BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Yasmin - "Ik wou dat mijn moeder bij me was"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 09 oktober 2008 - 17:16   quote  deeplink  
Video: Yasmin - "Ik wou dat mijn moeder bij me was"

Nu Kelly haar moeder mag ontvangen, mist Yasmin haar mama ook. Ze huilt dan ook uit bij haar vriendin.

JinX
 JinX - vrijdag 10 oktober 2008 - 14:03   quote  deeplink  
Wèèèèèèèèèeèèèèèh...Wèèèèèèèèèèèèèèh
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 10 oktober 2008 - 17:08   quote  deeplink  
Waarom krijgen die meiden nu altijd een speciaal stemmetje bij dat janken, klinkt als Blaat.
Cooootje
 Cooootje - donderdag 16 oktober 2008 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 - 14:03 schreef JinX het volgende:
Wèèèèèèèèèeèèèèèh...Wèèèèèèèèèèèèèèh
even normaal doen ja , yasmin mist haar moeder echt heel erg , yas ik weet dat je het heel vaak over je moeder hebt gehad lieverd , en dat je het daar heel moeilijk mee hebt , en nog steeds dus ,

ik weet als geen ander hoe jij bent yasmin , en ik kan zeggen dat ik heel trots ben op jou , nog steeds ja , kijk iedere dag naar je . je bent een engel !!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2008 door Cooootje --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 16 oktober 2008 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 21:16 schreef Cooootje het volgende:

[..]

even normaal doen ja , yasmin mist haar moeder echt heel erg , yas ik weet dat je het heel vaak over je moeder hebt gehad lieverd , en dat je het daar heel moeilijk mee hebt , en nog steeds dus ,

ik weet als geen ander hoe jij bent yasmin , en ik kan zeggen dat ik heel trots ben op jou , nog steeds ja . je bent een engel !!!!!!!!
Hier smelt je toch voor.

Denk je dat onze aller Yasmin dit leest? Zo ja, dan zou ik haar graag, heel graag zelfs een tip willen geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2008 door Mrs.B@headline --
Caroline
 Caroline - donderdag 16 oktober 2008 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 21:16 schreef Cooootje het volgende:

[..]

even normaal doen ja , yasmin mist haar moeder echt heel erg , yas ik weet dat je het heel vaak over je moeder hebt gehad lieverd , en dat je het daar heel moeilijk mee hebt , en nog steeds dus ,

ik weet als geen ander hoe jij bent yasmin , en ik kan zeggen dat ik heel trots ben op jou , nog steeds ja . je bent een engel !!!!!!!!
Nog steeds verliefd op Yasmin? Kijk dit is een forum en mensen schrijven wat ze denken. Aan jou de keuze het te lezen maar respecteer ook een andere mening. Yasmin is nu open en bloot te zien op tv en mensen oordelen daarover ookal ken je haar heel anders.
pauline
 pauline - donderdag 16 oktober 2008 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 21:16 schreef Cooootje het volgende:

[..]

even normaal doen ja , yasmin mist haar moeder echt heel erg , yas ik weet dat je het heel vaak over je moeder hebt gehad lieverd , en dat je het daar heel moeilijk mee hebt , en nog steeds dus ,

ik weet als geen ander hoe jij bent yasmin , en ik kan zeggen dat ik heel trots ben op jou , nog steeds ja , kijk iedere dag naar je . je bent een engel !!!!!!!!
Zo?? heeft yasmin ergens een pc'tje staan waar ze jou berichtjes kan lezen??
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 16 oktober 2008 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 21:20 schreef Caroline het volgende:

[..]

Nog steeds verliefd op Yasmin? Kijk dit is een forum en mensen schrijven wat ze denken. Aan jou de keuze het te lezen maar respecteer ook een andere mening. Yasmin is nu open en bloot te zien op tv en mensen oordelen daarover ookal ken je haar heel anders.
Coootje weet blijkbaar wat Yasmin meemaakt omdat hij haar goed kent. Hij reageert net als wij allemaal op wat er geschreven wordt. En ja, als ik iemand in het huis had zitten en er wordt naar mijn mening niet prettig over hem/haar geschreven, zou ik ook fel reageren.
Zou jij het niet doen dan?
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 16 oktober 2008 - 21:25   quote  deeplink  
Dit is de rtl hotline, Yasmine? You ve got mail. ( scherp stemmetje. stotterend, nou uh Ribassssss, uh MarCootje vind mij nog steeds uh lief, dus uh jij gaat naar die heks, uh ik ga terug naar catootje, voor nog een siliconen kadootje
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 16 oktober 2008 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 21:21 schreef pauline het volgende:

[..]

Zo?? heeft yasmin ergens een pc'tje staan waar ze jou berichtjes kan lezen??
Wie weet!!
JinX
 JinX - donderdag 16 oktober 2008 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 21:16 schreef Cooootje het volgende:

[..]

even normaal doen ja
Ik bepaal zelf wel wat ik doe !

Je laat je eigen nogal kennen zeg , hoe oud ben je ook al weer ?

Jankert ! Kan je samen janken met Yasmin
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 16 oktober 2008 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 21:25 schreef Izz@headliner het volgende:
Dit is de rtl hotline, Yasmine? You ve got mail. ( scherp stemmetje. stotterend, nou uh Ribassssss, uh MarCootje vind mij nog steeds uh lief, dus uh jij gaat naar die heks, uh ik ga terug naar catootje, voor nog een siliconen kadootje

Izz door de bocht. LOL

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2008 door Mrs.B@headline --
Caroline
 Caroline - donderdag 16 oktober 2008 - 21:27   quote  deeplink  
Ik denk dat Yasmin het rijtje tips van coootje goed afwerkt
geen seks binnen de acht weken
geen contact zoeken of te druk zijn ed.

Nou Cootje je mag trots zijn dat ze dat niet met je doet! Aandachtspunt voor jou is zelf over die ex relatie heen te komen. Je bent immers vervangen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 16 oktober 2008 - 21:29   quote  deeplink  
Jongens Coootje niet pesten.
Caroline
 Caroline - donderdag 16 oktober 2008 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 21:24 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Coootje weet blijkbaar wat Yasmin meemaakt omdat hij haar goed kent. Hij reageert net als wij allemaal op wat er geschreven wordt. En ja, als ik iemand in het huis had zitten en er wordt naar mijn mening niet prettig over hem/haar geschreven, zou ik ook fel reageren.
Zou jij het niet doen dan?
Mocht er iemand uit mijn omgeving meedoen aan zo'n progamma zou ik geen enkel forum lezen laat staan reageren.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 16 oktober 2008 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 21:31 schreef Caroline het volgende:

[..]

Mocht er iemand uit mijn omgeving meedoen aan zo'n progamma zou ik geen enkel forum lezen laat staan reageren.
Echt niet? nou, dat geloof ik niet.
Je zou wel bepaalde misstanden, indien die er zijn, uit de wereld willen helpen?
Caroline
 Caroline - donderdag 16 oktober 2008 - 21:39   quote  deeplink  
Nee want daar zou ik niks van afweten omdat ik dan niet zou lezen. Ik zou geen behoefte hebben aan oordelen van mensen die alleen op basis van een tv progamma oordelen. Ik doe dat zelf nu ook maar dit is ver van mijn bed, show.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 16 oktober 2008 - 21:45   quote  deeplink  
Nou, ik zou de discussie wel aangaan. Men komt aan iemand die ik liefheb ik zal hem/haar dan ook met hand en tand verdedigen. Natuurlijk zou ik kijken, natuurlijk zou ik zo veel mogelijk lezen. Ik zou toch wel willen weten hoe men over hem/haar denkt.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 16 oktober 2008 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 21:35 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Echt niet? nou, dat geloof ik niet.
Je zou wel bepaalde misstanden, indien die er zijn, uit de wereld willen helpen?
Ik zou niemand laten weten dat ik die persoon kon, en als ik er niet tegen kon, zo'n forum niet bezoeken dus moet mij aansluiten bij Caroline.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 16 oktober 2008 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 21:25 schreef Izz@headliner het volgende:
Dit is de rtl hotline, Yasmine? You ve got mail. ( scherp stemmetje. stotterend, nou uh Ribassssss, uh MarCootje vind mij nog steeds uh lief, dus uh jij gaat naar die heks, uh ik ga terug naar catootje, voor nog een siliconen kadootje
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 16 oktober 2008 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 21:27 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Izz door de bocht. LOL
ben aan het oefenen voor Sinterklaas avond.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 16 oktober 2008 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 21:52 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ben weer wakker.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 16 oktober 2008 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 21:53 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ben weer wakker.
gelukkig xxxx
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 16 oktober 2008 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 21:56 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

gelukkig xxxx
sssttttt.
JinX
 JinX - donderdag 16 oktober 2008 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 21:45 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Nou, ik zou de discussie wel aangaan. Men komt aan iemand die ik liefheb ik zal hem/haar dan ook met hand en tand verdedigen. Natuurlijk zou ik kijken, natuurlijk zou ik zo veel mogelijk lezen. Ik zou toch wel willen weten hoe men over hem/haar denkt.
Als een vriend(in) van mij met zoiets meedoet ga ik die echt niet hand en tand verdedigen .
Heeft gewoon totaal geen zin en je weet zelf het beste hoe iemand is.
Ze weten vantevoren waar ze aan meedoen dat er over hun dingen gezegd / geschreven gaan worden .
Ik kan er niet van wakker liggen !!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Yasmin - "Ik wou dat mijn moeder bij me was"









0.0098021