BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Greene hoort niet in de Eredivisie thuis!'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 05 oktober 2008 - 17:41
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Greene hoort niet in de Eredivisie thuis!' (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - zondag 05 oktober 2008 - 17:44   quote  deeplink  


'Greene hoort niet in de Eredivisie thuis!'

Na afloop van de zoveelste nederlaag van dit seizoen vanmiddag luisterde ik naar Radio Rijnmond en hoorde een verslaggever zeggen: ''Greene is bij Feyenoord slechts een figurant in het veld. Deze jongen hoort niet in de Eredivisie thuis.'' Daar moet ik deze man na (zeker na vandaag) gelijk in geven. Deze speler hoort gewoon niet bij Feyenoord thuis!

Legioen Weblog
F4L
 F4L - zondag 05 oktober 2008 - 17:48   quote  deeplink  
Vandaag werd Hofland toch wel gemist, hier moeten we ons gewoon overheen zetten, Verbeek kan echt wel wat. En ik vond Greene nog niet eens slecht spelen, het was gewoon pech hebben, gelukkig nu twee weken rust.
fey21
 fey21 - zondag 05 oktober 2008 - 17:52   quote  deeplink  
Ho ho, niet Greene de schuld geven van alles.
De Cler ging ook de fout in, net als tegen ajax.
schiedam
 schiedam - zondag 05 oktober 2008 - 18:23   quote  deeplink  
maar greene verneukt het elke wedstrijd weer
cj
 cj - zondag 05 oktober 2008 - 18:30   quote  deeplink  
Uit bij Kalmar hoor ik van veel mensen ook op Forums
Van greene geweldig gespeelt wat zeikt nu iedereen
en wat ik veel hoorden was iedereen zat er naast go greene go greene
enzz enzzz
en nu weer na 1 wedstrijd
Zijn alle meningen weer totaaal anders
Wel grappig
F4L
 F4L - zondag 05 oktober 2008 - 18:38   quote  deeplink  
@ cj, er zitten veel van die mensen hier die na 1 wedstrijd al totaal om kunnen slaan. Ik vond Greene vandaag niet heel slecht spelen, alleen het was wel een feit dat Hofland werd gemist in de defensie, die werd nu niet echt geleid. Daarnaast is het gewoon dikke pech dat Feyenoord verzuimde te scoren in de 1e helft, ook dat met Biseswar was discutabel maar ja niks aan te doen, en ja als De Cler nog uitglijdt is het helemaal pech. tegen ajax was het wel de schuld van De Cler, dit was gewoon pech.

Nu twee weken rust, hopelijk kunnen er weer wat mensen terugkeren van blessures. Er wordt 18 oktober weer gevoetbald, dit maal Willem II uit, misschien heeft Feyenoord dan wel het geluk mee.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 05 oktober 2008 - 18:44   quote  deeplink  
Moet niet een speler de schuld geven. Dit komt door het geheel, inclusief de technische leiding. Ik zeg dat het een mentaliteitskwestie is. Als het tegen 020 is of een wedstrijd die er echt toe doet kan het wel maar tegen andere clubs niet. Plus dat naar mijn mening het falen van de technische leiding aan het licht komt. Middenvelders halen terwijl we verdedigers nodig hebben. Is duidelijk de achilleshiel. 11 tegendoelpunten in 5 wedstrijden. nog minder punten dan je wedstrijden gespeeld heb. Te bizar voor woorden. We mogen onszelf inderdaad geen topclub meer noemen, Maar zal de jongens altijd blijven steunen als ze spelen.
jo3h
 jo3h - zondag 05 oktober 2008 - 18:45   quote  deeplink  
rijnmond moet eens ophouden met stemming makerij de ene keer is het goed en de andere keer trappen ze feyenoord de grond in het is de slechtste sportredactie van nederland dat noemen zich rotterdammers zo de windt waait waait mijn jassie luid het spreek woord land verraders zijnhet klootzakken
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 oktober 2008 - 18:46   quote  deeplink  
Greene had donderdag blijkbaar een opleving vandaag wastie gewoon een sneue rukker. Die gozer heb echt niets te zoeken in de kuip. Het weer was nog het beste vandaag...
jo3h
 jo3h - zondag 05 oktober 2008 - 18:47   quote  deeplink  
nee de clerc en van brockhorst zijn goed laat mij niet lachen en dat loopt in het nederlands elftal
cj
 cj - zondag 05 oktober 2008 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2008 - 18:38 schreef F4L het volgende:
@ cj, er zitten veel van die mensen hier die na 1 wedstrijd al totaal om kunnen slaan. Ik vond Greene vandaag niet heel slecht spelen, alleen het was wel een feit dat Hofland werd gemist in de defensie, die werd nu niet echt geleid. Daarnaast is het gewoon dikke pech dat Feyenoord verzuimde te scoren in de 1e helft, ook dat met Biseswar was discutabel maar ja niks aan te doen, en ja als De Cler nog uitglijdt is het helemaal pech. tegen ajax was het wel de schuld van De Cler, dit was gewoon pech.

Nu twee weken rust, hopelijk kunnen er weer wat mensen terugkeren van blessures. Er wordt 18 oktober weer gevoetbald, dit maal Willem II uit, misschien heeft Feyenoord dan wel het geluk mee.
Ik vind Greene ook niet goed genoeg
voor Feyenoord!Hij speelt er al 4jaar
En ook al speelt hij nu 10 wedstrijden achter elkaar
super en zegt iedereen Greene hoort in de basis
Dan nog steeds vind ik hem niet goed genoeg voor Feyenoord
En mensen die dat wel vinden
Die moeten bedenken dat Feyenoord
Geen Utrecht is of geen Nac is. Wand na 4jaar nog steeds
Geen meerwaarde brengen tsjah dan gaat dat nooit
Bij Feyenoord lukken.
Greene zou wel een meerwaarde voor Nac of Utrecht
kunnen zijn.
Al denk ik dat hij net als Buiss daar de motivatie
niet meer kan opbrengen.Omdat ze Feyenoord gewend zijn
En bij clubs als nac vedette neigingen gaan tonen.
Maargoed dat is mijn mening

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2008 door cj --
hotjumper
 hotjumper - zondag 05 oktober 2008 - 18:59   quote  deeplink  
van mij magtie sneu achterna
Marciano
 Marciano - zondag 05 oktober 2008 - 20:18   quote  deeplink  
Greene speeld lang niet zo slecht. Het is gewoon een midevelder en hoord niet achterin!
Sebbe
 Sebbe - zondag 05 oktober 2008 - 20:27   quote  deeplink  
Zo slecht speelde hij vandaag niet en afgelopen donderdag ook niet, zijn grootste nadeel is zijn gemakzucht. Zoals het nu is maakt het niet uit hoe hij speelt hij wordt toch wel opgesteld omdat er niemand anders (beter) is. Het wordt tijd dat hij eens op scherp wordt gezet door meer concurrentie.
dudek
 dudek - zondag 05 oktober 2008 - 20:29   quote  deeplink  
Bij gebrek aan beter en geen geld zeg het maar
welke verdediger zou je willen halen en waarvan
vraag me af loopt er niks in de jeugd bij feyenoord
Peer
 Peer - zondag 05 oktober 2008 - 20:37   quote  deeplink  
Nogmaals; Greene eruit en Tiendalli een kans. Kost niks. Slechter kan het niet!!!
thewin
 thewin - zondag 05 oktober 2008 - 20:44   quote  deeplink  
Verbeek bepaald wie er speelt dus wie moet je de schuld geven niet greene die kan miss ni beter
Joszef
 Joszef - zondag 05 oktober 2008 - 21:01   quote  deeplink  
Dat 'ie niet goed is zijn we het wel over eens denk ik. Maar vandaag lag het heus niet alleen aan hem.
Tijd dat de ziekenboeg leeg loopt.
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 05 oktober 2008 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2008 - 18:45 schreef jo3h het volgende:
rijnmond moet eens ophouden met stemming makerij de ene keer is het goed en de andere keer trappen ze feyenoord de grond in het is de slechtste sportredactie van nederland dat noemen zich rotterdammers zo de windt waait waait mijn jassie luid het spreek woord land verraders zijnhet klootzakken
Ik weet van Sinclair Bisschop (verslaggever bij Rijnmond) en van andere Rijnmondmedewerkers dat het één en al Sparta is wat daar werkt. Er werken zelfs gasten die een strakke plasser krijgen van 020. Alleen Sinclair is voor Feyenoord nu Van Vliet op Bali zit. Die gasten doen net alsof ze voor Feyenoord zijn, het enige wat ze leuk vinden zijn de leuke tripjes met Feyenoord in Europa!. En Greene was vandaag niet slecht! In 2006 zat hij nog tegen Oranje aan en ik hoop dat hij weer naar die vorm toegroeit ....al zal hij nooit tot mijn favoriete spelers gaan behoren!
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 oktober 2008 - 08:44   quote  deeplink  
Greene was wel slecht, de hele tweede helft stond ie meer voor het doel van nec dan achterin waar die hoort. We mochen nog van geluk spreken dat nec niet vaker de linkerkant opzocht want daar lagen zeeën van ruimte.
Door zijn manier van spelen komt Bruins ook vaak in de problemen omdat hij onvoldoende rugdekking heeft.
Begin verdomme weer terug te verlangen naar Gyan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Greene hoort niet in de Eredivisie thuis!'









0.0067770