BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Yasmin - "Ik ga naar huis!"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 13 oktober 2008 - 14:48   quote  deeplink  
Video: Yasmin - "Ik ga naar huis!"

Nieuwkomer Ziba brengt een hoop teweeg in de Villa. Zo heeft Yasmin het helemaal gehad en zegt naar huis te gaan...

amy
 amy - maandag 13 oktober 2008 - 21:14   quote  deeplink  
arme meid. met zo'n gozer is het toch ook niet vol te houden. ze moet keer op keer buigen, maar stil houden, haar eigen gevoel en eigen wil aan de kant zetten om de lieve vrede te bewaren. Alles moet op zijn manier, het niet helemaal met hem eens zijn is meteen ruzie. Ze kan nog geen zin afmaken of hij begint er al doorheen te schelden. Een keer rekening houden met een ander is voor hem hetzelfde als over zich heen laten lopen.
Waarom geven de meiden zo'n onzeker en onredelijk jongetje in godsnaam zoveel macht? Doodsbang om uitgelachen te worden, en te dom om te poepen. zo'n menneke kun je toch niet serieus nemen, hij is een karikatuur van zichzelf :/ Ik kan er echt niet over uit dat zoveel vrouwen hem aantrekkelijk vinden. Wat heeft een zichzelf respecterende vrouw nou bij zo'n mietje te halen? niks noppes nada..
Belinea
 Belinea - maandag 13 oktober 2008 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 21:14 schreef amy het volgende:
arme meid. met zo'n gozer is het toch ook niet vol te houden. ze moet keer op keer buigen, maar stil houden, haar eigen gevoel en eigen wil aan de kant zetten om de lieve vrede te bewaren. Alles moet op zijn manier, het niet helemaal met hem eens zijn is meteen ruzie. Ze kan nog geen zin afmaken of hij begint er al doorheen te schelden. Een keer rekening houden met een ander is voor hem hetzelfde als over zich heen laten lopen.
Waarom geven de meiden zo'n onzeker en onredelijk jongetje in godsnaam zoveel macht? Doodsbang om uitgelachen te worden, en te dom om te poepen. zo'n menneke kun je toch niet serieus nemen, hij is een karikatuur van zichzelf :/ Ik kan er echt niet over uit dat zoveel vrouwen hem aantrekkelijk vinden. Wat heeft een zichzelf respecterende vrouw nou bij zo'n mietje te halen? niks noppes nada..
Zo denk ik er ook over, verschrikkelijk zo'n jongen.
Ik wil hem zijn strot dicht knijpen.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 13 oktober 2008 - 21:34   quote  deeplink  
Even snel gekeken.
Ik denk dat als Yasmin lef heeft en hem dumpt ze vast gekozen zal worden door een van de andere jongens. Ribas is zeer onredelijk en eigenwijs.
Als die op zijn bek gaat, zal het heel erg hard zijn.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 13 oktober 2008 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 21:34 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Even snel gekeken.
Ik denk dat als Yasmin lef heeft en hem dumpt ze vast gekozen zal worden door een van de andere jongens. Ribas is zeer onredelijk en eigenwijs.
Als die op zijn bek gaat, zal het heel erg hard zijn.
denk niet dat Yasmin hem dumpt, maar tis idd een naar ventje
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 13 oktober 2008 - 21:52   quote  deeplink  
Hoewel ik mij toch afvraag of een van de jongens haar zullen kiezen.
Ze weten dat Ribas hun leven dan onmogelijk maakt.
Ik denk dat zijn cultuur een grote rol speelt.Wij mannen en jullie vrouwen.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 13 oktober 2008 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 21:34 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Even snel gekeken.
Ik denk dat als Yasmin lef heeft en hem dumpt ze vast gekozen zal worden door een van de andere jongens. Ribas is zeer onredelijk en eigenwijs.
Als die op zijn bek gaat, zal het heel erg hard zijn.
Zou een nieuwe dat nou lekker vinden om Yasmin over te nemen en daarmee verder te neuken nadat ze inmiddels al weken door Gribus is genomen daar?
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 13 oktober 2008 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 21:53 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Zou een nieuwe dat nou lekker vinden om Yasmin over te nemen en daarmee verder te neuken nadat ze inmiddels al weken door Gribus is genomen daar? [ afbeelding ]
Al hebben ze met heel Eemnes het bed gedeeld, het maakt de boys niks uit. Ze hoeven niet met haar te trouwen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 13 oktober 2008 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 21:53 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Zou een nieuwe dat nou lekker vinden om Yasmin over te nemen en daarmee verder te neuken nadat ze inmiddels al weken door Gribus is genomen daar? [ afbeelding ]
de meeste mannen vinden dat toch niet erg? douche kop erop, vol laten lopen en schoon is die handel
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 13 oktober 2008 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 21:56 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Al hebben ze met heel Eemnes het bed gedeeld, het maakt de boys niks uit. Ze hoeven niet met haar te trouwen.
Aha.. en voor de "Dames" uitspoelen en dóór naar die volgende credicard..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 13 oktober 2008 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 21:58 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Aha.. en voor de "Dames" uitspoelen en dóór naar die volgende credicard.. [ afbeelding ]
tja je zal maar jeuk hebben
amy
 amy - maandag 13 oktober 2008 - 22:55   quote  deeplink  
als ze hem dumpt is ze ws binnen de kortste keren met hangende pootjes terug, verder vernederd en nog minder weerbaar. of uit het spel.

tenzij de rest wakker wordt, en de situatie uitbuit. hier kan iedereen beter van worden.
hopelijk hebben joost en fiona zin in een beetje actie...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 13 oktober 2008 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 22:55 schreef amy het volgende:
als ze hem dumpt is ze ws binnen de kortste keren met hangende pootjes terug, verder vernederd en nog minder weerbaar. of uit het spel.

tenzij de rest wakker wordt, en de situatie uitbuit. hier kan iedereen beter van worden.
hopelijk hebben joost en fiona zin in een beetje actie...
ja daar heb je gelijk in want dat zijn de enigen die het spel nog een beetje spelen.
mc-bjorn
 mc-bjorn - maandag 13 oktober 2008 - 23:55   quote  deeplink  
ze houdt van zoon man zoals ribas is dus dan moeten jullie geen medelijden krijgen met haar want ze gaat ook net zo hard in tegen ribas en ribas tegen yasmin dus gewoon geen medelijden krijgen
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - maandag 13 oktober 2008 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 - 23:55 schreef mc-bjorn het volgende:
ze houdt van zoon man zoals ribas is dus dan moeten jullie geen medelijden krijgen met haar want ze gaat ook net zo hard in tegen ribas en ribas tegen yasmin dus gewoon geen medelijden krijgen
Amen. moet je dat gegil van haar horen, HaAAAALllllllllllloooooooooooooooo
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - dinsdag 14 oktober 2008 - 00:02   quote  deeplink  
en voor ik jullie allemaal over mij heen krijg, ik vind hem ook een onzeker mannetje, maar zij doet niet voor hem onder. Zij gilt net zo hard zijn kop van zijn romp. als er een mokkel in het spel komt. moet je haar horen over Ziba, of komt dit dat dit dezelfde achtergrond heeft als Ribas? Aan de ene kant vind ze RIBAS dit en dat, zus en zo, aan de andere kant houd ze van een karakter als dit, en provoceert ze hem ook, net zo hard. Als er een mannetje binnenkomt. dus de pot verwijt.... (niet hatelijk bedoeld Pauline)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Yasmin - "Ik ga naar huis!"









0.0054938