BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Entree interview Ziba

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 12 oktober 2008 - 02:22   quote  deeplink  
Video: Entree interview Ziba



en bedankt Talpa voor het vrijwel onhoorbaar zacht geluid, maar koptelefoon op en volume op 1000% en ze zegt het volgende:

Ik ben Ziba en ben 23 jaar en heb eerst luchvaart dienstverlening gestudeerd en nu werkzaam op schiphol enne ben in Teheran geboren. Wat ik verwacht van CBML, ja dat vind ik heel moeilijk om nu al daarover iets te zeggen omdat ik niet weet hoe het allemaal gaat lopen. Maarre, ik ga mijn best doen enne zorgen dat ik euh met volle handen naar huis ga.

Wat mijn taktiek is? Ja, al mijn charmes in de strijd gooien... (lachlach) ennu laten euh zien euh dat ik eigenlijk euh alles in huis heb.
Ik denk dat donkere Marco mij het meest aanspreekt, ja. Ja gewoon uiterlijk en een leuke man om te zien en zijn gedrag vind ik ook wel leuk. Een beetje arrogant!

Ik denk dat ik met Ribas en Fiona heel goed zou kunnen opschieten omdat het toch eigenlijk een van de sterkste spelers in het huis zijn en met wie ik niet overweg zou kunnen is echt Kelly. Dat komt voornamelijk door haar gedrag en ja voor de rest denk ik dat ik eigenlijk met iedereen wel zou kunnen opschieten.

Tijdens het shoppen zou ik zeker aan mijn partner denken en zal ik zeker 1 a 2 dingetjes voor hem meenemen en ook gewoon vragen van goh wat wil je hebben? Dat is ook een beetje lullig dat als hij helemaal niets krijgt. En wat ik ervan ga kopen... ik weet het niet... alles wat ik leuk vindt denk ik, alles wat in de smaak valt.

Wat me van alle afleveringen het meeste is bijgebleven is dat Kelly het gehoord heeft van Marco en Marco dat hij haar eigenlijk niet meer zo ziet zitten en ik denk ook dat dat het leukste tv moment was, voor mij in ieders geval van CBML omdat ik natuurlijk wel voor donkere Marco ga.

Ik vind het best moeilijk om straks sex te hebben in de villa. Mijn ouders kijken en heel NL kijkt natuurlijk dus ja ik vind het heel moeilijk om daar nu al een uitspraak over te doen.

Ik ga het meeste mijn ouders en mijn vrienden missen en gezellig met de meiden op stap en leuke dingetjes doen... en avondeten thuis ga ik heel erg missen want wij eten altijd iraans dus ik denk dat ik rijst heel erg ga missen.

(ik heb voor de leesbaarheid een heleboel 'euhs' weggelaten)
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - zondag 12 oktober 2008 - 12:44   quote  deeplink  
Wat een muts zeg. Ik ga voor donkere Marco. wil ze de martelaar van de CBML worden ofzo?
Maaike
 Maaike - zondag 12 oktober 2008 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 12:44 schreef Xanne@headliner het volgende:
Wat een muts zeg. Ik ga voor donkere Marco. wil ze de martelaar van de CBML worden ofzo?
Ik vind dat ook maar bizar, na alles wat ze heeft gezien gaat ze voor Marco..hahhahhahahhahahha

Maar ja, ze kan ook voor niemand anders gaan eigenlijk, de anderen blijven trouw bij hun partner!!
Misschien dat ze het nog gaat proberen bij Ribas!
brahim
 brahim - zondag 12 oktober 2008 - 13:24   quote  deeplink  
dat zou wat zijn ja ribas en zibas en dan hahaha
jaja ze zet haar eigen wel te kijk met dr keuze pakketje in het je kan mijn liefde
niet kopen huis proest
amy
 amy - maandag 13 oktober 2008 - 21:40   quote  deeplink  
als ze voor het spel gaat is marco toch echt de beste optie.
ze lijkt me absoluut niet sterk genoeg om hem te temmen. als dat haar bedoeling is maakt ze het zichzelf onnodig moeilijk.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 13 oktober 2008 - 21:48   quote  deeplink  
Hmm..in Theheran geboren., in het interview het zachte verlegen eitje uithangen maar wel ditte roepen?

Wat de liefde betreft heeft Ziba al aardig wat ervaring. Al haar relaties zijn echter stukgelopen omdat ze zelf te dominant was en altijd haar zin wil krijgen. Daar konden de mannen volgens haar niet tegen. In de Villa denkt ze echter wel dat donkere Marco haar aan kan. “Hij wordt mijn prooi!”. Op seksgebied zou Ziba graag nog eens een trio hebben met een vrouw erbij. “Dat lijkt me wel spannend en sexy!”.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 13 oktober 2008 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 21:48 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Hmm..in Theheran geboren., in het interview het zachte verlegen eitje uithangen maar wel ditte roepen? [ afbeelding ]

Wat de liefde betreft heeft Ziba al aardig wat ervaring. Al haar relaties zijn echter stukgelopen omdat ze zelf te dominant was en altijd haar zin wil krijgen. Daar konden de mannen volgens haar niet tegen. In de Villa denkt ze echter wel dat donkere Marco haar aan kan. “Hij wordt mijn prooi!”. Op seksgebied zou Ziba graag nog eens een trio hebben met een vrouw erbij. “Dat lijkt me wel spannend en sexy!”.
"Op seksgebied zou Ziba graag nog eens een trio hebben met een vrouw erbij"
dat roepen de meeste om maar binnen te komen in CBML
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 13 oktober 2008 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 21:53 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

"Op seksgebied zou Ziba graag nog eens een trio hebben met een vrouw erbij"
dat roepen de meeste om maar binnen te komen in CBML
Dat hele stoere "dominante" verhaal incl al die versleten relaties past helemaal niet bij dat weke poppetje..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 13 oktober 2008 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 21:55 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Dat hele stoere "dominante" verhaal incl al die versleten relaties past helemaal niet bij dat weke poppetje..
stille wateren.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Entree interview Ziba









0.0074589