BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidate Ziba - 23

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 12 oktober 2008 - 01:53   quote  deeplink  
Kandidate Ziba - 23

“Marco wordt mijn prooi”



“Ik zeg altijd wat ik voel en denk, en dat kan soms vervelend zijn voor anderen,” aldus de 23-jarige Ziba die denkt dat ze best voor wat commotie zal zorgen in de Villa. Ze zal er dan ook alles aan doen om Can’t Buy Me Love te winnen. “I got everything it takes to be a winner!”. Zelfverzekerd is Ziba zeker, maar ze omschrijft zichzelf ook als lief, eerlijk en sociaal.

Wat de liefde betreft heeft Ziba al aardig wat ervaring. Al haar relaties zijn echter stukgelopen omdat ze zelf te dominant was en altijd haar zin wil krijgen. Daar konden de mannen volgens haar niet tegen. In de Villa denkt ze echter wel dat donkere Marco haar aan kan. “Hij wordt mijn prooi!”. Op seksgebied zou Ziba graag nog eens een trio hebben met een vrouw erbij. “Dat lijkt me wel spannend en sexy!”.

Haar getinte uiterlijk dankt Ziba aan haar Iranese ouders, ze is dan ook geboren in Teheran. Momenteel woont ze echter in Gelderland, maar ze is het meest te vinden in de buurt van Amsterdam. Niet alleen werkt ze op Schiphol, ook haar weekenden brengt ze het liefst door buiten haar woonplaats. “Zaterdag ga ik altijd stappen met vriendinnen en ben ik dus te vinden in één van de grote steden.”
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 12:31   quote  deeplink  
Mijn mening is dat Ziba nog dommer is dan Kelly, want Ziba wil voor donkere Marco gaan, met alles wat zij al gezien heeft. Vind ze hem heel leuk, ze houd wel van arrogante mannen. Misschien zelfs beetje masochistisch? Het leukste wat zij tot nu toe gezien heeft, is het stukje waarin Kelly Marco met Marco hoorde spreken waarin donkere Marco aangeeft Kelly aan de kant te zetten. Nu, hoe 8erlijk kan een vrouw zijn, te bedenken dat zij hem in toom kan houden,
Belinea
 Belinea - zondag 12 oktober 2008 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 12:31 schreef Xanne@headliner het volgende:
Mijn mening is dat Ziba nog dommer is dan Kelly, want Ziba wil voor donkere Marco gaan, met alles wat zij al gezien heeft. Vind ze hem heel leuk, ze houd wel van arrogante mannen. Misschien zelfs beetje masochistisch? Het leukste wat zij tot nu toe gezien heeft, is het stukje waarin Kelly Marco met Marco hoorde spreken waarin donkere Marco aangeeft Kelly aan de kant te zetten. Nu, hoe 8erlijk kan een vrouw zijn, te bedenken dat zij hem in toom kan houden,
Of het is zo'n slimme meid, dat ze Marco een lesje gaat leren, maar ja, daar is het nog te vroeg voor, dus we zullen het aankomende week wel zien/merken.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 12 oktober 2008 - 14:33   quote  deeplink  
Oeps, Ribas is een landgenoot van Ziba. Ze komen beide uit Iran.
Ik vermoed dat jaloezie om de hoek komt kijken bij Yasmin.
Hopelijk gaan ze, Ribas en Ziba, niet hun "eigen" taal praten, dat zou erg vervelend zijn voor de anderen en met name voor Yasmin.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 12:31 schreef Xanne@headliner het volgende:
Mijn mening is dat Ziba nog dommer is dan Kelly, want Ziba wil voor donkere Marco gaan, met alles wat zij al gezien heeft. Vind ze hem heel leuk, ze houd wel van arrogante mannen. Misschien zelfs beetje masochistisch? Het leukste wat zij tot nu toe gezien heeft, is het stukje waarin Kelly Marco met Marco hoorde spreken waarin donkere Marco aangeeft Kelly aan de kant te zetten. Nu, hoe 8erlijk kan een vrouw zijn, te bedenken dat zij hem in toom kan houden,
idd hoe dom kan je zijn, maar misschien komt het niet eens zover want volgende week moet een koppel met het minste geld de villa verlaten, en lisa heeft wrs een scooter gekocht. en zal marco dus geen cent meer hebben hoop ik.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 17:57 schreef moha het volgende:

[..]

idd hoe dom kan je zijn, maar misschien komt het niet eens zover want volgende week moet een koppel met het minste geld de villa verlaten, en lisa heeft wrs een scooter gekocht. en zal marco dus geen cent meer hebben hoop ik.
ik hoop voldoende voor Lisa om nog ff te tanken.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 12 oktober 2008 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 18:04 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ik hoop voldoende voor Lisa om nog ff te tanken.
hahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 18:12 schreef moha het volgende:

[..]

hahahaha
kenne we ff op 1 topic blijvuh? loop mij de yfus de zoekuh na juh
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 12 oktober 2008 - 19:08   quote  deeplink  
Sorry Izz, zit bij DGK, wordt weer spannend vrees ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidate Ziba - 23









0.0046010