BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 36 (11-10-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 11 oktober 2008 - 20:56   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 36 (11-10-2008)

Wie gaat er deze week naar huis? Marco? Rory? of toch Benjamin?

pauline
 pauline - zaterdag 11 oktober 2008 - 20:58   quote  deeplink  
1 ding boudewijn,, jij onderhoud je site perfect!
Wat dat betreft verdien je een groot compliment
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 11 oktober 2008 - 20:58   quote  deeplink  
Lisa is de Mol?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 20:58 schreef pauline het volgende:
1 ding boudewijn,, jij onderhoud je site perfect!
Wat dat betreft verdien je een groot compliment
Wat dat betreft? je zit bijna dagelijks hier. De filmpjes kan je ook elders bekijken.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:04   quote  deeplink  
Ohhja.. is dit het Grote Boudewijn-Comlimente-Topic ineens??

Hmm.. maar dat mag iid wel eens gezegd worden...
pauline
 pauline - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 21:03 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Wat dat betreft? je zit bijna dagelijks hier. De filmpjes kan je ook elders bekijken.
precies wat dat betreft! Ben het nl bijna nooit met hem eens
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:10   quote  deeplink  
En we beginnen met de First Lady van het RIJKSTE koppel???? gódsamme hoe snel heeft die kut zich daarheen geneukt zeg??

Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 21:07 schreef pauline het volgende:

[..]

precies wat dat betreft! Ben het nl bijna nooit met hem eens
Dat is nog zacht uitgedrukt.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 11 oktober 2008 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 20:58 schreef pauline het volgende:
1 ding boudewijn,, jij onderhoud je site perfect!
Wat dat betreft verdien je een groot compliment
Dank je!

Maar dat is meer eigenbelang hoor ;)
Meer bezoekers streelt mijn ego en de afleveringen bekijk ik 's nachts zelf ook nog...
En ach, het is nog leuk om te doen ook nog!
Maaike
 Maaike - zaterdag 11 oktober 2008 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 21:10 schreef GherAhnAhmon het volgende:
En we beginnen met de First Lady van het RIJKSTE koppel???? gódsamme hoe snel heeft die kut zich daarheen geneukt zeg??

[ afbeelding ]
Ik begrijp echt niets meer van die bedragen!!!!!!!
Is dat het bedrag wat ze in totaal hebben gewonnen of is dat het bedrag wat ze per week winnen??

Weet iemand dit??
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 11 oktober 2008 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 - 22:00 schreef Maaike het volgende:

[..]

Ik begrijp echt niets meer van die bedragen!!!!!!!
Is dat het bedrag wat ze in totaal hebben gewonnen of is dat het bedrag wat ze per week winnen??

Weet iemand dit??
ik heb echt geen idee! Volgens mij komt de driekwart van de opdrachten niet eens op tv dus op het einde kunnen ze maar wat bedragen verzinnen
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 12 oktober 2008 - 03:27   quote  deeplink  
Ik heb net pas de aflevering gezien maar volgende week gaat het koppel met het minste geld eruit. Lisa wil een spel spelen maar gaat wel flink shoppen?? Wil ze met scooter en al rechtstreeks naar huis ofzo?

En waar haalt Benjamin (met Kelly een zwak koppel denk ik) z'n geld vandaan? Heeft hij een startbedrag gekregen? We kunnen toch nooit controleren of die bedragen kloppen...
pauline
 pauline - zondag 12 oktober 2008 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 03:27 schreef Boudewijn het volgende:
Ik heb net pas de aflevering gezien maar volgende week gaat het koppel met het minste geld eruit. Lisa wil een spel spelen maar gaat wel flink shoppen?? Wil ze met scooter en al rechtstreeks naar huis ofzo?

En waar haalt Benjamin (met Kelly een zwak koppel denk ik) z'n geld vandaan? Heeft hij een startbedrag gekregen? We kunnen toch nooit controleren of die bedragen kloppen...
Als ik de uitzending goed heb bekeken, heeft benjamin de creditkaart van rory overgenomen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2008 door pauline --
Maaike
 Maaike - zondag 12 oktober 2008 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 03:27 schreef Boudewijn het volgende:
Ik heb net pas de aflevering gezien maar volgende week gaat het koppel met het minste geld eruit. Lisa wil een spel spelen maar gaat wel flink shoppen?? Wil ze met scooter en al rechtstreeks naar huis ofzo?

En waar haalt Benjamin (met Kelly een zwak koppel denk ik) z'n geld vandaan? Heeft hij een startbedrag gekregen? We kunnen toch nooit controleren of die bedragen kloppen...
Idd, dit kunnen wij nooit controleren..Dus ik denk ook dat ze gaan kijken welke stelletje het minste kijkcijfers trekt..Geloof geen bal meer van die cc bedragen..
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 08:40 schreef pauline het volgende:

[..]

Als ik de uitzending goed heb bekeken, heeft benjamin de creditkaart van rory overgenomen
Volgens mij ook. Rory naar huis en de nieuwe speler Benjamin de creditcard van Rory, persoonlijk had ik het eerlijker gevonden als Kelly de credit card had gekregen van Marco omdat Kelly zijn partner was, en Marco de creditcard van Rory. in ieder geval gaat Lisa dus met leuke scooter huiswaarts. van Kelly's zuinigheid, hahaha, het loont niet altijd om zuinig te zijn, en Lisa maar roepen, is niet mijn stijl. dikke tamtam.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2008 door Xanne@headliner --
brahim
 brahim - zondag 12 oktober 2008 - 13:12   quote  deeplink  
hahaha wel bizar ja als ze niet terug komt geen zin om met kelly in een auto te zitten dan maar met de scoot mobiel naar huis of een nieuw cadootje voor rory?
(let the games begin ) zei lisa nog zou het dan echt game over zijn voor donkere marco? of komt er nog een ziba die de afgelikte boterham op vangt voor wat roem en credit

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 36 (11-10-2008)









0.0050630