BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Preview Woensdag 22 oktober 2008

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 22 oktober 2008 - 00:42   quote  deeplink  
Video: Preview Woensdag 22 oktober 2008

De RTL gemist uitzending werkt vandaag niet, dus dan maar alvast een preview voor morgen plaatsen...

brahim
 brahim - woensdag 22 oktober 2008 - 00:55   quote  deeplink  
ziekelijk jaloers heet zoiets
Maaike
 Maaike - woensdag 22 oktober 2008 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 00:55 schreef brahim het volgende:
ziekelijk jaloers heet zoiets
Ik neem aan dat je Yasmin bedoelt, toch??
Ik vind het ook maar overdreven dat het weeeeeeeeeeeer een item gaat krijgen!!
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 22 oktober 2008 - 01:08   quote  deeplink  
Ik vind het wel humor, als ik Yasmine hoorde over Ziba, en nu hetzelfde Ribas over Fuat, en dan Yasmine hoor zeggen niet weer. kom op zeg. zijn allemaal zo jaloers als de Ziekte.
Maaike
 Maaike - woensdag 22 oktober 2008 - 01:10   quote  deeplink  
Het is ook zo grappig om naar te kijken..Ik lig meestal in een deuk als ze weer
eens ruzie hebben..

Ze brengt het ter sprake en zegt daarna "Laat maar zitten ik heb hier geen zin in"
hahahhhahahhaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 oktober 2008 door Maaike --
brahim
 brahim - woensdag 22 oktober 2008 - 01:34   quote  deeplink  
ribas mag met alle nieuw komers een rondje lopen maar yasmin mag niet eens naar fuat kijken laat staan apart spreken en yas min ja die is opeens weer oude koeien uit de sloot aan het halen om een argument te hebben om ribas toe toe
toe toe te te spreken sorry voor het stotteren proest
welleuk omte zien hoe jaloers yasmin is maar geloof me ribas is nog jaloerser en wat dacht je van joost nu indeze situatie? ze doen net of ze mekaar al zes jaar kennen zo hectisch maar wel humor hoe dom en goed koop die mensen zijn die zich aanbieden een speeltje kopen bijvoorbeeld omdat ze nog 40 dgn moeten achja ik neem het allemaal maar met een korreltje zout dat script
brahim
 brahim - woensdag 22 oktober 2008 - 01:36   quote  deeplink  
maar ik las pas bij iemand hier dat ze stukjes uit een paar uitzendingen uitmelken en dat zie ik nu ook vaak gebeuren
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 22 oktober 2008 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 01:36 schreef brahim het volgende:
maar ik las pas bij iemand hier dat ze stukjes uit een paar uitzendingen uitmelken en dat zie ik nu ook vaak gebeuren
Precies die sletscooter heeft zeggen en schrijven nog geen 7 minuten geduurd, ze smeren het uit over 4 uitzendingen, nou herhalen herhalen herhalen, tot het leuk is? nou dat was het de eerste keer al niet.
Tuintje
 Tuintje - woensdag 22 oktober 2008 - 12:20   quote  deeplink  
Al dat herhalen komt me de neus uit...die gore tongzoen-scenes van Gisela en Marco met zo'n zemelmuziekje eronder, ik kan er wel van over m'n nek gaan...
Mocht de regie meelezen:
dat ge-herhaal is zo'n zwaktebod van jullie, je jaagt er mensen mee weg. Tis véél te veel herhaling en véél te weinig aktie!We vallen in slaap!
Sas
 Sas - woensdag 22 oktober 2008 - 17:08   quote  deeplink  
Ik snap ook niet waarom ze alles zoveel herhalen. De spellen worden meestal niet eens uitgezonden!
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 22 oktober 2008 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 17:08 schreef Sas het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze alles zoveel herhalen. De spellen worden meestal niet eens uitgezonden!
Terwijl dat juist een leuk onderdeel zou zijn, misschien bewaren ze de spelen voor het geval er echt niets meer gebeurd behalve amandelonderzoek van Fiona en Joost. Ribas en Yasmine bonje. Mafco & Mafco de M&MS in de tuin zeiken over de wijven.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - woensdag 22 oktober 2008 - 20:12   quote  deeplink  
ribas vind ik een agressief persoontje jee wat kan die opvliegent zijn
brahim
 brahim - woensdag 22 oktober 2008 - 21:44   quote  deeplink  
ja hoe minder spellen ribas wint hoe meer tekeer ie gaat
Tuintje
 Tuintje - donderdag 23 oktober 2008 - 09:07   quote  deeplink  
Ribas is qua emotionele ontwikkeling, taal-nivo en intelligentie nét 13 jaar. Geen dag ouder.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Preview Woensdag 22 oktober 2008









0.0073709