BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zonder supporters naar Nancy?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 07 oktober 2008 - 13:22
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord zonder supporters naar Nancy? (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - dinsdag 07 oktober 2008 - 13:37   quote  deeplink  
Feyenoord zonder supporters naar Nancy?

Waar niemand op hoopte, gebeurde dinsdag toch. Feyenoord lootte in de UEFA Cup onder meer AS Nancy. Beide ploegen troffen elkaar eind 2006 ook al in de strijd om de UEFA Cup. Die wedstrijd eindigde in hevige supportersrellen, waardoor de Rotterdammers een seizoen werden uitgesloten voor Europees voetbal. Mocht Feyenoord opnieuw uit spelen tegen Nancy is het zeer onwaarschijnlijk dat de club opnieuw haar eigen supporters meeneemt naar Frankrijk.

Legioen Weblog
sevillana
 sevillana - dinsdag 07 oktober 2008 - 14:23   quote  deeplink  
Lijkt me wel zo verstandig, en logisch. Maar het zal wel een thuiswedstrijd worden.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 oktober 2008 - 16:15   quote  deeplink  
Helaas een uitwedstrijd.

Ik zou wel supporters mee nemen en dat vanuit de FSV organiseren.
Verder moet Nancy dan inderdaad ook geen kaarten aan de poort verkopen.

En voor de rest moet iedereen gewoon zijn verstand gebruiken.
PVDD
 PVDD - dinsdag 07 oktober 2008 - 16:17   quote  deeplink  
Hoop dat die Fransen geen knaak verdienen aan de wedstrijd tegen Feyenoord, zij waren voor een groot gedeelte schuldig aan het feit dat het toen helemaal uit de hand liep. Of is dat wat ze bedoelen met de Franse slag.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 07 oktober 2008 - 16:22   quote  deeplink  
Wie weet gaat het nu beter met die gouden shirts...Gewoon een week lang geen Nederlanders naar Frankrijk laten afreizen
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - dinsdag 07 oktober 2008 - 16:43   quote  deeplink  
logisch
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 oktober 2008 - 16:54   quote  deeplink  
fransen luisteren toch niet, als ze de kans hebben naaien ze ons weer, platini (u weet wel die stond te juichen na het heizeldrama)voorop.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 07 oktober 2008 - 17:02   quote  deeplink  
Ik zal m'n gasmasker vast inpakken voor die mafkezen daar. Verwacht van Feyenoord ook een sportieve revanche en kaartjes voor de halve prijs, ik heb tenslotte ook maar de helft kunnen zien vorige keer.
fr9
 fr9 - dinsdag 07 oktober 2008 - 17:20   quote  deeplink  
geen feyenoord supporters daarheen want er zitten gewoon mensen bij die zich''supporters'' noemen en die het verpesten voor de mensen die gewoon hun club willen steunen en een leuke wedstrijd willen zien
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 oktober 2008 - 17:34   quote  deeplink  
even nog voor de duidelijkheid: Bij nancy waren ze maar wat blij toen die rare hollanders tientalle kaarten tegelijk kwamen halen. Ze hebben categorisch alle waarschuwingen van Feyenoord in de wind geslagen...
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 07 oktober 2008 - 19:15   quote  deeplink  
Ik ben en was ook van mening dat Feyenoord te zwaar was gestraft
Feyenoord kan die mensen niet in hun huis opsluiten
Ze hebben Nancy gewaarschuwd en die hebben er niks meegedaan
Maar die zullen nu toch ook wel verstandiger zijn?
En ook al noem ik die "supporters" van toen geen supporters, toch denk ik dat zij daar nu ook wel uitkijken. ze snappen heus wel dat er nu extra op gelet wordt.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 07 oktober 2008 - 19:20   quote  deeplink  
Beter geen supporters mee want die van Nancy zullen ons alleen maar uitdagen en misschien erger. Beter met zijn allen in de kroeg kijken. Wil gewoon weer elk jaar Europa in.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord zonder supporters naar Nancy?









0.0072350