BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie zien jullie in de Winterstop graag naar Feyenoord komen?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - zondag 12 oktober 2008 - 10:29   quote  deeplink  
De vraag is duidelijk:

Wie zien jullie in de Winterstop graag naar Feyenoord komen?
TNP
 TNP - zondag 12 oktober 2008 - 10:42   quote  deeplink  
Sorry beetje onzinnige vraag. Geen geld dus niemand is haalbaar. We moeten blij zijn als er weer niemand verkocht moet worden.
De club en de trainer hebben tijd nodig om van binnenuit wat op te bouwen.
hotjumper
 hotjumper - zondag 12 oktober 2008 - 10:48   quote  deeplink  
Dirk Kuyt
Fr-1908
 Fr-1908 - zondag 12 oktober 2008 - 10:49   quote  deeplink  
Als er geld zou zijn zou het mooi zijn als Feyenoord alsnog probeerd om Tim Krul los te weken. En als toefje op de slagroomtaart Rio Ferdinand...
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 12 oktober 2008 - 11:06   quote  deeplink  
Ten eerste met welk geld?? En als er geld zou zijn dan zie ik graag Moussa Dembele komen en verder zeker 2 verdedigers en 2 vleugelaanvallers! Maar wie .............
zullen dat moeten en kunnen zijn. Ik zie liever dat we een samenwerking aangaan met een topclub uit Spanje, Italie of Engeland en anders een private investeerder of een investerings maatschappij
james
 james - zondag 12 oktober 2008 - 12:06   quote  deeplink  
Er is geen cent dus.........
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 12 oktober 2008 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 11:06 schreef antoniorijen het volgende:
Ten eerste met welk geld?? En als er geld zou zijn dan zie ik graag Moussa Dembele komen en verder zeker 2 verdedigers en 2 vleugelaanvallers! Maar wie .............
zullen dat moeten en kunnen zijn. Ik zie liever dat we een samenwerking aangaan met een topclub uit Spanje, Italie of Engeland en anders een private investeerder of een investerings maatschappij
Zo zo antonio , jij wil echt naar de top : Dembele , 2 vl.aanvallers en 2 verdedigers , dat is een half elftal! Zou wel mooi zijn maar ik ben al blij met 1 verdediger, 1 goede jonge spits! Dembele zal niet haalbaar zijn en ook de stap niet willen maken van AZ naar ons , die wil naar buitenland en is daar ook klaar voor! Betreft die samenwerking , klinkt heel mooi maar spelers met potentie (zoals PSV die 'leende'van Chelsea) zullen niet staan te springen om een jaar bij Feyenoord te voetballen, het is niet alleen t geld het is vooral de uitstraling die Feyenoord in de wereld heeft: vergane glory en dat doet pijn en kost veel , heel veel tijd om te herstellen! Maar met atractief voetbal (en daar wordt aan gewerkt vind ik) een paar verrassende uitslagen in de Uefa-cup en wellicht binnen 2 jr een keertje meedoen in de CL zou ons moeten helpen om dan weer interessant te worden voor de subtoppers uit andere landen!
sevillana
 sevillana - zondag 12 oktober 2008 - 13:16   quote  deeplink  
Een goede verdediger er bij zou niet verkeerd zijn!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 12 oktober 2008 - 13:51   quote  deeplink  
Mattias Bjärsmyr van IFK Göteburg. Een van de grootste scandinavische talenten, centrale verdediger en volgens mij ook in het bezit van een aflopend contract. In de winsterstop is hij gratis op te halen. Bovendien is hij aanvoerder van Jong Zweden en heeft hij ook al 2 interlands achter zijn naam staan. Hem zie ik graag komen.
Na even nazoeken kwam ik er achter dat hij ook in de belangstelling schijnt te staan van Glasgow Rangers en (wie anders) FC Groningen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2008 door T-FeYeN00rD --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 12 oktober 2008 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 13:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Mattias Bjärsmyr van IFK Göteburg. Een van de grootste scandinavische talenten, centrale verdediger en volgens mij ook in het bezit van een aflopend contract. In de winsterstop is hij gratis op te halen. Bovendien is hij aanvoerder van Jong Zweden en heeft hij ook al 2 interlands achter zijn naam staan. Hem zie ik graag komen.
Na even nazoeken kwam ik er achter dat hij ook in de belangstelling schijnt te staan van Glasgow Rangers en (wie anders) FC Groningen.
Ik ken deze speler totaal niet maar dit is wel de vijver waarin wij moeten vissen!
Paauwe
 Paauwe - zondag 12 oktober 2008 - 20:25   quote  deeplink  
Henke Larsson!!!
F.L.E
 F.L.E - zondag 12 oktober 2008 - 20:40   quote  deeplink  
Drogba, Cannavaro, Gerard
sevillana
 sevillana - zondag 12 oktober 2008 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 20:18 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Ik ken deze speler totaal niet maar dit is wel de vijver waarin wij moeten vissen!
Ik ken hem dus ook niet, maar belangrijker in deze is de vraag of het scouting apparaat van Feyenoord hem kent?????????????
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 12 oktober 2008 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 - 21:13 schreef sevillana het volgende:

[..]

Ik ken hem dus ook niet, maar belangrijker in deze is de vraag of het scouting apparaat van Feyenoord hem kent?????????????
neem aan van wel , zou toch schande zijn als t niet zo was maar dat kan ik me niet voorstellen! maar nog belangrijker: is t een goede speler?????
Paauwe
 Paauwe - zondag 12 oktober 2008 - 22:34   quote  deeplink  
Larsson en Ricksen zullen hoogstwaarschijnlijk deze winterstop feyenoord komen versterken
fr9
 fr9 - zondag 12 oktober 2008 - 23:26   quote  deeplink  
larsson en ricksen zijn weer oude spelers mja als ze fit zijn zeker een meerwaarde voor feyenoord en dan die bjarsmyr ook hale heb je alweer een spits erbij die zochten we een rechtsback kan lucius eindelijk naar de bank en een centrale verdedidger nu vlaar geblesseerd is kan het geen kwaad om achter bahia en hofland een mannetje te hebben
hotjumper
 hotjumper - maandag 13 oktober 2008 - 00:10   quote  deeplink  
een nieuwe technisch directeur
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 13 oktober 2008 - 08:08   quote  deeplink  
een nieuwe technische leiding!!! Ricksen of Botteghin. Botteghin kan zowel rechtsback als centraal. Of inderdaad die die Matthias Bjarsmyr. Greene, De Guzman, Buijs in de verkoop. In de aanval hebben we goede jeugdspelers op de bank. Geen versterking nodig. Al zeker niet weer een speler in ver in de dertig.
Guy (ki)
 Guy (ki) - maandag 13 oktober 2008 - 09:48   quote  deeplink  
Feyenoord moet worden overgenomen door grote investeerder

Waarom niet? Feyenoord heeft geen geld kijk naar Man. City
koopt robinho speelt goed... waarom feyenoord niet?
PVDD
 PVDD - maandag 13 oktober 2008 - 09:54   quote  deeplink  
Geef die Matthias Bjarsmyr een goed salaris en je bent in ieder geval Groningen kwijt. En geef Greene en/of Buijs met een strik erom mee.
Is het een halve pool of zo met zo'n naam?
Als ie alleen maar goed kan koppen dan moet ie trouwens maar naar Glasgow gaan. Is het een sierlijke centrale verdediger dan is de kuip voor hem toch een mooi podium. Ik geloof daar wel in, alleen nu hij nog.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 13 oktober 2008 - 12:29   quote  deeplink  
Zie liever een echte verdediger dan een sierlijke!!! Moet natuurlijk ook wel voetballend vermogen hebben maar is veel belangrijker dat hij zich in zijn tegenstander vast bijt en niet meer los laat. Een verdediger waar de tegenstander al van begint te zweten voor dat ze uberhaupt op het veld staan. Sierlijke verdedigers proberen het altijd voetballend op te lossen en dan verdien je geen ontzag bij de tegenstander.Hoeft geen materazzi te zijn maar moet op zijn tijd ook de harde overtreding niet te schuwen. Geen benenbrekende acties of rode kaart acties maar laat de tegenstander soms maar voelen dat het een zware middag of avond voor hem zal worden. Zorg dat je respect afdwingt.
BVe
 BVe - maandag 13 oktober 2008 - 14:14   quote  deeplink  
Sinterklaas
PVDD
 PVDD - maandag 13 oktober 2008 - 14:19   quote  deeplink  
Mag van mij ook wel een type Fraser of de Wolf zijn hoor. Overigens konden die twee ook echt wel voetballen. Misschien was John iets minder met kaarten.
hotjumper
 hotjumper - maandag 13 oktober 2008 - 16:49   quote  deeplink  
kaarten doen ze toch niet meer, en vals spelen op de psp heb je alleen jezelf mee

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie zien jullie in de Winterstop graag naar Feyenoord komen?









0.0066120