BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 38 (14-10-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 15 oktober 2008 - 00:05   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 38 (14-10-2008)

Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 15 oktober 2008 - 01:47   quote  deeplink  
Stom ook van Marco om niet met Gisela in bad te gaan!!! Zelfs IK zou dat snappen :)
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 15 oktober 2008 - 01:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 - 01:47 schreef Boudewijn het volgende:
Stom ook van Marco om niet met Gisela in bad te gaan!!! Zelfs IK zou dat snappen :)
Dat weten we dan ook weer, Dus dit is een foutje die veel mannen maken, maar in dit geval claimt ZELFS jij hem te snappen. lol.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 15 oktober 2008 - 02:23   quote  deeplink  
Arme Yas, Ribas is geen slechte jongen, maar gewoon lomp en tactloos, Misschien geen voorbeeld van een vader gehad, of een verschrikkelijk slecht voorbeeld. En yasmine maar Homo blijven roepen, die heeft echt een chronisch spraakgebrek dat kind. Arme Marco begrijpt Kelly niet, nou is toch duidelijk, zij geeft jou een holschop, maar dat wil niet zeggen dat jij mag doen wat je wilt. gek! Nog een klein beetje vreemd, Ribas had al de hele tijd zo'n binnenpretje alsof hij al wist dat Ziba hem zou gaan kiezen. en Voor Cootje? je had haar beter naar een logopediste kunnen sturen ipv naar de plastisch chirurg, wat een taal gebruik voor een meisje.maar gooi het er maar uit. dan ben je het kwijt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 oktober 2008 door Izz@headliner --
Maaike
 Maaike - woensdag 15 oktober 2008 - 16:19   quote  deeplink  
Het leek net of er dagen tussen de momenten zat..

In het begin werd er erg ingegaan op ruzie tussen Yasmin en Ribas..
En op een gegeven moment gaat Marco met ze praten en liggen ze helemaal in elkaar verstengeld op de grond..
En lijkt er niets aan de hand te zijn..Huh???

Jammer, dat ze het goedmaken niet in de aflevering hebben verwerkt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 oktober 2008 door Maaike --
madeleine
 madeleine - woensdag 15 oktober 2008 - 18:33   quote  deeplink  
Yasmine denkt nog als mannen onder elkaar willen praten, dan zijn het homo's, erg kortzichtig zijn sommige meisjes
wel in dit huis. Ik vraag me af wat voor ontwikkeling sommige meisjes hebben doorgemaakt. Zal er iemand een
diploma hier hebben. Yasmine praat een soort raar straattaaltje wat heel onduidelijk is en waar iedere man ook gek
van kan worden. Je kunt toch niet de hele dag op elkaars schoot zitten, elkaar een beetje vrij laten is toch ook
goed in deze typische relatie. Denk wel dat ZIba en Ribas op e e n lijn kunnen zitten, misschien later een verliefdheidje,
maar dat hoeft ook weer niet. Ziba is wel veeeel meer ontwikkeld dan Yasmine en Kelly bij elkaar. Ribas raakt geirriteerd
van deze meisjes, duidelijk te merken. Er is weinig te doen in het huis, bijna geen afleiding.
Tuintje
 Tuintje - woensdag 15 oktober 2008 - 19:17   quote  deeplink  
Ik krijg de indruk dat Ziba qua intelligentie wel 10 keer om Ribas heen kan, hij is veel geschreeuw maar weinig wol. Ben errug benieuwd wat er gaat gebeuren...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - woensdag 15 oktober 2008 - 20:21   quote  deeplink  
Ziba is absoluut niet niveau Yasmin of Kelly.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 15 oktober 2008 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 - 19:17 schreef Tuintje het volgende:
Ik krijg de indruk dat Ziba qua intelligentie wel 10 keer om Ribas heen kan, hij is veel geschreeuw maar weinig wol. Ben errug benieuwd wat er gaat gebeuren...
Nu inderdaad, Ziba? daar kan de rest een puntje aan sabbelen. Ribas denk ik dat je die zwaar onderschat, maar goed.
Caroline
 Caroline - donderdag 16 oktober 2008 - 15:55   quote  deeplink  
Ze heeft wel hetzelfde beroep als Nadia uit DGK. Nou ja, hopen dat ze nkiet zwanger thuis komt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 38 (14-10-2008)









0.0051159