BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kritiek hoeft niet gezond te zijn!!! Kritiek geef je omdat je het hebt!!! Hoef niet alles te nuanceren!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 06 oktober 2008 - 18:51   quote  deeplink  
Er zijn verschillende mensen die mij verwijten ongezonde kritiek te hebben. Ze denken dat ik de enige ben die er zo over denk. Nou dan heb ik nieuws. Er zijn nog vele en vele anderen maar die nemen niet de moeite om op een forum de discussie aan te gaan. Het ergste vind ik nog dat diegene die zich het hardste tegen mijn uitspraken afzetten zelf niet eens een seizoenkaart hebben. Er zijn ook al uitspraken aan mijn adres gemaakt over hele andere dingen dan Feyenoord. De vraag aan de mensen die dat doen eerst de hand eens in eigen boezem te steken om mij aan te vallen op dingen die niets met Feyenoord te maken hebben. Voor alle duidelijkheid dit is mijn mening: HET BELEID IS KUT (WAAROM HEB IK AL VERSCHEIDENE MALEN TOEGELICHT) DE MENTALITEIT VAN DE OUDEREN IS KUT (DE JEUGD VECHT ALS EEN LEEUW, BEHALVE BRUINS), DE VERDEDIGING IS HET ZWAKSTE PUNT, ZEKER IN DE BREEDTE. KAN NIET DAT JE 2 SCHORSINGEN EN BLESSURES MOET OPVANGEN MET EEN MIDDENVELDER. TOELICHTINGEN VIND JE IN DE ANDERE TOPICS. Hoop dat die anderen (je weet zelf wel als ik jou bedoel) nu mijn mening gewoon respecteren en daar op een fatsoenlijke manier over in discussie willen gaan.
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 oktober 2008 - 19:15   quote  deeplink  
ik haat hoofdletters.....
F.L.E
 F.L.E - maandag 06 oktober 2008 - 19:17   quote  deeplink  
Ach het merendeel van de reacties is precies zoals Feyenoord zijn suporters ook het liefste heeft. Braaf op je stoeltje gaan zitten, flink wat centjes aan lidmaatschappen als het Legioen, jubileum toernooien en feesten uitgeven, een nieuw uit en thuisshirt en natuurlijk het gouden europese shirt. dan ook nog ff meespelen in de sponsorloterij en voor de wedstrijd flink gokken.
Maar wel je bek dichthouden verder. Geen kritiek op de scheidsrechters , geen aanstootgevende liedjes zingen en al zeker niet ons geweldige technisch directeur financieel directeur of een andere bobo bekritiseren.
Alleen maar positieve geluiden willen we horen, en als het dan mis mocht gaan stellen we toch weer gewoon en nieuwe trainer aan, wassen onze handen in onschuld en vullen onze zakken lekker.
Maar de gelegenheid aangrijpen om eens een keer openheid van zaken te geven, zoals Bosz gisteravond kon doen, zit er niet in.
Nee nietszeggende one-liners en cliche's. En een hoop als dit en als dat.
Nou zo lust ik er nog wel een paar.
Maar uitleggen waarom beleidsmatig een middevelder gehaald werd terwijl je een verdediger nodig hebt kan blijkbaar ook niet. Wel roepen dat Biseswar niet bij de Graafschap mocht blijven maar vergeten te vermelden dat je voor deze speler een , voor de Graafschap, astronomisch bedrag vroeg.
Maar vooral geen kritische vragen stellen want we zijn zooo goed bezig.
F.L.E
 F.L.E - maandag 06 oktober 2008 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2008 - 19:15 schreef hotjumper het volgende:
ik haat hoofdletters.....
Nou als begin van een nieuwe zin moet kunnen...
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 oktober 2008 - 19:29   quote  deeplink  
Ja tis onvoorstelbaar, toen het ze zo uitkwam mocht er van alles opgehangen worden in de kuip, daarna heeft de gelijkschakeling genadeloos toegeslagen en mogen er alleen nog maar positieve, pro-"eigen club" uitingen plaats vinden. Ook voor humor is er geen plaats en worden alle doeken gecontroleerd door de spandoeken gestapo.
Wordt een beetje moe van dat geforceerde positivo gedoe.
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 oktober 2008 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2008 - 19:20 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Nou als begin van een nieuwe zin moet kunnen...
Vooruit dan maar
dudek
 dudek - maandag 06 oktober 2008 - 19:34   quote  deeplink  
Dus hun mogen geen mening hebben en jij wel ha ha ha .
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 oktober 2008 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2008 - 19:34 schreef dudek het volgende:
Dus hun mogen geen mening hebben en jij wel ha ha ha .
mmmm, ik denk dat het eerder andersom ligt, omdat Richard zijn mening niet onder stoelen of banken steekt en deze nogal kernachtig onder woorden brengt, wordt hem verweten dat hij een notoire negatieveling is die alleen maar kankert om het kankeren. Men zou ook eens kunnen proberen te doorzien dat hij regelmatig een puntje heeft en zich erg bezorgt maakt over het reilen en zeilen bij Feyenoord.
F.L.E
 F.L.E - maandag 06 oktober 2008 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2008 - 19:34 schreef dudek het volgende:
Dus hun mogen geen mening hebben en jij wel ha ha ha .
Iedereen mag een mening hebben. Wat mij stoort is dat wanneer je je mening wat ongenuanceerder opschrijft word gezien als een negatieveling die alleen maar suporter is om te kunnen zeiken en zeuren. Ik ben persoonlijk blij met suporters die de vinger aan de pols houden na wat er de afgelopen jaren allemaal bij onze club gebeurd is.
En ja ik ben b.v. ook blij en trots dat er nu een paar jonge jongens aan de deur kloppen, maar ik vraag me tegelijkertijd ook af of dit ook gebeurd was zonder deze gigantische blessure golf. En als ik dan Bosz hoor zeggen dat ze wisten dat er zoveel fantastische jonge jongens aan zxaten te komen snap ik weer niet waarom ze dan een middenvelder kopen ipv een verdediger.Die tegenstrijdigheden in de uitlatingen van onze technisch directeur en bv Gudde over een oorlogskas sterkt bij de mening dat er nog heel wat afgelogen en gekonkeld wordt in de Kuip. En daar geef ik dan mijn mening over, niet meer en niet minder.
dudek
 dudek - maandag 06 oktober 2008 - 20:08   quote  deeplink  
Mee eens maar doen de mensen met een rood witte bril dat dan niet.
Hij heeft de uitspraak als ik een kut had was ik een meisje
Maar ja het is niet anders er is geen geld.
En ik denk dat iedereen wel beteren verdedigers wil hebben.
Dat ze elhamadi halen en landzaat willen verkopen.
En van dat geld een verdediger halen vond ik een goed plan.
Maar ja er werd niks verkocht.
Toen hadden we ook vlaar nog samen met hofland maar ja vlaar viel weer weg.
Toen kwam de fiod even langs om 7,8 miljoen te halen.
Was er weer geen geld om verdedigers te halen.
En is wormgoor beter dan we al hebben nee hij was alleen gratis.
De schuld die feyenoord heeft is ook minder geworden.
Zo slecht doet bos en vrienden het niet.
Kijk eerst eens wat ze op hun brood kregen toen ze er aan begonnen.
Voor richard heb ik 1 tekst terug..............
Keulen en aken zijn ook niet in 1 dag gebouwd.
Je kritiek is goed maar heb jij een oplossing.
Bos en zijn vriendjes eruit maar wat krijgen we dan terug...............
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 06 oktober 2008 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2008 - 19:34 schreef dudek het volgende:
Dus hun mogen geen mening hebben en jij wel ha ha ha .
Iedereen mag zijn mening geven, maar wel over Feyenoord of over mijn berichten!!! Op een normale manier welteverstaan. Die mensen vinden mijn berichten dan ook niet normaal, maar dat is dan waarschijnlijk omdat miin berichten vaak negatief zijn. Is shit maar zo voel ik me op dit moment met dit beleid. Als ze ook eens goed opletten ben ik ook iemand die al verschillende positieve topics heb opgesteld over presteren tegen Kalmar uit, het aanmoedigen van de jongens!!! Dat zien ze niet!!!! Maar het toppunt is dat ze je gaan aanvallen over je functioneren als vader. Ken ze niet eens!!!! Dan ga je pas te ver!!!! Dan de echte nummer een. Zelf niet eens een seizoenkaart want ze wonen ver weg. Woon zelf in het zuiden van limburg sinds twee jaar maar ben 95% van de wedstrijden inclusief doordeweeks er. Kom je mij aanvallen dat ik geen goede supporter ben. vakkie R bijna altijd. Ben niet blij met beleid en dat is mijn mening en die steek ik niet onder stoelen of banken. Daar mag je altijd in discussie over gaan!! Maar wel alleen daarover!!!!
dudek
 dudek - maandag 06 oktober 2008 - 20:26   quote  deeplink  
MEE EENS.
Maar het beleid bij mijn baas vind ik ook niks.
Maar krijg het bestuur er niet uit ha ha ha.
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 oktober 2008 - 20:58   quote  deeplink  
Maar van je baas krijg je tenminste nog geld, naar Feyenoord breng je het alleen maar weg...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 oktober 2008 door hotjumper --
dudek
 dudek - maandag 06 oktober 2008 - 21:02   quote  deeplink  
Ja dat is het punt krijg er geen geld bij.
Hoe moet ik feyenoord nou betalen ha ha ha.
F.L.E
 F.L.E - maandag 06 oktober 2008 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2008 - 20:08 schreef dudek het volgende:
Mee eens maar doen de mensen met een rood witte bril dat dan niet.
Hij heeft de uitspraak als ik een kut had was ik een meisje
Maar ja het is niet anders er is geen geld.
En ik denk dat iedereen wel beteren verdedigers wil hebben.
Dat ze elhamadi halen en landzaat willen verkopen.
En van dat geld een verdediger halen vond ik een goed plan.
Maar ja er werd niks verkocht.
Toen hadden we ook vlaar nog samen met hofland maar ja vlaar viel weer weg.
Toen kwam de fiod even langs om 7,8 miljoen te halen.
Was er weer geen geld om verdedigers te halen.
En is wormgoor beter dan we al hebben nee hij was alleen gratis.
De schuld die feyenoord heeft is ook minder geworden.
Zo slecht doet bos en vrienden het niet.
Kijk eerst eens wat ze op hun brood kregen toen ze er aan begonnen.
Voor richard heb ik 1 tekst terug..............
Keulen en aken zijn ook niet in 1 dag gebouwd.
Je kritiek is goed maar heb jij een oplossing.
Bos en zijn vriendjes eruit maar wat krijgen we dan terug...............
Ik ben er niet op uit om Bosz en zijn vriendjes eruit te krijgen maar vind wel dat deze zich een keer moeten verantwoorden voor het beleid. En als ik Bosz dan gisteravond zie vind ik hem niet sterk en geloofwaardig overkomen. Eerder zelfvolaan en daar vind ik het op dit moment echt nog geen tijd voor. Ook als je de VI leest over al de investeringsfondsen, talentenpools , overbruggingsleningen en wat al niet meer, lijkt me dit meer luchtfietserij en dagdromerij.
Geef gewoon erlijk toe dat er geen geld is , hoveel schuld er nog is en wat er b.v. aan de belastingdienst betaald moet worden.
Eigenlijk vind ik nog niet eens het gevoerde beleid het grootste probleem maar vooral het gebrek aan openheid hierover.
En laat nou net de GKL de deur uit gestuurd zijn over dit soort zaken. Nadien werd er medezeggenschap, transparantie en weet ik al niet meer beloofd.
Daar zie ik niets van terug. Ook de relatie tussen Feyenoord en zijn suporters is wel eens beter geweest. Nu krijgen de leden van de suportersvereeniging geen 10% korting meer maar de leden van het Legioen weer wel. De kaarten tegen Willem 2 moeten worden teruggekocht door de FSV om geen uitpunten te verliezen, waarom laat Feyenoord deze punten niet meetellen om zo een gezamelijkstatement te maken.
Waarom mogen er geen spandoeken met ludieke afbeeldingen of teksten in de kuip meer mogen opgehangen worden. ik bedoel er waren er toch wel een paar legendarische bij, Gratis fiets bij neuscorrectie bv.
Supoosten die op mijn vak ( vak Z ) kaarten tegen Kalmar gaan controleren, nota bene het goedkoopste vak van die zijde. Supoosten die 1,5 uur voor de wedstrijd tegen volendam tegen 65 jarige mensen gaan staan te zeiken dat ze niet op het beruchte gele kruis mogen staan ed. Suporters 100 keer waarschuwen dat ze niet met een biertje in de beruchte driehoek mogen komen op last van een stadionverbod van 9 (!!!) maanden terwijl ze in de bussenisclub zich volledig laten vollopen, affijn ik neem aan dat je wel begrijpt wat ik bedoel.
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 oktober 2008 - 21:21   quote  deeplink  
Mijn maat had een doek gemaakt met Verbeek(vorig seizoen) die KO geslagen werd door een buldog, werdt dat tijdens de wedstrijd weg gehaald. Die sukkels wisten niet eens dat Verbeek gebokst heeft, waar dit een verwijzing naar was.
dudek
 dudek - maandag 06 oktober 2008 - 21:26   quote  deeplink  
Vergeet niet dat de media draait op geruchten.
ik zou ook me vuile was niet buiten hangen als ik bos was.
Vi zeg je die zoeken elke keer smeuig nieuws over clubs .
Om het blad te verkopen
Persoonlijk neem ik niks aan van die zeiksnor.
Vergeet niet te kijken om 21:30 RTL 7.
Kijken wat die zijk snor nu weer heeft te vertelen.
Om feyenoord weer in slecht dag licht te plaatsen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 oktober 2008 - 21:38   quote  deeplink  
kijk nooit naar geouwehoer over voetbal.
F.L.E
 F.L.E - maandag 06 oktober 2008 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 oktober 2008 - 21:26 schreef dudek het volgende:
Vergeet niet dat de media draait op geruchten.
ik zou ook me vuile was niet buiten hangen als ik bos was.
Vi zeg je die zoeken elke keer smeuig nieuws over clubs .
Om het blad te verkopen
Persoonlijk neem ik niks aan van die zeiksnor.
Vergeet niet te kijken om 21:30 RTL 7.
Kijken wat die zijk snor nu weer heeft te vertelen.
Om feyenoord weer in slecht dag licht te plaatsen.
Die geruchten zijn er toch wel. Met een sterk optreden zou je een hoop van deze geruchten juist kunnen ontzenuwen.
En je kan een hoop van die zeiksnor zeggen maar hij is over het algemeen goed ingelicht.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kritiek hoeft niet gezond te zijn!!! Kritiek geef je omdat je het hebt!!! Hoef niet alles te nuanceren!!!









0.0072431