauline het volgende:

[..]

meiden,, schatten stop nu aub... het is mijn gedicht...mijn leed.. mijn alles..
alleen voor jou dan he
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 17:10 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Ja graag, ik had het gedicht geplaatst van youp van het hek, en daarbij gezet dat het mij aan Pauline deed denken, en idd, vraag het maar aan Boudewijn, sterker nog, toen ik vroeg ik of ik er ook 1 voor jou moest zoeken zei Boudewijn doe maar niet, je draait het wel om, en straks weer sorry zeggen, had ik het verkeerd, je zit er naast Belinea.
Ok lieverd jij gelijk, als je gelijk wilt hebben krijg je van mij gelijk, als ik er toch naast zit, nou ja jammer dan mijn excuus, maar bij deze jij hebt en krijgt gelijk.
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 17:17 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

kijk, alleen dit al
Je hebt gelijk!!!
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 17:23 schreef Izz@headliner het volgende:
Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 00:24 edit quote deeplink

zak in de stront, ipv de zak van Sinterklaas.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2008 door Izz@headliner --

EN HIER, zoals ik gisteren al uitlegde ging ik weer verder met oude gezegdes en scheld dingen, zoals ( dat slaat als lul op een kutdrumstel. NOGMAALS. STill en ik waren erover bezig. waarop Still zij als je het zo leest is het bijna een kunstvorm. Toen kwam ik met YOup Van het hek "Grof gedicht", en dat dit mij aan Pauline deed denken, daarop sprong jij als een vlo er bovenop. waarop Boudewijn het gedicht verwijderde, omdat de zin er bij stond 'het doet mij aan Pauline denken'.
Waarop jij vroeg of ik Pauline wel eens gezien had. ( Jij begreep heel de bedoeling niet) Hij scheld zich wezenloos op de vriendin, maar op het einde staat dan, Kom Toch bij mij terug.
Je hebt gelijk!!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 17:35 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ok lieverd jij gelijk, als je gelijk wilt hebben krijg je van mij gelijk, als ik er toch naast zit, nou ja jammer dan mijn excuus, maar bij deze jij hebt en krijgt gelijk.
ik weet het
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 17:36 schreef Belinea het volgende:

[..]

Je hebt gelijk!!!
ik weet het
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 17:36 schreef Belinea het volgende:

[..]

Je hebt gelijk!!!
ook deze weet ik.
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 17:47 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ik weet het
Goed zo.
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 17:48 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ook deze weet ik.
Goed zo.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 17:54   quote  deeplink  
Boudewijn je hebt weer gelijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2008 door Moha R. de Vries --
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 17:54 schreef Moha R. de Vries het volgende:
Boudewijn je hebt weer gelijk. [ afbeelding ]
ik weet 't
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 03 december 2008 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 17:56 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ik weet 't
ik ook
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 17:54 schreef Moha R. de Vries het volgende:
Boudewijn je hebt weer gelijk. [ afbeelding ]
Waar zegt Boudewijn dan wat?
Ik zie niks staan.
pauline
 pauline - woensdag 03 december 2008 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 18:00 schreef Belinea het volgende:

[..]

Waar zegt Boudewijn dan wat?
Ik zie niks staan.
waarschijnlijk een pb belinea
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 18:01 schreef pauline het volgende:

[..]

waarschijnlijk een pb belinea
Kan hij het toch beter hier neer zetten, dan weet ik het ook.
Dan kan ik mijn excuus aanbieden als ik ongelijk heb.
pauline
 pauline - woensdag 03 december 2008 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 18:02 schreef Belinea het volgende:

[..]

Kan hij het toch beter hier neer zetten, dan weet ik het ook.
Dan kan ik mijn excuus aanbieden als ik ongelijk heb.
is weer tactiek van moha,, alles om jou op de kast te jagen, en waarschijnlijk speelt boudewijn wel mee
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 03 december 2008 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 18:02 schreef Belinea het volgende:

[..]

Kan hij het toch beter hier neer zetten, dan weet ik het ook.
Dan kan ik mijn excuus aanbieden als ik ongelijk heb.
Boudewijn doet dat ook wel. Hij is geen schijnheilige, Net als Sinterklaas, met een zaklamp in de kerk.
( is een schijnheilige, snap je?)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2008 door Izz@headliner --
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 18:20 schreef pauline het volgende:

[..]

is weer tactiek van moha,, alles om jou op de kast te jagen, en waarschijnlijk speelt boudewijn wel mee
Nou dan mag ze zwaar tillen, want mij op de kast jagen...
Maar ik denk niet dat Boudewijn met hun mee doet, want gisteren verdedigde hij mij ook een beetje.
Belinea
 Belinea - woensdag 03 december 2008 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 december 2008 - 18:26 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Boudewijn doet dat ook wel. Hij is geen schijnheilige, Net als Sinterklaas, met een zaklamp in de kerk.
( is een schijnheilige, snap je?)
Ja ik snap het hahahahahaha.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 03 december 2008 - 19:37   quote  deeplink  
Guys, waar blijft the christmas spirit.
Of moet ik wachten tot Sinterklaas naar huis vertrokken is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: offtopic, alleen lezen als je voor 1978 geboren bent.









0.0075440