BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van der Gijp: 'Feyenoord moet Demouge halen na dit seizoen'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 20 oktober 2008 - 23:27
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van der Gijp: 'Feyenoord moet Demouge halen na dit seizoen' (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 20 oktober 2008 - 23:28   quote  deeplink  
Van der Gijp: 'Feyenoord moet Demouge halen na dit seizoen'

Rene van der Gijp liet vanavond in het programma Voetbal International weten dat Feyenoord er goed aan zou doen om Frank Demouge transfervrij te halen na dit seizoen. Michael Mols maakte eerder bekend dat hij na dit seizoen stopt met voetballen en voor Feyenoord zou de speler van Willem II de ideale vervanger zijn.

Legioen Weblog
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 21 oktober 2008 - 10:04   quote  deeplink  
pleur op met die koekebakker
dennis
 dennis - dinsdag 21 oktober 2008 - 11:01   quote  deeplink  
Ik hoef echt geen demouge in feyenoord shirt
Ik zie liever Matthew Amoah

Reacties!!
G-child
 G-child - dinsdag 21 oktober 2008 - 11:57   quote  deeplink  
Ik zie liever Dirk Kuyt, geen optie, Amoah geen optie.... spits van bal op het dak 3, geen optie.... geen geld is geen opties! Dus de Cler eens vragen of hij ballen van buiten de 16 niet de tweede ring in wil janken en makaay of hij eens wakker wilt worden anders staat Pedro klaar om hem te vervangen! Mols is een topper, maar zonder rollator toch wat minder... dus we laten het zo maar even! Eerst eens zorgen dat mensen hun taken uit gaan voeren op het veld.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 21 oktober 2008 - 12:18   quote  deeplink  
Demouge was afgelopen zondag denk ik de slechtste in het veld. hij scoort wel, dat moet ik hem nageven, maar hij is echt zo'n slechte voetballer en hij was na 40 minuten al zo moe dat hij bijna niet meer op zijn benen kon staan. die man kan het trainings niveau bij Feyenoord nooit en te nimmer aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 oktober 2008 door Pietje1 --
Dick
 Dick - dinsdag 21 oktober 2008 - 14:31   quote  deeplink  
Jij ook niet Pietje .
dan pletter je gelijk van je stokje.
Halen die Demouge. kopsterk en altijd oorlog in het strafschopgebied.
Kunnen ze bij feyenoord nog aan tippen,beetje jalours Pietje.
Dan heb je ze zeker bij feyenoord niet op het gras zien liggen na de wedstrijd.
Doet me denken aan een stelletje guppen op het drogen.
En Verbeek neem ze maar eens mee naar de mariniers kazerne.
Dan kan je ze na 6 maanden ophalen,dan weten ze wat werken en discipline is .
En wie kan bij Feyenoord nu wel het trainings niveau aan ?
vertel mij dat eens Pieje ?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 21 oktober 2008 - 14:44   quote  deeplink  
Wat basel je nou Dikkie. Ten eerste weet je niks van mij af, zeker niet mijn fysieke gesteldheid. Maar goed. Ten tweede, belangrijker, de spelers van Feyenoord lagen op het veld van verslagenheid. Dat is wat anders dan vermoeidheid. Ze waren kapot van het verlies en dat die bal er niet in wilde gaan. Als je ook eens goed leest zeg ik ook dat hij ze er wel in prikt, dus als spits fungeert hij. Maar Willem 2 is geen Feyenoord. Ik zat zondag in het stadion en ik zag Demouge na 40 minuten buiten adem in het veld staan. Als je namelijk wel fit bent scoor je die bal alleen voor Timmer wel. Hij had daarna niet eens de puf om nog terug te lopen. Daar buiten komt hij als voetballer erg veel te kort. Hij is kopsterk omdat hij lang is. Ben niet onder de indruk van hem. Dan was ik meer onder de indruk van Schenkel bij die sigaren. Hij pakte in zijn eentje ongeveer alle Feyenoord aanvallers in. Veelal met kopballen met zijn 2,30 meter... Om je vraag te beantwoorden: Het niveau bij Feyenoord is op dit moment ver te zoeken, maar we hebben gewoon kwaliteit nodig. Demouge is naar mijn mening gewoon niet de kwaliteit waar wij geld aan moet uitgeven.
Dick
 Dick - dinsdag 21 oktober 2008 - 15:08   quote  deeplink  
Sorry Pietje ik weet natuurlijk niets over je gezondheid.
Maar waarom dan niet demouge als vervanger van Mols het is een frommelaar voor de het doel,waar zeker ook de andere spelers van kunnen profiteren.het is een lange en
kopsterke spits en altijd gevaarlijk,en nog wel transvervrij ook..
En voor een betere speler is er toch geen geld voorlopig.
groeten dick.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 21 oktober 2008 - 15:13   quote  deeplink  
Daar heb je gelijk in. Als hij transfervrij is mag hij best pinchhitter zijn. ik zie alleen graag iemand in de winterstop al komen.... Dat zal helaas bij hopen blijven, want ik zie het niet gebeuren. Amoah mag wat mij betreft meteen komenen we moeten kijken om een goede verdediger te huren...
sevillana
 sevillana - dinsdag 21 oktober 2008 - 15:56   quote  deeplink  
Demouge? Welnee joh! Past dan weer uitstekend in het rijtje "paniekaankopen", dus toch maar liever niet doen!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 21 oktober 2008 - 17:16   quote  deeplink  
van der Gijp zit daar toch ook niet om serieus genomen te worden?
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 21 oktober 2008 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 - 17:16 schreef jantje 1974 het volgende:
van der Gijp zit daar toch ook niet om serieus genomen te worden?
Dat idee heb ik nou ook! Ik zie graag van Hanegem terug op die plek! En het decor mag ook wat minder flitsend...
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 21 oktober 2008 - 17:37   quote  deeplink  
ja het wordt nu echt een showbizz programma ipv een voetbal praatprogramma , ik kijk nu liever naar j-j v gangelen op eredivisie live.......
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 21 oktober 2008 - 19:21   quote  deeplink  
haal dan Den Ouden!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 oktober 2008 - 19:23   quote  deeplink  
zal me niet verbazen als ze straks van loen halen..
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 21 oktober 2008 - 19:48   quote  deeplink  
Hoeft niet , we hebben Peter Houtman toch in onze eigen jeugd lopen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 21 oktober 2008 - 20:44   quote  deeplink  
Nee die is speakert en dus onmisbaar
Snoek
 Snoek - dinsdag 21 oktober 2008 - 20:47   quote  deeplink  
Voorin gewoon Luis Pedro en Erasmus erbij halen , als we spelers halen zijn het versterkingen voor de defensie en een nieuwe keeper.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 21 oktober 2008 - 21:53   quote  deeplink  
Nou moet ik zeggen dat Timmer het toch niet slecht doet de laatste weken.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 22 oktober 2008 - 00:54   quote  deeplink  
hij laat er maar 1 te veel door
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 22 oktober 2008 - 08:58   quote  deeplink  
Den Ouden??? alles liever dan Den Ouden... die heeft nog 0,0 gescoord voor de Graafschap. Wat doet je denken dat hij ze er voor Feyenoord inschiet???
Ch€sz
 Ch€sz - woensdag 22 oktober 2008 - 10:28   quote  deeplink  
Ove Kindvall ? xD
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - woensdag 22 oktober 2008 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 08:58 schreef Pietje1 het volgende:
Den Ouden??? alles liever dan Den Ouden... die heeft nog 0,0 gescoord voor de Graafschap. Wat doet je denken dat hij ze er voor Feyenoord inschiet???
je heb gelijk, den ouden is helemaal niks bij excelsior was die goed maar bij de graafschap is die niks, en als we hem zouden halen, zouden we weer zo ouwe erbij krijgen:(
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 22 oktober 2008 - 10:54   quote  deeplink  
Jaap Barendregt reanimeren?
SGS
 SGS - woensdag 22 oktober 2008 - 11:39   quote  deeplink  
Huntelaar !!!!!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 22 oktober 2008 - 12:05   quote  deeplink  
SGS... Staat dat voor Staats Gereformeerde Stomkop???

Rot op met je Huntelaar. Die heeft duidelijk een keuze gemaakt, lekker naar verweggistan laten vertrekken.
GiGiWijnaldum
 GiGiWijnaldum - woensdag 22 oktober 2008 - 18:23   quote  deeplink  
Kijk is in Zuid-Amerika en trek een speler aan die opvalt door snelheid + techniek
Zo een jongen kan je zelf goed gebruiken en altyd nog doorverkopen.
Het probleem is alleen...Geld....en vind maar is zo een jongen..
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 22 oktober 2008 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 08:58 schreef Pietje1 het volgende:
Den Ouden??? alles liever dan Den Ouden... die heeft nog 0,0 gescoord voor de Graafschap. Wat doet je denken dat hij ze er voor Feyenoord inschiet???
Was cynisch bedoeld!!!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 23 oktober 2008 - 08:31   quote  deeplink  
Jezus Richard, wil je me nooit meer zo laten schrikken!! Jij cynisch??? Tsjonge jonge da's voor mij hetzelfde als dat de paus parttime imam wordt.... :-P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2008 door Pietje1 --
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 23 oktober 2008 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 08:31 schreef Pietje1 het volgende:
Jezus Richard, wil je me nooit meer zo laten schrikken!! Jij cynisch??? Tsjonge jonge da's voor mij hetzelfde als dat de paus parttime imam wordt.... :-P
Ik ben niet alleen die chagrijnige vent die alleen maar kankert. Laat hier ook genoeg positieve berichten achter of oproepen om de jongens met man en macht toe te juichen. Is gewoon een feit dat als je eenmaal te boek staat als een negatief persoon dat iedereen ook alleen oog heeft voor je negatieve berichten. Sla alles er nog maar eens op na. Ik ben zelfs topics begonnen die niets anders dan positief waren en topics om iedereen te stimuleren de jongens met man en macht toe te zingen.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 23 oktober 2008 - 13:22   quote  deeplink  
Maar je kan wel lekkerrrr k..keren hoor Riesie! Geeft niet want je schijnt een rotterdammer te zijn (nu limbovlaai?) en dan weet ik dat t de manier van uiten is!
janusz
 janusz - donderdag 23 oktober 2008 - 13:30   quote  deeplink  
KOLK halen!! ideale spits voor feyenoord!!

wat zitten ze te slapen...word er gek van....

ps Verdediging investeren zou ook wel een keer een idee zijn!! word er helemaal gek van
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 23 oktober 2008 - 16:01   quote  deeplink  
KOLK is geen spits maar een aanvallende middenvelder , en deze jongen heeft nog nooit ergens langer dan een half jaar goed gepresteerd.........
schiedam
 schiedam - donderdag 23 oktober 2008 - 17:38   quote  deeplink  
kolk is tocg geen toevoegende waarde man leuke voetballer maar verder geen echte waarde
hotjumper
 hotjumper - donderdag 23 oktober 2008 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 16:01 schreef jantje 1974 het volgende:
KOLK is geen spits maar een aanvallende middenvelder , en deze jongen heeft nog nooit ergens langer dan een half jaar goed gepresteerd.........
wij hebben spelers die dat zelfs niet redden

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van der Gijp: 'Feyenoord moet Demouge halen na dit seizoen'









0.0083930