BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verbeek klimt altijd

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
cj
 cj - donderdag 09 oktober 2008 - 16:22   quote  deeplink  
Gertjan Verbeek kent een moeizame competitiestart als coach van Feyenoord. Met de Rotterdamse club pakte hij pas vier punten in de eerste vijf duels en bezet hij de veertiende plaats in de Eredivisie. Slechts één keer eerder begon hij als trainer zo slecht aan een competitie.

'Desondanks wanhoop ik niet', vertelt Verbeek in de nieuwe Voetbal International. 'Ik heb als trainer van SC Heerenveen eens dertien punten achter gestaan op Feyenoord, maar aan het einde van de rit eindigden wij als vijfde en werd Feyenoord zesde', wijst de trainer naar het afgelopen seizoen.

Verbeek is sinds de zomer van 2001 coach in het betaalde voetbal. Hij werkte drie jaar bij Heracles Almelo en vier bij Heerenveen voordat hij zich in juli meldde bij Feyenoord. Uit zijn cijfers blijkt dat hij geen man is die zijn elftal naar een vlekkeloze competitiestart loodst. Daarentegen bewijst hij een trainer te zijn die zijn ploeg beter laat presteren naarmate de competitie vordert.

De laatste vijf seizoenen eindigden Verbeeks ploegen steevast hoger op de ranglijst dan waar zij na vijf duels waren terug te vinden. Alleen in zijn eerste jaar als trainer lukte hem dat niet. Met Heracles begon hij destijds als vijfde in de Jupiler League, om uiteindelijk de achtste positie in het eindklassement op te eisen.

Tijdens zijn laatste seizoen bij Heracles en zijn tweede en vierde jaar bij Heerenveen moest hij na vijf wedstrijden zelfs genoegen nemen met een plaats buiten de toptien. Maar aan het einde van het voetbaljaar waren zijn clubs een fors aantal plekken geklommen en finishten zij achtereenvolgens als nummers vier, zeven en vijf.

Het vorige seizoen bij Heerenveen begon dus ook dramatisch. Verbeek en de Friezen sprokkelden slechts vijf punten uit de eerste duels, goed voor de twaalfde plaats op de ranglijst. Maar in het vervolg voegden zij daar liefst 55 punten aan toe: slechts twee ploegen presteerden in die laatste 29 duels beter. Het leverde Verbeek en Heerenveen de vijfde plaats in de eindstand op.

Bron : http://www.fr4ever.nl/index.php?subaction=showfull&id=1223492269&archive=&start_from=&ucat=2

HEB VOORAL VERTROUWEN IN VERBEEK EN ROEP NIET TE SNEL OM BEEN!

BEEN KREEG VAN NEC VERTROUWEN EN KIJK NU!!!

VERBEEK MOET NOG STEEDS OP ALLE VERTROUWEN REKENEN
DIE VERTROUWEN GAAT ECHT NOG WEL UITBETAALD WORDEN!!!
derq
 derq - donderdag 09 oktober 2008 - 16:34   quote  deeplink  
verbeek is een completer persoon/trainer dan been. viva verbeek! een van de beste coaches van het nederlandse voetbal!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 09 oktober 2008 - 16:45   quote  deeplink  
Van mij hoeft verbeek niet weg, vind het een goeie trainer, maar had liever Been gezien. Wil Been trouwens niet zo'n technische staf aan doen als er nu rond loopt.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 10 oktober 2008 - 21:09   quote  deeplink  
Verbeek een paar jaar geven
En dan Been als opvolger
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 10 oktober 2008 - 21:20   quote  deeplink  
Klopt hij klimt altijd. tijdens de winterstop, 2 weken in de Ardennen. Waar gaat deze topic in vredesnaam over. We zijn 5 wedstrijden ver.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 10 oktober 2008 - 23:03   quote  deeplink  
hahahahahahaha
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 10 oktober 2008 - 23:03   quote  deeplink  
als ie maar niet valt dan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 oktober 2008 door hotjumper --
F.L.E
 F.L.E - zaterdag 11 oktober 2008 - 00:50   quote  deeplink  
Dieper vallen dan wij gedaan hebben de afgelopen jaren zal niet meevallen. Of hij moet natuurlijk de Mount Everest gaan beklimmen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 11 oktober 2008 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 - 21:09 schreef Phyxsius het volgende:
Verbeek een paar jaar geven
En dan Been als opvolger
mee eens , al ben ik zelf van mening dat als je 3 of 4 jaar dezelfde trainer hebt gehad je wel goed moet kijken wat voor soort trainer je daarna neerzet , soms is een tussenpaus voor 1 jaar een goede optie om daarna weer iemand neer te zetten voor langere periode , zo'n tussenpaus moet dan wel een zeer ervaren trainer zijn om even de rust in de tent te houden en rotte appels eruit te werken , het is nl zo (naar mijn idee) dat je na een periode van 4jr zelfde staf wel wat rotte appels hebt die eruit moeten.
willem
 willem - zaterdag 11 oktober 2008 - 09:49   quote  deeplink  
werdt dit vorig jaar ook niet over van Marwijk gezegt ... volgens alle statistieken presteren zijn teams altijd beter na de winterstop ..... was vorig jaar nou niet echt het geval .... anyway laten we er op vertrouwen dat verbeek het op de rails krijgt ... beter het geld besteden aan een goede aankoop dan een afkoopsom van een trainer
johnnybravo
 johnnybravo - zaterdag 11 oktober 2008 - 16:16   quote  deeplink  
We kunnen niet meer zakken tenminste dat hoop ik.Ik denk en vind dat Verbeek tot nog toe geen blaam treft.Het klinkt als een cliche maar de spelers moeten het doen en laten tot nog toe niks zien,Kalmar was een incidentele overwinning die mede tot stand kwam dankzij de fantastische supporters.Ik word verder kotsmisselijk van de opmerkingen we hebben gelukkig veel inzet getoond daar houden de supporters van alsof dat genoeg is,we willen gvd ook goed voetbal zien en inzet is wel het minste wat we verwachten.Dan over de geblesseerden.Ik weet dat dit overmacht is maar ik krijg een beetje het gevoel dat sommige spelers wel erg snel geblesseerd zijn en dat het herstel wel erg lang duurt.Sommige mensen wijten de blessures aan de zgn krachttraining wat een gelul als dit de oorzaak is ben je gewoon niet geschikt voor de top.Denk aan vorig jaar Heerenveen uit we werden volledig afgetroeft op snelheid en duelkracht.Feyenoord is geen afbouwclub oprotten
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 13 oktober 2008 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 - 21:09 schreef Phyxsius het volgende:
Verbeek een paar jaar geven
En dan Been als opvolger
BEL DE KRANT!!!! Dat we dit nog eens mee mogen, maken maar wij zijn het met elkaar eens. Heb op zich ook wel vertrouwen in Verbeek zijn kunnen. Moet daar wel bij zeggen dat resultaten niet te lang meer moeten uitblijven want moeten gewoon Europees voetbal halen. Zo niet kom je alleen maar verder achter te lopen. Met winterstop mogen we toch max. 9 punten achterstand op top 3 hebben want anders is het een hele zware kluif. Hij heeft dus zeker nog mijn vertrouwen want zie eindelijk weer bezieling, maar moeten toch ook resultaten van komen. Met negen punten achterstand op top 3 kan je nog een steekje laten vallen in tweede helft van seizoen. Denk dat je anders weer achter de feiten moet aan lopen. De kans dat je een tweede seizoenshelft draait als NEC vorig jaar schat ik klein in.
hotjumper
 hotjumper - maandag 13 oktober 2008 - 16:54   quote  deeplink  
ik geef Verbeek 2 jaar, voor hoelang heeft ie eigenlijk getekend?
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 13 oktober 2008 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 12:20 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

BEL DE KRANT!!!! Dat we dit nog eens mee mogen, maken maar wij zijn het met elkaar eens. Heb op zich ook wel vertrouwen in Verbeek zijn kunnen. Moet daar wel bij zeggen dat resultaten niet te lang meer moeten uitblijven want moeten gewoon Europees voetbal halen. Zo niet kom je alleen maar verder achter te lopen. Met winterstop mogen we toch max. 9 punten achterstand op top 3 hebben want anders is het een hele zware kluif. Hij heeft dus zeker nog mijn vertrouwen want zie eindelijk weer bezieling, maar moeten toch ook resultaten van komen. Met negen punten achterstand op top 3 kan je nog een steekje laten vallen in tweede helft van seizoen. Denk dat je anders weer achter de feiten moet aan lopen. De kans dat je een tweede seizoenshelft draait als NEC vorig jaar schat ik klein in.
Ik denk dat de kans op beterschap zeker wel groot is , ik heb nu bij vlagen al veel meer gezien dan vorig jaar , en dan missen we nog wat spelers , nee ik zie in deze selectie echt wel mogelijkheden , El Ahmadi komt eraan , Makaay moet nog in vorm komen , Guzman komt er weer bij , ik ben echt vaak een k....raar maar heb nu wel hoop al moeten we natuurlijk wel punten gaan pakken!
schiedam
 schiedam - maandag 13 oktober 2008 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 17:28 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans op beterschap zeker wel groot is , ik heb nu bij vlagen al veel meer gezien dan vorig jaar , en dan missen we nog wat spelers , nee ik zie in deze selectie echt wel mogelijkheden , El Ahmadi komt eraan , Makaay moet nog in vorm komen , Guzman komt er weer bij , ik ben echt vaak een k....raar maar heb nu wel hoop al moeten we natuurlijk wel punten gaan pakken!
heb je gelijk in jan daar heb ik ook de diepste vertrouwen in
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 13 oktober 2008 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 16:54 schreef hotjumper het volgende:
ik geef Verbeek 2 jaar, voor hoelang heeft ie eigenlijk getekend?
4 jaar (als ik het goed heb)
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 13 oktober 2008 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 12:20 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

BEL DE KRANT!!!! Dat we dit nog eens mee mogen, maken maar wij zijn het met elkaar eens. Heb op zich ook wel vertrouwen in Verbeek zijn kunnen. Moet daar wel bij zeggen dat resultaten niet te lang meer moeten uitblijven want moeten gewoon Europees voetbal halen. Zo niet kom je alleen maar verder achter te lopen. Met winterstop mogen we toch max. 9 punten achterstand op top 3 hebben want anders is het een hele zware kluif. Hij heeft dus zeker nog mijn vertrouwen want zie eindelijk weer bezieling, maar moeten toch ook resultaten van komen. Met negen punten achterstand op top 3 kan je nog een steekje laten vallen in tweede helft van seizoen. Denk dat je anders weer achter de feiten moet aan lopen. De kans dat je een tweede seizoenshelft draait als NEC vorig jaar schat ik klein in.
Sommige dingen zijn zo simpel dat wij het niet eens oneens kunnen zijn als we het zouden willen
Ik ben eerder verbaasd dat ik op dit forum mensen heb gezien die er anders over denken
Die willen Verbeek weg en/of vinden Been niks
Daar ben ik pas echt verbaasd over

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 oktober 2008 door Phyxsius --
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 13 oktober 2008 - 21:19   quote  deeplink  
Dat kan je wel zeggen. Ik had wat twijfels bij zijn trainingsmethoden maar als dat nu zijn vruchten gaat afwerpen. Ondanks dat ik eigenlijk vind dat zo'n start van het seizoen eigenlijk niet kan bij Feyenoord kan je ook stellen dat er offeringen zijn geleverd om weer in topconditie te komen en doordat iedereen nu al fit is of hard op weg zal het alleen maar beter gaan hoop ik. Ook veel pech gehad natuurlijk. Ellende is alleen dat als je steeds de deksel op je neus krijgt je wel uit die neerwaartse spiraal moet zien te komen. Dus ben nog wel een beetje sceptisch. verbeek moet nu laten zien dat hij die jongens kan blijven oppeppen en zo niet! Dan wil ik het er nog weleens over hebben of Verbeek moet blijven. Wil nu eerst zien dat we in ieder geval weer het linker rijtje in gaan en in de buurt van de Europese plaatsen. Want als je dat voor de winterstop al lastig word. We moeten gewoon zien wat er nog gebeurt voor de winterstop. Voetbal kan heel raar lopen. Voorlopig zijn wij nog niet een keer afgeslacht. Als je dan naar die neuzen kijkt. Bij ons gaat er ook eindelijk bezieling in dat spel. dat is voor mij wel heel belangrijk. Vecht voor wat je waard bent.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 13 oktober 2008 - 21:20   quote  deeplink  
Moest even apart!! Been!!! geen goede trainer????? Hahahahaha!!!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 13 oktober 2008 - 21:20   quote  deeplink  
Laat Verbeek zn contract maar uitdienen en haal daarna maar Been, Het is te hopen dat we tegen die tijd in "organisatorisch" rustiger vaarwater terecht zijn gekomen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5932
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verbeek klimt altijd









0.0055868