BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 35 (10-10-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 10 oktober 2008 - 20:49   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 35 (10-10-2008)

Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 11 oktober 2008 - 02:45   quote  deeplink  
Die Benjamin is ook maar een, tjah hoe zou ik het noemen, kwallebal? meeprater? nep-charmeur? iritant stemmetje?

En het kan wel weer allemaal geswitched worden door dat geknip en geplak zonder streams...
Lisa -> kale Marco (sterk koppel)
Gisela -> Benjamin (zwak koppel)
Kelly -> Marco 2 (noodgedwongen? en daardoor zwak koppel) Grote kans dat Marco de volgende keer Kelly eruit wipt. En dan is het geheel Kelly haar eigen schuld gespeeld door zeer dom te spelen
daan11101986
 daan11101986 - zaterdag 11 oktober 2008 - 10:26   quote  deeplink  
Het zit zo! Kelly kiest Ben en Lisa kiest Marco voor het spel! Voor de rest blijft alles hetzelfde!
JinX
 JinX - zaterdag 11 oktober 2008 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 10:26 schreef daan11101986 het volgende:
Het zit zo! Kelly kiest Ben en Lisa kiest Marco voor het spel! Voor de rest blijft alles hetzelfde!
Ja dat denk ik ook !!!
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - zaterdag 11 oktober 2008 - 12:18   quote  deeplink  
Het had een leuk spel kunnen worden. Maar dit geregiseer? zo ongeloofwaardig allemaal. Eerst kan ze niet van Rory af, en dan switcht Madame zomaar over naar Kale Marco, Hoe gehaat koppel wordt dit dan?
Tjonge
 Tjonge - zaterdag 11 oktober 2008 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 12:18 schreef Xanne@headliner het volgende:
Het had een leuk spel kunnen worden. Maar dit geregiseer? zo ongeloofwaardig allemaal. Eerst kan ze niet van Rory af, en dan switcht Madame zomaar over naar Kale Marco, Hoe gehaat koppel wordt dit dan?
Misschien heeft ze wel een doel voor ogen.......naar huis willen en de rijkste nog even kaal plukken, zou heel mooi zijn, word die mafco weer voor schut gezet.....raar spel eigenlijk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 35 (10-10-2008)









0.0076389