BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK 2 ? nee hé

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 11 oktober 2008 - 15:13   quote  deeplink  
Geplaatst: Zo Okt 05, 2008 2:34 am Onderwerp: Gouden Kooi 2

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb ergens gelezen dat er in januari een gdk2 komt.
Of het alleen roddels zijn, weet ik niet.
Maar we houden het in de gaten.

Geplaatst: Ma Okt 06, 2008 2:39 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Hoi chiiva, had je al een p/m gestuurd.

idd in januarie cq maart komt er een DGK2 uiteraard met een uitgebreid forum en streams.
of daar wederom voor betaald moet gaan worden??? geen idee.
Heb nog steeds wekelijks contact met Talpa producties en zal zo nu en dan wat info plaatsen op dit forum.

Alsnog mag ik nog niets kwijt over DGK2.
Het wordt alleen NOG spectaculeerder als 1

gr, Patje

Bron: dgkexforummers
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 11 oktober 2008 - 15:14   quote  deeplink  
Zitten wij op een vervolg te wachten? (als het inderdaad zo is)
pauline
 pauline - zaterdag 11 oktober 2008 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 15:14 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Zitten wij op een vervolg te wachten? (als het inderdaad zo is)
weet eigenlijk niet, aan de ene kant wel maar de van de heftigheid van dgk 1 neem ik afscheid.
Zal echt geen moderator meer willen zijn van de 1 of andere dgk forum. zal het verder wel weer volgen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 11 oktober 2008 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 15:14 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Zitten wij op een vervolg te wachten? (als het inderdaad zo is)
een vervolg zal het niet worden het word toch nog spectaculairder dan het al was? ik ben er wel blij mee ik heb genoten van dgk
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 11 oktober 2008 - 18:27   quote  deeplink  
nou zet je pamper maar alvast strak. word weer streamen tot god weet hoe laat. zolang ze geen Amanda Huub Natasia Brian en Lieke erin gooien kan ik bijtijds naar bed. hahahahaha
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 11 oktober 2008 - 20:43   quote  deeplink  
Ik geloof er niets van zo snel al weer na CBML. En hoe moeten ze het NOG spectaculairder maken? Een tweede Jaap of iemand die Jaap kan overtreffen wordt heel erg moeilijk denk ik zo...
En daarbij denk ik dat er vanaf het begin strenge regels zullen zijn dus ook in het verbaal/fysiek/rotzooi aspect verwacht ik niet al teveel.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 11 oktober 2008 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 18:27 schreef Izz@headliner het volgende:
nou zet je pamper maar alvast strak. word weer streamen tot god weet hoe laat. zolang ze geen Amanda Huub Natasia Brian en Lieke erin gooien kan ik bijtijds naar bed. hahahahaha
als je slaap problemen hebt is het wel lekker dat je kan streamen
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 11 oktober 2008 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 20:43 schreef Boudewijn het volgende:
Ik geloof er niets van zo snel al weer na CBML. En hoe moeten ze het NOG spectaculairder maken? Een tweede Jaap of iemand die Jaap kan overtreffen wordt heel erg moeilijk denk ik zo...
En daarbij denk ik dat er vanaf het begin strenge regels zullen zijn dus ook in het verbaal/fysiek/rotzooi aspect verwacht ik niet al teveel.
je zal ze de kost moeten geven, hoeveel er zijn zoals Jaap en Jaap had af en toe wel leuke uitspattingen, maar merendeels zat hij voor de pc.
pauline
 pauline - zaterdag 11 oktober 2008 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 20:43 schreef Boudewijn het volgende:
Ik geloof er niets van zo snel al weer na CBML. En hoe moeten ze het NOG spectaculairder maken? Een tweede Jaap of iemand die Jaap kan overtreffen wordt heel erg moeilijk denk ik zo...
En daarbij denk ik dat er vanaf het begin strenge regels zullen zijn dus ook in het verbaal/fysiek/rotzooi aspect verwacht ik niet al teveel.
als jij vind dat iemand die 3 keer in zijn kots heeft gerold,, 8 vrouwen diep heeft beledigd,,verder 80% van de gehele tijd dat hij in de kooi achter een pc in een hokje zat ,een programma spectaculair heeft gemaakt, ben je wel erg snel tevreden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2008 door pauline --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 20:51 schreef pauline het volgende:

[..]

als jij vind dat iemand die 3 keer in zijn kots heeft gerold,, 8 vrouwen diep heeft beledigd,,verder 80% van de gehele tijd dat hij in de kooi achter een pc in een hokje zat ,een programma spectaculair heeft gemaakt, ben je wel erg snel tevreden!
Jaap zat inderdaad teveel achter zijn PC maar zijn inbreng was niet gering. Als hij wat deed dan was het ook hot item voor een lange tijd.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 20:51 schreef pauline het volgende:

[..]

als jij vind dat iemand die 3 keer in zijn kots heeft gerold,, 8 vrouwen diep heeft beledigd,,verder 80% van de gehele tijd dat hij in de kooi achter een pc in een hokje zat ,een programma spectaculair heeft gemaakt, ben je wel erg snel tevreden!
Blijkbaar ben ik dan snel tevreden. In het terror-Jaap tijdperk was het Jaap, Jaap en nog eens Jaap en de rest waren figuranten voor zijn 'show'.
Tot RTL de regels ging aanscherpen omdat ze zonodig een 'familie' zender image moeten hooghouden maar ook dat werkt niet meer voor ze tegenwoordig... (Million Dollar Wedding? Wat is dat nou?)

Ik denk echt dat ze zonder Jaap veel lagere kijkcijfers gehad zouden hebben omdat door hem ook de 'normale' mensen zijn gaan kijken en grotendeels zijn blijven kijken. De zeer kleine groep streamers zullen ongeacht wie erin komt toch wel blijven plakken en dat die veel herrie kunnen maken lijkt het misschien heel wat maar in absolute aantallen stelt dat natuurlijk niets voor!
pauline
 pauline - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 21:00 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Jaap zat inderdaad teveel achter zijn PC maar zijn inbreng was niet gering. Als hij wat deed dan was het ook hot item voor een lange tijd.
dat zal ik echt niet ontkennen, echter doet boudewijn het voorkomen dat de kooi eigenlijk alleen op jaap teerde,, en daar zit hij zo ver naast!! Jaap was een prima persoon om de soms saaie momenten ( waar hij waarschijnlijk opdracht tot kreeg) in te vullen. Maar verder deed hij niet veel
pauline
 pauline - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 21:03 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Blijkbaar ben ik dan snel tevreden. In het terror-Jaap tijdperk was het Jaap, Jaap en nog eens Jaap en de rest waren figuranten voor zijn 'show'.
Tot RTL de regels ging aanscherpen omdat ze zonodig een 'familie' zender image moeten hooghouden maar ook dat werkt niet meer voor ze tegenwoordig... (Million Dollar Wedding? Wat is dat nou?)

Ik denk echt dat ze zonder Jaap veel lagere kijkcijfers gehad zouden hebben omdat door hem ook de 'normale' mensen zijn gaan kijken en grotendeels zijn blijven kijken. De zeer kleine groep streamers zullen ongeacht wie erin komt toch wel blijven plakken en dat die veel herrie kunnen maken lijkt het misschien heel wat maar in absolute aantallen stelt dat natuurlijk niets voor!
je slaat de spijker op zijn kop... zijn show!!!
Hij was idd een deel van het productie team, die heel veel in opdracht deed
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 21:03 schreef pauline het volgende:
Maar verder deed hij niet veel
wat deed de rest nou overdag? Beetje konijnen, dom lullen , beetje ruzie maken en lam in de tuin liggen.
Persoonlijk zit ik dan ook liever achter een beeldscherm met wat educatieve dingen zodat je nog wat leert ook nog.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 21:05 schreef pauline het volgende:

[..]

Hij was idd een deel van het productie team, die heel veel in opdracht deed
Wil je nou zeggen dat Jaap een medewerker was en geen speler/miljonair?
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 21:05 schreef pauline het volgende:

[..]

je slaat de spijker op zijn kop... zijn show!!!
Hij was idd een deel van het productie team, die heel veel in opdracht deed
Zoals alle bewoners die er tot het einde hebben gezeten. En dan denk ik nog dat Jaap het overgrote deel zelf bedacht heeft, Huub fifty-fifty en de rest vooral een luisterend oor was naar externe inbreng.

Ik denk vrijwel alle hot items van Jaap waar men lang over praatte zijn eigen inbreng was, terwijl de hot items van Huub door de productie waren ingefluisterd ('het zou wel een stunt zijn als je Gaby zou bangen terwijl Claire boven zit, he?!')
pauline
 pauline - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 21:09 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Wil je nou zeggen dat Jaap een medewerker was en geen speler/miljonair?
vermoedens
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 21:09 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Wil je nou zeggen dat Jaap een medewerker was en geen speler/miljonair?
Goedenavond allemaal. Het zou wel veel verklaren wanneer dit inderdaad zo was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 oktober 2008 door Izz@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 21:14 schreef pauline het volgende:

[..]

vermoedens
Ik geloof het niet. Als dat inderdaad zo is, dan heeft DGK geen winnaar en heeft Talpa nooit een miljoen uitgekeerd. Sterker nog, dan was Brian allang naar de rechter gestapt.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:21   quote  deeplink  
Buenas noches Izz
pauline
 pauline - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 21:18 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Goedenavond allemaal. Het zou wel veel verklaren wanneer dit inderdaad zo was.
Het zou idd zijn idiote ( maar vaak wel leuke) gedrag in de villa verklaren toch?
Het zou ook zijn """"overwinning"""" verklaren.
pauline
 pauline - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 21:14 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Zoals alle bewoners die er tot het einde hebben gezeten. En dan denk ik nog dat Jaap het overgrote deel zelf bedacht heeft, Huub fifty-fifty en de rest vooral een luisterend oor was naar externe inbreng.

Ik denk vrijwel alle hot items van Jaap waar men lang over praatte zijn eigen inbreng was, terwijl de hot items van Huub door de productie waren ingefluisterd ('het zou wel een stunt zijn als je Gaby zou bangen terwijl Claire boven zit, he?!')
ja tuurlijk daarom kreeg huub die zijn opdrachten uitvoerde in opdracht van de regie en daarna altijd ruzie met brian kreeg ( ook in opdracht van de regie) altijd boetes!! allemaal voor het potje van de regie!!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 21:36 schreef pauline het volgende:

[..]

ja tuurlijk daarom kreeg huub die zijn opdrachten uitvoerde in opdracht van de regie en daarna altijd ruzie met brian kreeg ( ook in opdracht van de regie) altijd boetes!! allemaal voor het potje van de regie!!
een opdracht uitvoeren en dan stoppen is wat anders dan je gewoon niet kunnen beheersen!
pauline
 pauline - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 21:51 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

een opdracht uitvoeren en dan stoppen is wat anders dan je gewoon niet kunnen beheersen!
Tuurlijk boudewijn, zo dom was huub idd..
Denk jij nou echt dat dat boetesysteem reeël was??
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 21:56 schreef pauline het volgende:

[..]

Tuurlijk boudewijn, zo dom was huub idd..
Denk jij nou echt dat dat boetesysteem reeël was??
dom was/is hij niet, maar zat wel vol haat naar Brian toendertijd. En het boetesysteem had toch geen nut. Misschien hadden ze alleen niet verwacht dat diegene met de minste boetes toch zou winnen (Jaap dus)
trapper
 trapper - maandag 13 oktober 2008 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 21:03 schreef pauline het volgende:

[..]

dat zal ik echt niet ontkennen, echter doet boudewijn het voorkomen dat de kooi eigenlijk alleen op jaap teerde,, en daar zit hij zo ver naast!! Jaap was een prima persoon om de soms saaie momenten ( waar hij waarschijnlijk opdracht tot kreeg) in te vullen. Maar verder deed hij niet veel
klopt helemaal en we mogen ook niet vergeten dat zonder brian en huub jaap nergens was geweest (jawel dan was hij thuis geweest)
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 13 oktober 2008 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 14:57 schreef trapper het volgende:

[..]

klopt helemaal en we mogen ook niet vergeten dat zonder brian en huub jaap nergens was geweest (jawel dan was hij thuis geweest)
maar zet er voor Brian of Huub een ander persoon voor in de plaats en het was nog steeds een Jaap-show. Zet er iemand anders in dan Jaap en het was vrij zeker veel minder spectaculair en spraakmakend geworden met minder kijkcijfers op tv!
trapper
 trapper - maandag 13 oktober 2008 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 15:00 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

maar zet er voor Brian of Huub een ander persoon voor in de plaats en het was nog steeds een Jaap-show. Zet er iemand anders in dan Jaap en het was vrij zeker veel minder spectaculair en spraakmakend geworden met minder kijkcijfers op tv!
misschien wel maar brian en huub beide hebben vaak zat zijn leven in de kooi gered door hem er niet uit te sturen, geen melding te maken van ongepaste acties (denk aan het etentje van claire en huub) en hoevaak hebben huub en brian niet zijn rotzooi opgeruimt zodat palma weer tevreden was.
Maar goed ik denk dat dat ook wel een beetje ingefluisterd werd van achter. Jaap is inderdaad wel een entertaiment geweest voor de kooi en iedereen zat toch te wachten tot terror jaap weer terug kwam.
pauline
 pauline - maandag 13 oktober 2008 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 15:00 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

maar zet er voor Brian of Huub een ander persoon voor in de plaats en het was nog steeds een Jaap-show. Zet er iemand anders in dan Jaap en het was vrij zeker veel minder spectaculair en spraakmakend geworden met minder kijkcijfers op tv!
ughughugh ugh bull
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 13 oktober 2008 - 18:41   quote  deeplink  
ik zag jaap ook graag hoor maar sorry ik keek ook graag naar de kooi om de ruzies huub met brian of huub met dennis hihi en wat dacht je toen natasia er nog in zat je kan zeggen wat je wil maar het was elke dag intressant om te streamen er gebeurde altijd wat
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 13 oktober 2008 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 18:41 schreef Jacqueline het volgende:
ik zag jaap ook graag hoor maar sorry ik keek ook graag naar de kooi om de ruzies huub met brian of huub met dennis hihi en wat dacht je toen natasia er nog in zat je kan zeggen wat je wil maar het was elke dag intressant om te streamen er gebeurde altijd wat
precies ik had een hekel aan Huub maar ik genoot soms ook wel van hem, en zo had iedereen wel wat. denk maar aan die toestanden tussen dennis en nadia.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - maandag 13 oktober 2008 - 18:50   quote  deeplink  
ja prec ik volge de ruzie maar wat graag (schaam)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 13 oktober 2008 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 18:50 schreef Jacqueline het volgende:
ja prec ik volge de ruzie maar wat graag (schaam)
hoef jij je niet voor te schamen hoor ik denk dat de meeste er wel van genoten en het spannend vonden. alleen die ziektewoorden kromp ik van ineen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 13 oktober 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Alles bij elkaar denk ik dat Brian en Huub voor meer opschudding hebben gezorgd dan Jaap.
Hoe vaak was er terror en hoe vaak hebben Huub en Brian tegenover elkaar gestaan?
Ik denk dat duo BH het wint van Jaap.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 13 oktober 2008 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 21:40 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Alles bij elkaar denk ik dat Brian en Huub voor meer opschudding hebben gezorgd dan Jaap.
Hoe vaak was er terror en hoe vaak hebben Huub en Brian tegenover elkaar gestaan?
Ik denk dat duo BH het wint van Jaap.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 13 oktober 2008 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 21:50 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die kan wat hebben hoor.
Cobra1
 Cobra1 - donderdag 16 oktober 2008 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 20:43 schreef Boudewijn het volgende:
Ik geloof er niets van zo snel al weer na CBML. En hoe moeten ze het NOG spectaculairder maken? Een tweede Jaap of iemand die Jaap kan overtreffen wordt heel erg moeilijk denk ik zo...
En daarbij denk ik dat er vanaf het begin strenge regels zullen zijn dus ook in het verbaal/fysiek/rotzooi aspect verwacht ik niet al teveel.
patje is de oude admin van het 10 forum.
ik denk wel dat hij er meer van af kan weten.
maar we zullen het zien,,
Belinea
 Belinea - donderdag 16 oktober 2008 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 01:48 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

patje is de oude admin van het 10 forum.
ik denk wel dat hij er meer van af kan weten.
maar we zullen het zien,,
En geen fijne jongen daar, toen ook van die groot praat, dus laten we maar lekker afwachten.
De naam zegt het al Pat afk. van Patser.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2008 door Belinea --
Cobra1
 Cobra1 - donderdag 16 oktober 2008 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 12:14 schreef Belinea het volgende:

[..]

En geen fijne jongen daar, toen ook van die groot praat, dus laten we maar lekker afwachten.
De naam zegt het al Pat afk. van Patser.
een verhaal heeft altijd 2 kanten.
en aan roddels en zwartmakerij..doet gelukkig niet iedereen aan mee..
Belinea
 Belinea - vrijdag 17 oktober 2008 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 22:12 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

een verhaal heeft altijd 2 kanten.
en aan roddels en zwartmakerij..doet gelukkig niet iedereen aan mee..
Zo is dat!!!
Cobra1
 Cobra1 - vrijdag 17 oktober 2008 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 - 07:46 schreef Belinea het volgende:

[..]

Zo is dat!!!
Precies!!
Belinea
 Belinea - dinsdag 21 oktober 2008 - 10:15   quote  deeplink  
Ik hoop dat DGK 2 wel door gaat, want ik verveel me nu de ..... en als het dus doorgaat en ik heb weer 1 van deze dagen, dan kan ik lekker naar de streams kijken.
Cobra1
 Cobra1 - dinsdag 21 oktober 2008 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 10:15 schreef Belinea het volgende:
Ik hoop dat DGK 2 wel door gaat, want ik verveel me nu de ..... en als het dus doorgaat en ik heb weer 1 van deze dagen, dan kan ik lekker naar de streams kijken.
aan de ene kant hoeft er van mij geen dgk2 te komen.
als je overal leest wat voor een ellende het nog teweeg brengt.
maar aan de andere kant mag het van mij wel terug komen..
al was het maar omdat ik anti de favoriet van sommige mensen ga worden. lol
Belinea
 Belinea - dinsdag 21 oktober 2008 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 14:16 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

aan de ene kant hoeft er van mij geen dgk2 te komen.
als je overal leest wat voor een ellende het nog teweeg brengt.
maar aan de andere kant mag het van mij wel terug komen..
al was het maar omdat ik anti de favoriet van sommige mensen ga worden. lol
Ach ja, het zit in je of niet.
Cobra1
 Cobra1 - dinsdag 21 oktober 2008 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 14:58 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ach ja, het zit in je of niet.
nou nee.
eerder door schade een schande wijzer geworden...
Belinea
 Belinea - dinsdag 21 oktober 2008 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 15:01 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

nou nee.
eerder door schade een schande wijzer geworden...
Meen je dat nou, nou dat wil ik dan ook wel, ik ben niet snel om te praten of wat dan ook, maar wil best nog wel wat leren hahahahahaha.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - dinsdag 21 oktober 2008 - 18:05   quote  deeplink  
nou laat maar weer terug komen hoor mischien dat huub en brian dan rust krijgen
dorito
 dorito - woensdag 22 oktober 2008 - 13:40   quote  deeplink  
Heb er ook wel weer zin an
Misty
 Misty - woensdag 22 oktober 2008 - 16:40   quote  deeplink  
Nog eventjes geduld,dan kunnen we weet streamen.
Cobra1
 Cobra1 - woensdag 22 oktober 2008 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 16:40 schreef Misty het volgende:
Nog eventjes geduld,dan kunnen we weet streamen.

alleen als het gratis is hoor. :]

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK 2 ? nee hé









0.0084459