BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Lisa - "Boos op Ziba? Schat, ik ga haar neersteken!"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 15 oktober 2008 - 19:53   quote  deeplink  
Video: Lisa - "Boos op Ziba? Schat, ik ga haar neersteken!"

Lisa kan het niet laten een medebewoner te bedreigen. En dit keer betreft het niet eens Gisela!

Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 15 oktober 2008 - 21:25   quote  deeplink  
nee joh ze zegt: lieve schat ik ga haar neer steken, nee ik vind het gwn apart. dat was geen bedreiging maar een grapje omdat ze daarna meteen zei: nee ik vind het gwn apart.
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - woensdag 15 oktober 2008 - 22:54   quote  deeplink  
edit Boudewijn:
- zullen we dat maar niet doen -

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2008 door Boudewijn --
Belinea
 Belinea - donderdag 16 oktober 2008 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 - 22:54 schreef Xanne@headliner het volgende:
- edit -
Wat heb jij voor bui vandaag, erg agresief zeg, overal waar ik lees, is het negatief bij jou, alleen tegenover Ribas niet (erg vreemd).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2008 door Boudewijn --
Caroline
 Caroline - donderdag 16 oktober 2008 - 15:40   quote  deeplink  
Even later.....met bloed op de grond, dan smeek je me. Ook een uitspraak van de zeer oprechte, eerlijke speelster, Lisa. Duh!!!
madeleine
 madeleine - donderdag 16 oktober 2008 - 15:45   quote  deeplink  
Die uitspraak hoorde ik ook: met bloed op de grond, nooit van gehoord en raar om zo iets mee te delen. Er zitten echt
super oppervlakkige vrouwen in dat huis. Yasmin kan ook grof en bot zijn, wat een raar taalgebruik hebben die meiden
allemaal. Yasmin voor een vrouw niet erg vrouwelijk. Ribas kan ook erg grof in de mond zijn, allemaal onzekerheid,
maar ook jonge kinderen kijken naar dit programma en is dit geen voorbeeld Ribas. Je bent misschien slim, maar dat
wil niet zeggen dat je dan ook intelligent bent. De enige beetje intelligente zijn toch Marco (de donkere) en ZIba..
misschien Fiona ook iets meer. Maar verder zijn het allemaal scooter rijdertjes.
Caroline
 Caroline - donderdag 16 oktober 2008 - 15:49   quote  deeplink  
Maar dat is toch juist het leuke in dit verhaal????
Tuintje
 Tuintje - donderdag 16 oktober 2008 - 15:50   quote  deeplink  
Ik zal wel ouderwets zijn maar ik vind dat soort uitspraken gewoon niet kunnen.
Als het aan mij lag kreeg ze daar een strafkorting of zoiets voor, ik ben benieuwd of "de regie" hier nog iets aan gaat doen.
Neersteken, bloed op de grond, dat zijn regelrechte bedreigingen en die gaan toch echt te ver.
(nou woon ik in de rimboe en heb nog nooit de marokkaanse plaag van dichtbij meegemaakt dus misschien is dit wel normaal taalgebruik en normale verbale aggressie, maar mij gaat dit net effe te ver.)
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 16 oktober 2008 - 15:50   quote  deeplink  
haha.. scooter rijdertjes... inderdaad!
Caroline
 Caroline - donderdag 16 oktober 2008 - 15:52   quote  deeplink  
3 scooter rijders. 1 maal Lisa, 2 maal een Marco. Dus die scooter is een slet!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Lisa - "Boos op Ziba? Schat, ik ga haar neersteken!"









0.0078790