BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ingezonden : Komt goed !

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Fanatic.com
 FR-Fanatic.com - dinsdag 07 oktober 2008 - 10:14   quote  deeplink  
Het begin van Feyenoord, onze club, is niet goed.

Toch wil ik via deze manier mijn ongenoegen uiten aan een ieder die nu al gaan schreeuwen dat bepaalde spelers of trainer eruit moeten.

Het voetbal is de laatste tijd niet zo slecht, het ontbreekt alleen aan het scorende vermogen

Welke trainer heeft ooit zoveel jeugdspelers laten debuteren die het ook nog eens goed doen. Je ziet nu dat spelers de volledige 90 minuten volluit kunnen gaan. De conditie maar ook het fysieke gaat met sprongen voorruit.

Gertjan Verbeek zit op het moment in de hoek waar de klappen vallen en heeft het voetbalgeluk nog niet aan zijn zijde. Dat gaat veranderen. Gertjan is een vechter en komt hier nog sterker uit.

Dus Feyenoord supporters van Nederland geeft zowel de trainer als spelers de tijd. De competitie duurt nog lang en het voetbal wordt zienderogen beter. Uiteindelijk komt Feyenoord te staan waar het hoort. In het linkerrijtje bij de eerste vijf. Geduld is een schone zaak, het komt allemaal goed. Steun je club en trainer.

Rien.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 07 oktober 2008 - 10:27   quote  deeplink  
Goed gezegd Rien. Ben ik met je eens.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 oktober 2008 - 10:32   quote  deeplink  
Ik neem Gert-Jan niets kwalijk, bepaalde spelers wel.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 07 oktober 2008 - 19:24   quote  deeplink  
Mooie oproep. Ben ik helemaal met je eens. Moet wel zeggen dat de resultaten niet zo moeten blijven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ingezonden : Komt goed !









0.0046880