BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Ribas - "Wees een man en geef het aan een vrouw!"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 09 oktober 2008 - 01:03   quote  deeplink  
Video: Ribas - "Wees een man en geef het aan een vrouw!"

Het moment is aangebroken dat een familielid de Villa mag bezoeken. En eindelijk laat Ribas zijn vrouwvriendelijke kant zien!

Tuintje
 Tuintje - donderdag 09 oktober 2008 - 15:12   quote  deeplink  
Volgens mij was dit pure techniek:
stemmen op een vrouw betekende eigenlijk al dat "die arme Kelly" de meeste stemmen zou krijgen, dat daarmee haar moeder zou komen en dus de waarheid.
Dág, kale Marco!
JinX
 JinX - vrijdag 10 oktober 2008 - 13:37   quote  deeplink  
Volgens mij was dit ook techniek , maar ik denk ook dat Ribas oprecht meent dat hij vind dat een vrouw iets meer behoefte heeft om haar vader/moeder te zien dan een man.
Tuintje
 Tuintje - vrijdag 10 oktober 2008 - 16:14   quote  deeplink  
Ik denk ook wel dat Ribas dat meende...en ik denk dat ie nét niet slim genoeg is voor echte strategie en berekende akties.
Maar een Fiona of Joost, oh teken maar dat die deze kans zagen!

Ondanks alles blijf ik kale Marco een leuke jongen vinden. Hij is onhandig te keer gegaan en hij heeft zijn kansen fout ingeschat maar wat wil je, jong en onbezonnen en waarschijnlijk behept met een flinke overdosis testosteron...ik kan het hem wel vergeven. In de omgang met de heren vind ik hem een van de meest spontane en leuke jongens.
Ik ben wel blont, dat zal ik er eerlijk bij zeggen...
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 10 oktober 2008 - 17:04   quote  deeplink  
Het ene hoeft het andere, niet uit te sluiten, natuurlijk is Marco een spontane man, maar hij liegt een eind in de rondte;
Daar doet hij zich zelf de das mee om, want het alom bekende spreekwoord: "al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaald haar wel" is hier overduidelijk van toepassing.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 oktober 2008 door G.R.i --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 10 oktober 2008 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 - 16:14 schreef Tuintje het volgende:
Ik denk ook wel dat Ribas dat meende...en ik denk dat ie nét niet slim genoeg is voor echte strategie en berekende akties.
Maar een Fiona of Joost, oh teken maar dat die deze kans zagen!

Ondanks alles blijf ik kale Marco een leuke jongen vinden. Hij is onhandig te keer gegaan en hij heeft zijn kansen fout ingeschat maar wat wil je, jong en onbezonnen en waarschijnlijk behept met een flinke overdosis testosteron...ik kan het hem wel vergeven. In de omgang met de heren vind ik hem een van de meest spontane en leuke jongens.
Ik ben wel blont, dat zal ik er eerlijk bij zeggen...
Ieder zijn smaak, persoolijk vind ik ribas een mooie jongen, hij moest alleen niet kunnen spreken.
Tuintje
 Tuintje - vrijdag 10 oktober 2008 - 17:09   quote  deeplink  
Ribas is beslist een lekker ding, stoer en macho maar hij kletst vaak zo slap (goser!) en het is zo'n verschrikkelijk haantje.
Ik ben bang dat zijn schoenmaat en I.Q. hetzelfde zijn...het is écht geen hoogvlieger.
Kale Marco ook niet echt maar die losse manier, dat joviale, zoals hij tegenover de jongens is, dat vind ik zo charmant aan hem...
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 10 oktober 2008 - 17:20   quote  deeplink  
mwha, Oude; en Papa;????
JinX
 JinX - vrijdag 10 oktober 2008 - 17:24   quote  deeplink  
Nou juist omdat hij zo heel de boel bijelkaar liegt vind ik Marco absoluut niet meer aantrekkelijk .
Moet je maar eens opletten als Kelly hem de waarheid vertelt of met feiten komt .
Dan zegt Marco alleen maar " Oké ....Oké ...Oké...
Sukkel !
G.R.i
 G.R.i - vrijdag 10 oktober 2008 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 - 17:24 schreef JinX het volgende:
Nou juist omdat hij zo heel de boel bijelkaar liegt vind ik Marco absoluut niet meer aantrekkelijk .
Moet je maar eens opletten als Kelly hem de waarheid vertelt of met feiten komt .
Dan zegt Marco alleen maar " Oké ....Oké ...Oké...
Sukkel !
Net als: ontken, ontken, ontken,....hij valt in herhaling.
JinX
 JinX - vrijdag 10 oktober 2008 - 17:30   quote  deeplink  
Ja idd ...behoooooooooooorlijk.
Hij had volgens mij beter vanaf begin af aan tegen Kelly kunnen zeggen van "Meid , ik ben niet gek op je , gaat ook niet gebeuren , ik wil alles wat los en vast zit neuken/bekken wat hier rond loopt , maar wil wel winnen met je .
Ik denk dat Kelly dat meer had kunnen waarderen dan dat gelieg van hem.
Wat Kelly ook zei ...het idee dat je met Wendy hebt lopen bekken en de volgende ochtend gewoon mij zoent ...Tja daar kan ik haar echt alleen maar gelijk in geven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Ribas - "Wees een man en geef het aan een vrouw!"









0.0108520