BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Too Hot - Morning blowjob

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 16 oktober 2008 - 15:26   quote  deeplink  
Video: Too Hot - Morning blowjob

Joost en Fiona duiken onder de douche. Daar geeft Joost zijn krukje vrijwillig op om te genieten van een overheerlijke pijpbeurt! There's nothing like a morning blowjob... Maar kijk uit dat de overige bewoners jullie niet snappen!

brahim
 brahim - donderdag 16 oktober 2008 - 17:31   quote  deeplink  
bah bah eerst speelt die fiona ff anita kluivert op de trompet van joost en tussen door nog ff een tong zoen om het af te ronden en marco komt ff binnen onder het motto van watskeburt ff kijken of er hier nog wat stoom af valt te blazen
Caroline
 Caroline - donderdag 16 oktober 2008 - 18:04   quote  deeplink  
Euh brahim.....als je van het 1 naar het andere gaat dan ga je niet eerst je tanden poetsen. Dat heet seks!
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - donderdag 16 oktober 2008 - 18:14   quote  deeplink  
Tsja, alles voor de cijfers.. veelvuldig controleren of de camera al hun kant op staat ( nee dus doorpijpe.)
na 3 sec pijpe ff keike..

Na nóg es 4 sec pijpe,, nee nog steeds niet..

Dan maar fluisteren dat die camera niet draait..en met een opstuiter ongespoten verder douche.. jaja..
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 16 oktober 2008 - 18:16   quote  deeplink  
RTL had wel al is het een beetje rekening kunnen houden met de ouders.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - donderdag 16 oktober 2008 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 - 18:16 schreef Mrs.B@headline het volgende:
RTL had wel al is het een beetje rekening kunnen houden met de ouders.
Ik denk niet dat dit uitgezonden gaat worden..
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 16 oktober 2008 - 18:26   quote  deeplink  
Nee, het is niet te hopen. Pa en Ma zullen toch ook de belevenissen van dochter lief via I-net volgen? Ze hoeven de beelden niet te zien, alleen de geschreven tekst al. Je moet er toch niet aan denken!!
Wouter1979
 Wouter1979 - donderdag 16 oktober 2008 - 18:36   quote  deeplink  
Vind het onzin dat RTL daaraan moet denken. Fiona en Joost staan elkaar zelf af te lebberen en dan moet RTL aan de ouders denken. Lijkt me dat ze dat lekker zelf moeten doen. Ik heb er niet zoveel problemen mee om er naar te kijken hehe.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 16 oktober 2008 - 19:02   quote  deeplink  
Waarom zou RTL daar geen rekening mee houden? het zijn geen live streams. Er zijn zat beelden die wij niet te zien krijgen, beelden die hun niet zou beschadigen en de ouders niet in verlegenheid brengen.Bijzonder is dat het erop lijkt dat de beelden van Kelly en Marco bewust niet te zien waren/zijn.
Persoonlijk heb ik ook geen moeite om naar de beelden te kijken echter, dat is een ander verhaal als het om je kind gaat.
Caroline
 Caroline - donderdag 16 oktober 2008 - 19:59   quote  deeplink  
Ik vind het ook nergens voor nodig die beelden te laten zien. Wat een openbaring, zeg, Joost en Fiona Seksen. Echt een nieuwtje!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 oktober 2008 door Caroline --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 16 oktober 2008 - 22:17   quote  deeplink  
de enige blowjob die ik de laatste tijd doe, is mijn kaarsje uitblazen, nu dat mag iedereen zien hoor.
JinX
 JinX - donderdag 16 oktober 2008 - 22:24   quote  deeplink  
ROFLMFAO !!!
nekske
 nekske - vrijdag 17 oktober 2008 - 09:26   quote  deeplink  
Pa en ma vinden dit inderdaad niet leuk, moet dit nu een tv programma voorstellen!!!!!!!!!!!!
RTL houd nergens rekening mee,er zou niemand meer naar het programma moeten kijken dan was het zo van de buis.
brahim
 brahim - vrijdag 17 oktober 2008 - 11:09   quote  deeplink  
nou caroline ik moet zeggen goede tandpasta dan
brahim
 brahim - vrijdag 17 oktober 2008 - 12:54   quote  deeplink  
fiona schaamde zich al als ze luidruchtig deed snachts!! abnormaal zeg hoe ze zich presenteert in een paar weken tijd alhoewel mischien wel een bewuste actie van joost nu hij met zn krukken loopt om alsnog wat aandacht te krijgen deur op een kier en toen de klus geklaard was was marco ook uit geschoren of was het een script van huub ? want die heeft daar ook een verleden in die douche wie zal het weten pff niet iets om je kids mee te confronteren in een gezellig avondje cbm love
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 17 oktober 2008 - 14:51   quote  deeplink  
dat is dan ook de reden dat dit to hot voor tv is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5183
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Too Hot - Morning blowjob









0.0056359