BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly's moeder - "Ik wou dat mijn moeder bij me was"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 09 oktober 2008 - 17:17   quote  deeplink  
Video: Kelly's moeder - "Ik wou dat mijn moeder bij me was"

De moeder van Kelly is eindelijk gearriveerd. Zij heeft een paar nuttige tips voor haar dochter!

GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - donderdag 09 oktober 2008 - 18:26   quote  deeplink  
Mama ziet toch óók alleen maar die gemanipuleerde beelden, wat kan dat mens nou in hemelsnaam voor "goeie raad" geven..dit is nog nepper dan het familiebezoek in de die vorige productie..die hadden tenmisnte nog ruime streamers-info
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 09 oktober 2008 - 20:18   quote  deeplink  
Al zijn het gemanipuleerde beelden, het is wat zij ziet en geeft advies. Niet meer dan terecht.
Een en ander zal heus wel “gemanipuleerd” zijn maar lang niet alles.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 09 oktober 2008 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 oktober 2008 - 18:26 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Mama ziet toch óók alleen maar die gemanipuleerde beelden, wat kan dat mens nou in hemelsnaam voor "goeie raad" geven..dit is nog nepper dan het familiebezoek in de die vorige productie..die hadden tenmisnte nog ruime streamers-info [ afbeelding ]
Nou Marco hadd zijn snikkel in de handen van Lise gemanipuleerd. Met zijn tong een amandelonderzoek bij Wendy gemanipuleerd.
Suzanne een zekerheid in geluld, en toen weer afgepakt? dus in hoeverre gemanipuleerde beelden? Hoe-dan?
Tjonge
 Tjonge - donderdag 09 oktober 2008 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 oktober 2008 - 18:26 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Mama ziet toch óók alleen maar die gemanipuleerde beelden, wat kan dat mens nou in hemelsnaam voor "goeie raad" geven..dit is nog nepper dan het familiebezoek in de die vorige productie..die hadden tenmisnte nog ruime streamers-info [ afbeelding ]
Wat lul jij nu dom.......Die moeder ziet toch het zelfde als ons!!!! Die wilt haar kind beschermen, en ik vind dat ze dat goed gedaan heeft, Mafco is nergens meer en zegt nu:"Moeders bedankt, wat een lijpo....heeft ie aan zijn eigen leugens te danken, hij word nu lekker te kakken gezet, en terecht
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 10 oktober 2008 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 oktober 2008 - 21:22 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Wat lul jij nu dom.......Die moeder ziet toch het zelfde als ons!!!! Die wilt haar kind beschermen, en ik vind dat ze dat goed gedaan heeft, Mafco is nergens meer en zegt nu:"Moeders bedankt, wat een lijpo....heeft ie aan zijn eigen leugens te danken, hij word nu lekker te kakken gezet, en terecht
Die moeder lult eerder dom, ik hoor haar zeggen in de reguliere aflevering 'Ga met Benjamin, een hele leuke gozer!'. Toen die moeder in de villa was, is die Benjamin nog geheel niet op tv geweest! Groot lul-verhaal dus voor op tv...
Is niet erg... maar zijn wel de feiten!
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 10 oktober 2008 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 - 00:51 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Die moeder lult eerder dom, ik hoor haar zeggen in de reguliere aflevering 'Ga met Benjamin, een hele leuke gozer!'. Toen die moeder in de villa was, is die Benjamin nog geheel niet op tv geweest! Groot lul-verhaal dus voor op tv...
Is niet erg... maar zijn wel de feiten!
Denk toch dat ze hem daar in de villa gesproken heeft, en haar dochter ook over Ben, en een 1ste indruk telt, en denk dat alles beter is voor Kelly dan Marco, en dat zal die moeder ook beslist gedacht hebben
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - vrijdag 10 oktober 2008 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 - 00:51 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Die moeder lult eerder dom, ik hoor haar zeggen in de reguliere aflevering 'Ga met Benjamin, een hele leuke gozer!'. Toen die moeder in de villa was, is die Benjamin nog geheel niet op tv geweest! Groot lul-verhaal dus voor op tv...
Is niet erg... maar zijn wel de feiten!
misschien gebruikt moeder ook headliner, of heeft internet. Jij kon Rory ook niet persoonlijk, was nog niet op tv, maar hier stonden wel wat dingetjes over Rory, toch?
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 10 oktober 2008 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 - 08:12 schreef Xanne@headliner het volgende:

[..]

misschien gebruikt moeder ook headliner, of heeft internet. Jij kon Rory ook niet persoonlijk, was nog niet op tv, maar hier stonden wel wat dingetjes over Rory, toch?
maar alleen anokdotes, geen persoonlijke mening over die persoon want die kan je alleen vormen via een aantal afleveringen op tv (moet hij/zij natuurlijk wel in beeld komen, wat Rory niet echt doet) of in eigen persoon persoon kennen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 10 oktober 2008 - 13:32   quote  deeplink  
, een hele leuke gozer!'. Klinkt mij toch in de oren als een eerste indruk.
JinX
 JinX - vrijdag 10 oktober 2008 - 13:41   quote  deeplink  
Hoe dan ook , iedereen heeft natuurlijk wel gezien dat Marco zei tegen andere Marco "Zo die Wendy kan wel lekker zoenen hoor, we hebben lekker lopen bekken " en dan dat gruwelijke geluid van hem erbij.
Plus heeft Marco ook gezegd dat hij haar zou inruilen omdat hij gek van haar geclaim word en haar karakter niet bij hem past.
Dus ja ...gemanipuleerde beelden , dat valt wel mee hoor.
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 10 oktober 2008 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 - 13:41 schreef JinX het volgende:
Hoe dan ook , iedereen heeft natuurlijk wel gezien dat Marco zei tegen andere Marco "Zo die Wendy kan wel lekker zoenen hoor, we hebben lekker lopen bekken " en dan dat gruwelijke geluid van hem erbij.
Plus heeft Marco ook gezegd dat hij haar zou inruilen omdat hij gek van haar geclaim word en haar karakter niet bij hem past.
Dus ja ...gemanipuleerde beelden , dat valt wel mee hoor.
Mee eens, we zijn hier toch niet dom!!!! Ik kijk wel uit na de nieuwe week, wat zal daar gebeuren, de eliminatie ronde is nu wel duidelijk, maar wat zal dit allemaal veroorzaken
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 10 oktober 2008 - 21:09   quote  deeplink  
Ik denk dat met een switch Kelly en Ben, Lisa en Mafco, er twee sterke koppels ontstaan. Een ding is zeker, Lisa en Mafco passen bij elkaar. Beide meedogenloos en geld is hun credo.
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 10 oktober 2008 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 - 21:09 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Ik denk dat met een switch Kelly en Ben, Lisa en Mafco, er twee sterke koppels ontstaan. Een ding is zeker, Lisa en Mafco passen bij elkaar. Beide meedogenloos en geld is hun credo.
Zal dat geld Lisa niet opbreken......ze heeft al een paar keer aangegeven uit het spel te willen, rory ingruild voor de "rijkste"man.......en zo betrouwbaar is ze ook weer niet, wie weet wat die gaat doen
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 10 oktober 2008 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 - 21:13 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Zal dat geld Lisa niet opbreken......ze heeft al een paar keer aangegeven uit het spel te willen, rory ingruild voor de "rijkste"man.......en zo betrouwbaar is ze ook weer niet, wie weet wat die gaat doen
Ik denk dat Lisa voor de winst tot het bittere end en heel diep zal gaan.
Maar aan Kelly heeft ze dan een geduchte tegenstander.
Er zijn nu geen “emotionele”gevoelens bij Kelly, die gaat nu 100% voor het spel.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 10 oktober 2008 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 - 21:13 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Zal dat geld Lisa niet opbreken......ze heeft al een paar keer aangegeven uit het spel te willen, rory ingruild voor de "rijkste"man.......en zo betrouwbaar is ze ook weer niet, wie weet wat die gaat doen
wat dacht je van ruilen?
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 10 oktober 2008 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 - 21:19 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ik denk dat Lisa voor de winst tot het bittere end en heel diep zal gaan.
Maar aan Kelly heeft ze dan een geduchte tegenstander.
Er zijn nu geen “emotionele”gevoelens bij Kelly, die gaat nu 100% voor het spel.
Ik weet niet, heb mijn twijfels bij Lisa, vertrouw haar voor geen meter
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 10 oktober 2008 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 - 21:19 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ik denk dat Lisa voor de winst tot het bittere end en heel diep zal gaan.
Maar aan Kelly heeft ze dan een geduchte tegenstander.
Er zijn nu geen “emotionele”gevoelens bij Kelly, die gaat nu 100% voor het spel.
Totdat Marco aangeeft, haar terug te willen, dan is Kelly sneller terug bij Marco dan Lisa 'gaat zitten' kan zeggen.
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 10 oktober 2008 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 - 21:24 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Totdat Marco aangeeft, haar terug te willen, dan is Kelly sneller terug bij Marco dan Lisa 'gaat zitten' kan zeggen.
Ja, daar heb ik ook al aan zitten denken, ik vond Kelly en Marco een heel sterk team, maar waarom was ie nu niet gewoon eerlijk!!!! Daar had hij toch veel meer aan gehad?
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 10 oktober 2008 - 22:18   quote  deeplink  
ach hij is wild en hij jongt wat.
Tjonge
 Tjonge - zaterdag 11 oktober 2008 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 - 22:18 schreef Izz@headliner het volgende:
ach hij is wild en hij jongt wat.
hahah, maar niet meer bij Kelly...die heeft geen sex meer met hem, misschien is dat wat Lisa van hem wilt...een baby!!!!!!!!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly's moeder - "Ik wou dat mijn moeder bij me was"









0.0081729