BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Je verlult jezelf, meisje"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 16 oktober 2008 - 14:28   quote  deeplink  
Video: Kelly - "Je verlult jezelf, meisje"

Kelly verdenkt Ziba ervan een wig te willen drijven tussen Yasmin en Ribas. Dit loopt uit op een felle confrontatie!

Maaike
 Maaike - donderdag 16 oktober 2008 - 14:35   quote  deeplink  
Dus Ziba gaat vanavond ontkennen tegenover Yasmin!!

Volgens Ziba is het een misverstand..Als Kelly dan zegt: "Altijd ontkennen"..Zegt kale Maroc
"Ja, inderdaad ALTIJD ontkennen"...Gaat Kelly met haar domme hoofd erom lachen ook nog..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2008 door Maaike --
JinX
 JinX - donderdag 16 oktober 2008 - 17:16   quote  deeplink  
D'r tranen zijn op , daarom lacht ze !!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 16 oktober 2008 - 21:22   quote  deeplink  
Kelly is echt van God los, toegeven dat ze tot 4 x toe vraagt of hij terug komt. Nou Nou Nou, Kelly maar goed dat je al thuis zit, want ik werd in elk geval schijtziek van dat gejammer van jou! Ga lekker thuis internetten, lees hoe de meeste mensen tegen je aankijken, hoe de lui in het huis echt over je denken, en ga die andere 2 stalken die je op het oog had.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2008 door Izz@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Je verlult jezelf, meisje"









0.0093660