BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 40 (16-10-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 16 oktober 2008 - 21:23   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 40 (16-10-2008)

Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 16 oktober 2008 - 21:57   quote  deeplink  
Gisela heef echt een giegel als een havik, nou dat kost je een nieuw spatbord, enge Neel.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 17 oktober 2008 - 09:07   quote  deeplink  
Toch denk ik dat er verder niet veel gebeurd in de vila, als ze een incident als dat van de scooter, over drie uitzendingen verspreiden. Ik ben benieuwd over hoeveel uitzendingen, ze de explosie die vanavond in de uitzending komt, gaan uitmelken. Mafco die is erger dan een marktvrouw, kletst achter iedereen zijn rug. wat een wijf is dat. Het lijkt erop dat ze Lisa als reserve daar houden ofzo? Of zou die zijn uitgezet, a haar zoveelste bedreiging, naar Gisela.
brahim
 brahim - vrijdag 17 oktober 2008 - 12:00   quote  deeplink  
de ruzie s zijn wel erg op mekaar afgestemd ineens sinds ziba met donkere marco gaat merk ik een woedende jaloezie van riba s op ik weet niet of er geld boetes tegenover staan of welke sanctie dan ook maar het beloofd een spannende uitzending te worden volgens de gevaarlijke piano thriller muziek meestal op het einde
brahim
 brahim - vrijdag 17 oktober 2008 - 12:01   quote  deeplink  
en dat gedreig doet me aan een vorig programma denken ik weetniet of lisa er mee wegkomt tenminste de poort uit dan hahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 17 oktober 2008 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 - 12:01 schreef brahim het volgende:
en dat gedreig doet me aan een vorig programma denken ik weetniet of lisa er mee wegkomt tenminste de poort uit dan hahaha
Blijkbaar niet op haar scooter, want die kun je winnen hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 oktober 2008 door Izz@headliner --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 40 (16-10-2008)









0.0064568