BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Exit interview Lisa (en Rory)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 20 oktober 2008 - 00:55   quote  deeplink  
Video: Exit interview Lisa (en Rory)

Rory stond Lisa aan de poort van de Can't Buy Me Love-Villa op te wachten. Bekijk hier een exclusief interview met de twee tortelduifjes op de 'slet-scooter', die jij nog steeds kunt winnen! Is Lisa boos dat ze met lege handen naar huis gaat? Gaan zij en Rory nu verder als stelletje? Bekijk hier het interview!

Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 20 oktober 2008 - 01:18   quote  deeplink  
Het nadeel van geen streams, je ziet nu nietwat voor een smerige spelletjes er gespeeld worden.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 20 oktober 2008 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 - 01:18 schreef Izz@headliner het volgende:
Het nadeel van geen streams, je ziet nu nietwat voor een smerige spelletjes er gespeeld worden.
Inderdaad wordt een oordeel vellen over of Lisa gelijk zou hebben moeilijk maar ik geef haar NIET het voordeel van twijfel.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 20 oktober 2008 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 - 01:25 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Inderdaad wordt een oordeel vellen over of Lisa gelijk zou hebben moeilijk maar ik geef haar NIET het voordeel van twijfel.
Kijk dat is nu weer zoooooooooooo manlijk he ze heeft er pas 58 genaaid, en met Marco mee 59. dus geen angst die naait er nog wel een paar. Be prepaired, lol.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 oktober 2008 door Izz@headliner --
G.R.i
 G.R.i - maandag 20 oktober 2008 - 08:42   quote  deeplink  
Het zou niet reëel zijn om op het einde van GBML het publiek te laten stemmen;
omdat er zoveel geknipt en geplakt en niet uitgezonden wordt, dat datgene we zien
een gemanipuleerd beeld is.
Belinea
 Belinea - maandag 20 oktober 2008 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 - 08:42 schreef G.R.i het volgende:
Het zou niet reëel zijn om op het einde van GBML het publiek te laten stemmen;
omdat er zoveel geknipt en geplakt en niet uitgezonden wordt, dat datgene we zien
een gemanipuleerd beeld is.
Daarom ga ik ook zeker niet stemmen, door al dat geknip en geplak, weet ik wel beter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Exit interview Lisa (en Rory)









0.0041570