BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 39 (15-10-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 15 oktober 2008 - 20:28   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 39 (15-10-2008)

Maaike
 Maaike - woensdag 15 oktober 2008 - 20:39   quote  deeplink  
Ondertiteling bij Ziba en Ribas in bed, klopt voor geen meter..

Het is heel slecht te verstaan, maar Ribas zegt iets met Kelly en daarna zegt
Ziba "De vrouwen...uit intuïtie gezien"

Ze willen het kant op duwen, wat er niet eens is..Ben benieuwd wat Ziba gaat zeggen,
na de vraag van Yasmin morgen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 oktober 2008 door Maaike --
Xanne@headliner
 Xanne@headliner - woensdag 15 oktober 2008 - 23:04   quote  deeplink  
Wat een dominante bitch, die Yasmien, Ribas mag niet eens met Ziba spreken, ook raar, doen alle Nederlandse vrouwen dat? Zo onzeker zielepootje. en ze wilt hem slaan, bah wat ben jij agressief zeg Yasmien. bah! Misschien durf jij ook alleen maar met potten en pannen te slaan.
Belinea
 Belinea - donderdag 16 oktober 2008 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 - 23:04 schreef Xanne@headliner het volgende:
Wat een dominante bitch, die Yasmien, Ribas mag niet eens met Ziba spreken, ook raar, doen alle Nederlandse vrouwen dat? Zo onzeker zielepootje. en ze wilt hem slaan, bah wat ben jij agressief zeg Yasmien. bah! Misschien durf jij ook alleen maar met potten en pannen te slaan.
Nee en als er een nieuwe vent het spel binnen komt, mag Yasmin niet met die vent praten, dus waar heb je het over.
En wie is hier nu het zielepootje? Ook Ribas, en ja, wat de vrouw vaak zegt, wat ik niet mag, mag jij ook niet hahahah
Caroline
 Caroline - donderdag 16 oktober 2008 - 14:17   quote  deeplink  
Yasmin en Ribas zijn aan elkaar gewaagd wat betreft omgaan met elkaar. Daarom is het ook wel weer een leuk koppeltje. Ik ken wel meer mensen die zo met elkaar omgaan en erg gelukkig in de relatie zijn. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde want dan zou het leven ook maar saai zijn en zo'n progamma helemaal!
Maaike
 Maaike - donderdag 16 oktober 2008 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 14:17 schreef Caroline het volgende:
Yasmin en Ribas zijn aan elkaar gewaagd wat betreft omgaan met elkaar. Daarom is het ook wel weer een leuk koppeltje. Ik ken wel meer mensen die zo met elkaar omgaan en erg gelukkig in de relatie zijn. Gelukkig is niet iedereen hetzelfde want dan zou het leven ook maar saai zijn en zo'n progamma helemaal!
Ben het met je eens!!!

Zonder Yasmin en Ribas zou het programma nergens over gaan, buiten hun gebeurt er eigenlijk heel
weinig vind ik..Ik vind het wel grappig om te zien al die ruzies..Lig meestal in een deuk..hahahah

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2008 door Maaike --
Caroline
 Caroline - donderdag 16 oktober 2008 - 15:48   quote  deeplink  
Nou....het begint wel wat harder te worden, het spel. Iedereen heeft zijn/haar rol wel in het spel.
Tuintje
 Tuintje - donderdag 16 oktober 2008 - 15:53   quote  deeplink  
Ik denk dat die ruzies gaan escaleren, tussen Ribas en Yasmin. Zéér binnenkort, want ze gaan steeds verder.Yasmin is het zo ongeveer zat, let maar op.Ze is alleen té onzeker om eieren voor haar geld te kiezen en het Haantje Ribas te dumpen en het spel eindelijk echt te gaan spelen...
Ik denk trouwens ook dat Ribas er geen probleem mee heeft om haar in drift te slaan, hij zat al een paar keer op het randje...
Caroline
 Caroline - donderdag 16 oktober 2008 - 15:57   quote  deeplink  
Andersom ook.
Tuintje
 Tuintje - donderdag 16 oktober 2008 - 15:58   quote  deeplink  
Klopt...
Caroline
 Caroline - donderdag 16 oktober 2008 - 16:24   quote  deeplink  
Klein weddenschapje? Wie mept het eerst Yasmin of Ribas? Ik gok Yasmin
Tuintje
 Tuintje - donderdag 16 oktober 2008 - 16:37   quote  deeplink  
Ik denk het eigenlijk ook...maar dan mept Ribas twee keer zo hard terug!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 16 oktober 2008 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 16:37 schreef Tuintje het volgende:
Ik denk het eigenlijk ook...maar dan mept Ribas twee keer zo hard terug!
ik denk dat als Yasmin als eerste mept Ribas niet terugslaat maar heel verontwaardigd en scheldend wegloopt, maar dat Ribas wel als eerste zou kunnen gaan slaan.
Caroline
 Caroline - donderdag 16 oktober 2008 - 18:00   quote  deeplink  
In het algemeen bedoel je? Mee eens, maar in die relatie blijf ik bij Yasmin
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 16 oktober 2008 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 16:24 schreef Caroline het volgende:
Klein weddenschapje? Wie mept het eerst Yasmin of Ribas? Ik gok Yasmin
Yasmin, en dan spuugt Ribas haar in het gezicht.
Tuintje
 Tuintje - donderdag 16 oktober 2008 - 18:51   quote  deeplink  
Binnen hoeveel dagen?
Ik denk binnen een week...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 39 (15-10-2008)









0.0053751