BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Ribas - "Wat doe je nou geschift?"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 16 oktober 2008 - 16:12   quote  deeplink  
Video: Ribas - "Wat doe je nou geschift?"

Yasmin heeft gehoord wat Ziba en Ribas tegen elkaar in bed hebben gefluisterd. Ze kookt van woede...

Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 16 oktober 2008 - 16:13   quote  deeplink  
"vertrouwen is hier alles" zegt Ribas terwijl hij het gewoon echt tegen Ziba gezegd heeft!
Zou Ribas het nou echt niet meer weten?? Hij zal toch ook wel snappen dat er een keer iemand de villa instapt die het op tv gezien heeft!
Caroline
 Caroline - donderdag 16 oktober 2008 - 16:20   quote  deeplink  
Heej Boudewijn, het vervelende is we kijken niet naar streams maar wat de redactie ons wil laten geloven. In de streamfilmpjes zie je regelmatig geknip en dan lijkt een antwoord op een vraag zo te zijn. Maar niks is wat het is gaat in dit progamma echt op. Ze hebben niet voor niks geen livestreams.
Maaike
 Maaike - donderdag 16 oktober 2008 - 16:36   quote  deeplink  
Ribas heeft het niet gezegd!!
Je ziet duidelijk dat er geknipt werd, door hoe ze lagen!!!

Wel grappig dat Yasmin in het begin zegt "Het achter te hebben gezien", en niet
Fiona die het tegen haar zei..
redwall
 redwall - donderdag 16 oktober 2008 - 16:48   quote  deeplink  
ik sweer ik sweer.. ik van jouw hou sjiba ohnee ik bedoel jasmin.....
Belinea
 Belinea - donderdag 16 oktober 2008 - 16:56   quote  deeplink  
Vuile leugenaar is die Ribas, en ook Ziba, nu weten ze in eens niet meer dat ze dat zeide, kom op zeg.
brahim
 brahim - donderdag 16 oktober 2008 - 17:59   quote  deeplink  
in welke context dan ook ik zweret je yasmin had allang onder de bulten gezeten van al dat gezweer van ri baas
Caroline
 Caroline - donderdag 16 oktober 2008 - 18:02   quote  deeplink  
Heerlijk, toch? Leugens en bedrog zomaar te zien.
Tuintje
 Tuintje - donderdag 16 oktober 2008 - 18:56   quote  deeplink  
Ribas speelt zó de vermoorde onschuld! Marco steeds uitmaken voor slettebak maar zelf is ie net zo'n opportunist. Hij heeft alleen nog niet eerder een geschikte prooi gehad, anders was ie ook van het ene bed naar het andere gehopt. Schijnheilige nep-moslim met z'n gelul over "eer" en eerlijkheid, duh!
JinX
 JinX - donderdag 16 oktober 2008 - 22:39   quote  deeplink  
Ach alle woorden die Ribas in zijn mond neemt zoals Eer,Eerlijkheid,Vertrouwen vind hij gewoon mooie woorden , hij weet eigenlijk niet wat het betekent !
Hij denkt dat hij nederlands verstaat maar hij begrijpt het niet !
madeleine
 madeleine - vrijdag 17 oktober 2008 - 14:28   quote  deeplink  
Yasmin is bang om eruit te gaan en Ribas te verliezen. Denk dat Ribas wel trouw is in de Liefde, dat zijn Iraniers toch wel,
daar staat Vriendschap bovenaan. Yasmin die met haar rose slip Ribas nog probeert te betoveren, wat een macht heeft
een vrouw dan ineens. Ribas heeft nooit samen gewoond en de anderen denk ik ook niet. Ze hebben alle weinig ervaring
in de Liefde en zijn daarom zo vasthoudend aan die ene partner waar het snachts zo prettig mee vertoeven is. Maar dan
komen de overdag dagen en moet je elkaar bezig houden met schelden, vloeken etc. Rare straattaal van Yasmin en
Kelly. ( of zijn ze buitenlands ?) Maar dat gevloek is echt heeeeeel erg, begrijp niet dat ze daar geen boetes voor uitdelen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 17 oktober 2008 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 - 14:28 schreef madeleine het volgende:
Yasmin is bang om eruit te gaan en Ribas te verliezen. Denk dat Ribas wel trouw is in de Liefde, dat zijn Iraniers toch wel,
daar staat Vriendschap bovenaan. Yasmin die met haar rose slip Ribas nog probeert te betoveren, wat een macht heeft
een vrouw dan ineens. Ribas heeft nooit samen gewoond en de anderen denk ik ook niet. Ze hebben alle weinig ervaring
in de Liefde en zijn daarom zo vasthoudend aan die ene partner waar het snachts zo prettig mee vertoeven is. Maar dan
komen de overdag dagen en moet je elkaar bezig houden met schelden, vloeken etc. Rare straattaal van Yasmin en
Kelly. ( of zijn ze buitenlands ?) Maar dat gevloek is echt heeeeeel erg, begrijp niet dat ze daar geen boetes voor uitdelen.
Hoezo moet je daar buitenlander voor zijn dan? de eerste K's en T's komen toch echt van de Nederlanders, er zijn maar heel weinig talen waar er met ziektes wordt gestrooid alsof het M&M's zijn, als het Nederlands, 9 van de tien talen gaat het over moeders, hoerenjong, stront en genitïalen. maar de hele medische faculteit erbij betrekken is echt 100% Nederlands
madeleine
 madeleine - vrijdag 17 oktober 2008 - 16:58   quote  deeplink  
Het is ook Nederlands om met ziektes te vloeken. Echt ontwikkelde mensen gebruiken toch niet ziektes als scheldtaal,
daar hoef je geen buitenlander voor te zijn. Maar Yasmijn praat een heel vreemd taaltje wat ik niet kan thuisbrengen
en je mannetje constant voor homo uit te maken, is ook niet bepaald sympathiek. Ribas wordt opgefokt door dit meisje,
ze ziet het niet in. Ik denk dat Ribas heel betrouwbaar is, ook van huis uit. Ik ken veel Iranezen, super mensen allemaal,
echte beschaafde mensen. Maar aan de Nederlandse taal kan wel wat bijgeschaafd worden. Hun doen dit, hun doen dat,
het is toch Zij doen dit, zij doen dat. Waarom wordt de Nederlandse taal hier zo verkracht ? jammer, jammer

Dit is niet alleen voor Ribas bedoeld, heb niets
tegen Buitenlanders.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 17 oktober 2008 - 17:58   quote  deeplink  
op het moment dat hij staat te liegen schreeuwt hij yasmin dr naam zovaak wrs omdat hij zich betrapt voelt, en zegt zijn lichaamstaal al genoeg, hij loog ookal toen yasmin hem s'morgens kwam wekken, toen zei hij ziba heeft daar geslapen en wees naar een ander bed.terwijl je ziba toch het bed uit zag stappen.
madeleine
 madeleine - vrijdag 17 oktober 2008 - 18:20   quote  deeplink  
Ribas heeft allang gezien dat hij met Yasmin om alles ruzie gaat krijgen. Hij flipt daardoor een beetje door en wordt
overdreven in zijn taalgebruik. Maar diep in zijn hart is hij wel eerlijk. Maar mannen kunnen niet goed tegen *hysterische* vrouwen en
dat is Yasmin echt wel, vandaar de leugen. Wat een boos gezicht om niets kan zij trekken. Sommige mannen liegen alleen om niet
een Kenau van een vrouw te moeten aanhoren. Het zit niet in zijn aard denk ik ! Yasmin is vaker bedrogen, daar
moeten nu alle mannen onder gaan lijden, jammer...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 17 oktober 2008 - 21:17   quote  deeplink  
ik vind die Ribas een slappe aftreksel van Brian. het lijkt wel of hij Brian na wil doen, op mij maakt hij totaal geen indruk.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 17 oktober 2008 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 - 21:17 schreef Moha R. de Vries het volgende:
ik vind die Ribas een slappe aftreksel van Brian. het lijkt wel of hij Brian na wil doen, op mij maakt hij totaal geen indruk.
Ik ben het helemaal met je eens.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 17 oktober 2008 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 - 21:25 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens.
hey lieverd lekker weer het weekend voor de boeg he
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 17 oktober 2008 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 - 21:28 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

hey lieverd lekker weer het weekend voor de boeg he
Heerlijk. de afgelopen 2 dagen waren druk, druk en nogeens druk. Het is de tijd van het jaar. Veel deprie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 oktober 2008 door Mrs.B@headline --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 17 oktober 2008 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 - 21:31 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Heerlijk. de afgelopen 2 dagen waren druk, druk en nogeens druk. Het is de tijd van het jaar. Veel deprie.
tja de sombere dagen komen er weer aan he, misschien kan je ze lichtbak therapie aanraden.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 17 oktober 2008 - 21:38   quote  deeplink  
schreeuw om aandacht.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 17 oktober 2008 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 - 21:38 schreef Mrs.B@headline het volgende:
schreeuw om aandacht.
die heb je er ook bij natuurlijk.

lieverd ik heb je ff een pb gestuurd. ik kreeg vanmiddag nl iets te horen en wil ff weten wat jij ervan vind.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Ribas - "Wat doe je nou geschift?"









0.0062308