BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Interview Michelle

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 21 oktober 2008 - 22:14   quote  deeplink  
Video: Interview Michelle

Gisela heeft de Villa moeten verlaten. Ze is per direct vervangen door een andere blondine, namelijk Michelle. Bekijk hier het interview om haar beter te leren kennen!

Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - dinsdag 21 oktober 2008 - 22:18   quote  deeplink  
Wat studeert ze? Oh lord!!!
Tuintje
 Tuintje - woensdag 22 oktober 2008 - 09:08   quote  deeplink  
Joh, zoveel stelt dat niet voor, tis een beetje een richting die nogal populair is.Ze is alleen wel de enige in het huis die uberhaupt studeert, toch?
Ze zal er zeker niet populairder door worden, vooral niet als ze het af en toe naar voren brengt.
Ik vind het een wat humorloos type tot nog toe...
amy
 amy - donderdag 23 oktober 2008 - 09:55   quote  deeplink  
dacht dat Fiona ook halfhalf studeerde, iets met communicatie ofzo? Met een paar jaar vertraging, en heel veel andere prioriteiten.

Michelle..brr. Verwaand maar naief. Echt zo'n beschermd meisje dat nooit iets shockerenders heeft meegemaakt dan bezopen -autochtone- jongeheren op een hockeyfeest. Bahbah.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - donderdag 23 oktober 2008 - 10:08   quote  deeplink  
Nix naief, ze lult naar het bekkie van de castingdirector om erin te komen, daarom zegt ze er benepen bij "in eerste instantie gaat ze niet voor de ruzies enzo..." jaja, daar maken ze geen TeeVee mee helaas. Dit wicht zal net als PlaspopClaire gaan voor de Bootcamp Caracterbuilding al dan niet in opdracht van PâhPâhh of een verplichte weddenschap van d'r kutdispuutje van Skool...
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 23 oktober 2008 - 10:45   quote  deeplink  
iedereen heeft waarschijnlijk seks tot een bepaalde leeftjdsgrens. ijn dit nu niet 4 tegestrijdigheden? Net als oh jij doet ALTIJD misschien wel iets
bejay
 bejay - vrijdag 24 oktober 2008 - 17:14   quote  deeplink  
dom wijf!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Interview Michelle









0.0046019