BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Michelle - "Mijn vader en ik hebben geen hekel aan buitenlanders"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 22 oktober 2008 - 20:17   quote  deeplink  
Video: Michelle - "Mijn vader en ik hebben geen hekel aan buitenlanders"

Michelle probeert Ziba en Yasmin ervan te overtuigen dat ze geen hekel heeft aan buitenlanders. Toch wordt vooral Ziba woest!

Hoe loopt deze discussie af? Waarom denken de meiden dat Michelle en haar familie een hekel hebben aan buitenlanders?

pauline
 pauline - woensdag 22 oktober 2008 - 20:30   quote  deeplink  
Ach in die gemeenschappen is het nu éénmaal zo dat je gelijk een racist bent als je liever niet met marokannen of turken om wilt gaan..
Kan mij wel indenken dat een vader dat niet wil hebben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 oktober 2008 door pauline --
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - woensdag 22 oktober 2008 - 21:12   quote  deeplink  
Hahaha.. "Testimonial Time.." iedereen klaar?? Tijd voor TeeVee Meeking.. kom óp kutten beetje dóórlopen!

Belinea
 Belinea - woensdag 22 oktober 2008 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 20:30 schreef pauline het volgende:
Ach in die gemeenschappen is het nu éénmaal zo dat je gelijk een racist bent als je liever niet met marokannen of turken om wilt gaan..
Kan mij wel indenken dat een vader dat niet wil hebben
Juist en als een turk of marokaan geen Nederlandse wilt, voelen wij ons gelukkig en zeggen we ook niet dat hij een racist is, kom op zeg, waar hebben ze het over!!
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - woensdag 22 oktober 2008 - 21:18   quote  deeplink  
En gelukkig hebben "Die Buitenlanders" geen enkele hekel aan die witte blonde wijven..zéér statusverhogend en al die extra gaten om je lul in te steken worden altijd met open armen ontvangen..
Belinea
 Belinea - woensdag 22 oktober 2008 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 21:18 schreef GherAhnAhmon het volgende:
En gelukkig hebben "Die Buitenlanders" geen enkele hekel aan die witte blonde wijven..zéér statusverhogend en al die extra gaten om je lul in te steken worden altijd met open armen ontvangen.. [ afbeelding ]
Wijven? dat bedoel ik nou, vreemd he dat de blanke wel uitkijken!!
Al die extra gaten om je lul in te steken worden met open armen ontvangen? dat bedoel ik nou, daar kijken de blanke dus goed voor uit hahahahahah, dus vind je het gek dat de blanke zo reageren? De blanke zijn niet achterlijk.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - woensdag 22 oktober 2008 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 21:24 schreef Belinea het volgende:

[..]

Wijven? dat bedoel ik nou, vreemd he dat de blanke wel uitkijken!!
Al die extra gaten om je lul in te steken worden met open armen ontvangen? dat bedoel ik nou, daar kijken de blanke dus goed voor uit hahahahahah, dus vind je het gek dat de blanke zo reageren? De blanke zijn niet achterlijk.
Gezien het aantal alleen staande blonde "wijven" met een schare lieve caramelkleurige rastakoppie-kindjes denk ik daar éven anders over... maar ik begrijp al dat het omdraaien van de discussie niet in de "blanke" politiek valt... de "blanke" zal tot in de eeuwigheid de schuldige blijven van de allochtone onderdrukking, ook al hebben deze gastjes zo onderhand élke blank dochtertje al doorgeprikt inmiddels..
Belinea
 Belinea - woensdag 22 oktober 2008 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 21:36 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Gezien het aantal alleen staande blonde "wijven" met een schare lieve caramelkleurige rastakoppie-kindjes denk ik daar éven anders over... [ afbeelding ] maar ik begrijp al dat het omdraaien van de discussie niet in de "blanke" politiek valt... de "blanke" zal tot in de eeuwigheid de schuldige blijven van de allochtone onderdrukking, ook al hebben deze gastjes zo onderhand élke blank dochtertje al doorgeprikt inmiddels.. [ afbeelding ]
Makkelijk om de schuld in iemands schoenen te schuiven, daar heb ik maar 1 woord voor "zielig".
En heel makkelijk gezegd, je maakt jezelf gehaat, dus niet zo gek dat er veel blanke een hekel hebben aan buitenlanders!!
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - woensdag 22 oktober 2008 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 21:43 schreef Belinea het volgende:

[..]

Makkelijk om de schuld in iemands schoenen te schuiven, daar heb ik maar 1 woord voor "zielig".
En heel makkelijk gezegd, je maakt jezelf gehaat, dus niet zo gek dat er veel blanke een hekel hebben aan buitenlanders!!
Yup.. net zo makkelijk als al die kutmarokanen en zwarte tyfusjeugd in de onderdrukte slachtofferrol kruipen!
Jochies van 10 die brullen om "respect" als ze terechtgewezen worden dan ze nix jatten mogen bijvoobeeld...
Belinea
 Belinea - woensdag 22 oktober 2008 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 21:49 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Yup.. net zo makkelijk als al die kutmarokanen en zwarte tyfusjeugd in de onderdrukte slachtofferrol kruipen! [ afbeelding ]
Jochies van 10 die brullen om "respect" als ze terechtgewezen worden dan ze nix jatten mogen bijvoobeeld...
Heb ik een kort zinnetje voor, "lekker terug gaan naar je eigen land"
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - woensdag 22 oktober 2008 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 21:56 schreef Belinea het volgende:

[..]

Heb ik een kort zinnetje voor, "lekker terug gaan naar je eigen land"
Tsja, en daar zit 'm nou net het probleem.. ze zitten al in hun eigen land ( hiero dus ) en houden gemakshalve het allochtone jasje aan om lekker te kunnen brullen dat ze achtergesteld worden...
kadootje
 kadootje - woensdag 22 oktober 2008 - 22:11   quote  deeplink  
Laat ik nu een beetje misselijk worden van zo een discussie.
Belinea
 Belinea - woensdag 22 oktober 2008 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 22:04 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Tsja, en daar zit 'm nou net het probleem.. ze zitten al in hun eigen land ( hiero dus ) en houden gemakshalve het allochtone jasje aan om lekker te kunnen brullen dat ze achtergesteld worden...
Neeeeeeeeeeee ze blijven buitenlanders, in mij ogen wel en blijf ze gewoon als buitenlanders zien en dat doen er wel meerdere.
Laten ze eerst maar eens goed gedrag zien, dan kunnen we nog eens anders gaan reageren.
Belinea
 Belinea - woensdag 22 oktober 2008 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 22:11 schreef kadootje het volgende:
Laat ik nu een beetje misselijk worden van zo een discussie.
1 tip, dan loop je even naar de wc en gooi je er alles lekker uit (opluchting), of dan ga je even lekker ergens anders een kijkje nemen.
pauline
 pauline - woensdag 22 oktober 2008 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 22:11 schreef kadootje het volgende:
Laat ik nu een beetje misselijk worden van zo een discussie.
ja dan moet je maar de viva lezen of zoiets
Belinea
 Belinea - woensdag 22 oktober 2008 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 22:15 schreef pauline het volgende:

[..]

ja dan moet je maar de viva lezen of zoiets
Of lekker op de bank tv gaan kijken, als je hier niet tegen kan, blijf je lekker weg, makkelijk zat hahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 22 oktober 2008 - 22:26   quote  deeplink  
ff zelf de margriet blijven lezen. en sinds wanneer zijn Nederlanders Nederlanders dan? 9 van de tien stammen af van de vikingen de fransen en de duitsers. Nederland is ook zo oud niet.
Belinea
 Belinea - woensdag 22 oktober 2008 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 22:26 schreef Izz@headliner het volgende:
ff zelf de margriet blijven lezen. en sinds wanneer zijn Nederlanders Nederlanders dan? 9 van de tien stammen af van de vikingen de fransen en de duitsers. Nederland is ook zo oud niet.
Oud genoeg en er trots op zijn en blijven.
brahim
 brahim - woensdag 22 oktober 2008 - 22:30   quote  deeplink  
ja dat wel michelle komt in het huis en de multiculurele discussie word weer even opgewekt door ziba die ik nog nooit zo hard heb horen praten en iets op heb horen blazen en alle zwakken die eromheen zitten er een scheppie bovenop doen omdat die pubers zich aangesproken voelen in dat huis worden wij weer over een kam geschoren ik vind het trouwens wel knap dat michelles pappie zolang samen heeft gewerkt met allochtonen !!! en zo tot de conclusie is gekomen dat zijn dochter met de mannelijkste hoerenloper van het huis het bed mag delen voor 40 dagen of meer lekker goedkoop maar oke niets is wat het lijkt en wat dan achteraf toch blijkt
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 22 oktober 2008 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 22:30 schreef brahim het volgende:
ja dat wel michelle komt in het huis en de multiculurele discussie word weer even opgewekt door ziba die ik nog nooit zo hard heb horen praten en iets op heb horen blazen en alle zwakken die eromheen zitten er een scheppie bovenop doen omdat die pubers zich aangesproken voelen in dat huis worden wij weer over een kam geschoren ik vind het trouwens wel knap dat michelles pappie zolang samen heeft gewerkt met allochtonen !!! en zo tot de conclusie is gekomen dat zijn dochter met de mannelijkste hoerenloper van het huis het bed mag delen voor 40 dagen of meer lekker goedkoop maar oke niets is wat het lijkt en wat dan achteraf toch blijkt
Ook deze uber voelt zich aangesproken wie denkt die blonde ras tomayer dat ze is? hoe komt zij dan aan die donkere kijkers? is echt geen volbloed hoor.
dat is gewoon Mudblood. net als de rest.
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 22 oktober 2008 - 22:53   quote  deeplink  
Hoe oud is Nederland?

Sinds wanneer bestaat Nederland? Deze vraag is niet zo eenvoudig te beantwoorden. Er wonen al heel lang mensen op het grondgebied van het huidige Nederland, maar lange tijd kun je hen geen Nederlanders noemen. (kaarten).

De Britse historicus Jonathan Israël begint zijn boek over de geschiedenis van Nederland in 1477. Dat was het jaar waarin een aantal gewesten van het Bourgondische rijk in opstand kwamen tegen het Bourgondische centrale gezag. Tijdens deze opstand dwongen zij op 14 maart 1477 het Groot Privilege af. Dit hield o.a. in dat de gewestelijke staten bijeen konden komen zonder toestemming van het Bourgondische bestuur en dat het Nederlands in Holland en Zeeland de officiële bestuurstaal werd.

Het begin van Nederland ligt dus eigenlijk in Frankrijk, om precies te zijn in Bourgondië, bij Filips de Stoute. In de loop van een paar eeuwen erfden, kochten en veroverden hij en
Bron:http://histoforum.digischool.nl/ontstaan/
Izz@headliner
 Izz@headliner - woensdag 22 oktober 2008 - 22:55   quote  deeplink  
M.a.w gewoon een stel ordinaire tering dieven. Fransoosen. ok dus daar komt die arogantie vandaan, Nee nu begrijp ik het.
brahim
 brahim - woensdag 22 oktober 2008 - 23:12   quote  deeplink  
ook deze uber voeld zich aangesproken?????? ik ben hier geboren ik wil hier niet meer weg hahahahah uit bourgondisch brabant nog wel
Belinea
 Belinea - woensdag 22 oktober 2008 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 22:53 schreef Izz@headliner het volgende:
Hoe oud is Nederland?

Sinds wanneer bestaat Nederland? Deze vraag is niet zo eenvoudig te beantwoorden. Er wonen al heel lang mensen op het grondgebied van het huidige Nederland, maar lange tijd kun je hen geen Nederlanders noemen. (kaarten).

De Britse historicus Jonathan Israël begint zijn boek over de geschiedenis van Nederland in 1477. Dat was het jaar waarin een aantal gewesten van het Bourgondische rijk in opstand kwamen tegen het Bourgondische centrale gezag. Tijdens deze opstand dwongen zij op 14 maart 1477 het Groot Privilege af. Dit hield o.a. in dat de gewestelijke staten bijeen konden komen zonder toestemming van het Bourgondische bestuur en dat het Nederlands in Holland en Zeeland de officiële bestuurstaal werd.

Het begin van Nederland ligt dus eigenlijk in Frankrijk, om precies te zijn in Bourgondië, bij Filips de Stoute. In de loop van een paar eeuwen erfden, kochten en veroverden hij en
Bron:http://histoforum.digischool.nl/ontstaan/
Ik ben niet geintresseerd in geschiedenis, MIJN kleine Nederlandje ben ik trots op, hoe oud het ook mag zijn, laten al de buitenlanders die hier in dit kleine mooie landje wonen ook eens trots tonen over hun eigen land, nee dat doen ze niet, je mag ze niet eens noemen wat ze zijn, want dan voelen ze zich gediscrimineerd.
brahim
 brahim - woensdag 22 oktober 2008 - 23:32   quote  deeplink  
ik zit eigenlijk ook niet zo inde boeken of wanneer napoleon europa ontdekte of hoe stout fhilip ook was in welk jaar dan ook iedereen heeft zo zn eigen versie over dat soort discussie s ik ben ook zo blij dat ze het altijd zo goed denken te weten om van een cbm love ineens 300 jaar terug in de tijd te gaan
ddd
 ddd - woensdag 22 oktober 2008 - 23:36   quote  deeplink  
waarom een hekel hebben een buitenlanders,ze zijn lekerder dan onze nederlandse jongens met hun kleine pikkies hahaha.....
Belinea
 Belinea - woensdag 22 oktober 2008 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 23:36 schreef ddd het volgende:
waarom een hekel hebben een buitenlanders,ze zijn lekerder dan onze nederlandse jongens met hun kleine pikkies hahaha.....
Een kleine die steigert, een grote die weigert.
Klein maar fijn, groot auw weer mijn naad groter.
Ricardo
 Ricardo - woensdag 22 oktober 2008 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 23:23 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ik ben niet geintresseerd in geschiedenis, MIJN kleine Nederlandje ben ik trots op, hoe oud het ook mag zijn, laten al de buitenlanders die hier in dit kleine mooie landje wonen ook eens trots tonen over hun eigen land, nee dat doen ze niet, je mag ze niet eens noemen wat ze zijn, want dan voelen ze zich gediscrimineerd.
Belinea..Ik zou graag mijn trots willen tonen.Alleen weet ik niet hoe...tips?
Belinea
 Belinea - woensdag 22 oktober 2008 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 23:46 schreef Ricardo het volgende:

[..]

Belinea..Ik zou graag mijn trots willen tonen.Alleen weet ik niet hoe...tips?
Nee geen tips, jammer.
Ik type altijd alles wat ik op dat moment voel of denk, is het makkelijkste wat er bestaat, kan wel eens een beetje hard overkomen, maar ik ben wel mijn eitje kwijt.
brahim
 brahim - woensdag 22 oktober 2008 - 23:59   quote  deeplink  
ach ja we zien wel wat de volgende uitzending voor spannends met zich meeneemt
brahim
 brahim - donderdag 23 oktober 2008 - 00:00   quote  deeplink  
doet soms wel es goed ja je gal spugen op zo n site als dit
Belinea
 Belinea - donderdag 23 oktober 2008 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 00:00 schreef brahim het volgende:
doet soms wel es goed ja je gal spugen op zo n site als dit
Tuurlijk je moet je woede ook wel eens kwijt.
brahim
 brahim - donderdag 23 oktober 2008 - 00:07   quote  deeplink  
dat klopt ja ik ben blij dat er zo n forum is waar je je mening kan uiten al lijkt het soms dat ze naar je naam kijken en denken dat is er ook zo eentje
om daar meteen op in te haken maar achteraf moet je het gewoon met een dikke knipoog zien doe ik ook
Ricardo
 Ricardo - donderdag 23 oktober 2008 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 23:23 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ik ben niet geintresseerd in geschiedenis, MIJN kleine Nederlandje ben ik trots op, hoe oud het ook mag zijn, laten al de buitenlanders die hier in dit kleine mooie landje wonen ook eens trots tonen over hun eigen land, nee dat doen ze niet, je mag ze niet eens noemen wat ze zijn, want dan voelen ze zich gediscrimineerd.
Ach ja,OOK IK moet er zo zoetjes aan maar aan geloven dat het niet zoveel uitmaakt hoezeer je je best als "buitenlander" doet in nederland.Je zal uiteindelijk altijd maar als massa aangesproken worden door mensen die zogenaamd hun ei kwijt willen.INCONCRETO als buitenlander zal je nooit goed genoeg zijn( blijkt uit bovenstaande)

En nee..Ik wil absoluut geen slachtoffer uithangen.

De daden van een "buitenlander" presenteren de prestaties van ALLE buitenlanders.

Als "buitenlander" zijn sommige uitspraken altijd wel een teken dat er wel degelijk mensen zijn die achtelijker /kortzichtiger zijn dan ik als buitenlander.
In zekere zin is dat een troost.
Belinea
 Belinea - donderdag 23 oktober 2008 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 00:16 schreef Ricardo het volgende:

[..]

Ach ja,OOK IK moet er zo zoetjes aan maar aan geloven dat het niet zoveel uitmaakt hoezeer je je best als "buitenlander" doet in nederland.Je zal uiteindelijk altijd maar als massa aangesproken worden door mensen die zogenaamd hun ei kwijt willen.INCONCRETO als buitenlander zal je nooit goed genoeg zijn( blijkt uit bovenstaande)

En nee..Ik wil absoluut geen slachtoffer uithangen.

De daden van een "buitenlander" presenteren de prestaties van ALLE buitenlanders.

Als "buitenlander" zijn sommige uitspraken altijd wel een teken dat er wel degelijk mensen zijn die achtelijker /kortzichtiger zijn dan ik als buitenlander.
In zekere zin is dat een troost.
Het is maar hoe je het bekijkt, of wilt bekijken en ieder heeft zijn eigen mening.
Ricardo
 Ricardo - donderdag 23 oktober 2008 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 00:23 schreef Belinea het volgende:

[..]

Het is maar hoe je het bekijkt, of wilt bekijken en ieder heeft zijn eigen mening.
Gelukkig respecteer ik alle meningen,Leuk dat de mijne ook gerespecteerd worden,en dat er ( nog niet) gezegd word dat ik terug moet naar mn eigen land :-)
Belinea
 Belinea - donderdag 23 oktober 2008 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 00:27 schreef Ricardo het volgende:

[..]

Gelukkig respecteer ik alle meningen,Leuk dat de mijne ook gerespecteerd worden,en dat er ( nog niet) gezegd word dat ik terug moet naar mn eigen land :-)
Natuurlijk word jou mening gerespecteerd, als je alleen een beetje te ver gaat, kan je wel eens een naar antwoord terug verwachten (dat heb ik ook)
Mag ik zo brutaal zijn om aan jou te vragen waar jij vandaan komt, of wil je dat liever niet vertellen?
Ricardo
 Ricardo - donderdag 23 oktober 2008 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 00:32 schreef Belinea het volgende:

[..]

Natuurlijk word jou mening gerespecteerd, als je alleen een beetje te ver gaat, kan je wel eens een naar antwoord terug verwachten (dat heb ik ook)
Mag ik zo brutaal zijn om aan jou te vragen waar jij vandaan komt, of wil je dat liever niet vertellen?
Ik ben van surinaamse afkomst.
Belinea
 Belinea - donderdag 23 oktober 2008 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 00:34 schreef Ricardo het volgende:

[..]

Ik ben van surinaamse afkomst.
Maar met die mensen heb ik juist een goede band.
Dus van harte welkom hahahahah.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 23 oktober 2008 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 23:12 schreef brahim het volgende:
ook deze uber voeld zich aangesproken?????? ik ben hier geboren ik wil hier niet meer weg hahahahah uit bourgondisch brabant nog wel
ik had het over ondergetekende
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 23 oktober 2008 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 00:34 schreef Ricardo het volgende:

[..]

Ik ben van surinaamse afkomst.
wij hebben geen hekel aan Buitenlanders, ohw maar niet aan jou hoor, want wij gaan altijd op vakantie naar Spanje, suriname, Bonaire, Turkije, Marokko, ik heb hele goede vrienden uit die cultuur, KEN JE DIE MENSEN? ( heb jij daar ook zo'n tering hekel aan. we hebben geen hekel aan buitenlanders hoor, alleen aan die gene die zich niet aan onze regels houden. dus zolang je mee lult hebben ze met jou een band. pleur toch op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2008 door Izz@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 23 oktober 2008 - 01:15   quote  deeplink  
ik zal je vertellen waaraan ik een hekel heb. Aan mensen die zichzelf Jesus Voelen omdat ze in het land van "herkomst" wonen. Jij bent niets meer dan ik. en ik niets meer dan jij, Maar op zeker niets minder dan JOU.
Ricardo
 Ricardo - donderdag 23 oktober 2008 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 01:15 schreef Izz@headliner het volgende:
ik zal je vertellen waaraan ik een hekel heb. Aan mensen die zichzelf Jesus Voelen omdat ze in het land van "herkomst" wonen. Jij bent niets meer dan ik. en ik niets meer dan jij, Maar op zeker niets minder dan JOU.
Tis ook een kunst om je niet te verlagen naar het niveau van kortzichtige mensen die ongenuanceerde uitspraken doen over ALLE BUITENLANDERS.

belinea schrijft:
"Maar met die mensen heb ik juist een goede band.
Dus van harte welkom hahahahah."

wow lucky-me

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 oktober 2008 door Ricardo --
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - donderdag 23 oktober 2008 - 08:28   quote  deeplink  
Zo, dat verpichte nummertje is ook weer geweest.. es effe kijken, wat volgt..ehh iets zwanger daar, dat hadden ze ook in de BB's en de Kooi..
Ofehh..een leugenaar die tóch eigenlijk al getrouwd blijkt ( incl. de Hummerdreiging..)
Tuintje
 Tuintje - donderdag 23 oktober 2008 - 09:15   quote  deeplink  
Hoe het ook allemaal zij:
Pappa staat er "gekleurd" op!
Die krijgt thuis en in zijn omgeving nog heel wat excuses te maken!

En Michelle?
Wat een slappe hap, zoals ze zich onder die uitspraak uit probeert te wurmen. Ze is duidelijk schijtbenauwd, hahaha!!!

Laat ze straks maar oppassen als ze weer buiten loopt! Die krijgt netals pappa fiks de wind van voren!
En terecht.
Ik ben niet gekleurd, maar ik had werkelijk last van plaatsvervangende schaamte.Als ik van turkse of marokkaanse afkomst was en ik kwam haar buiten tegen dan brandde ik die trut echt tot de grond af.Met woorden, netals zij.
JinX
 JinX - vrijdag 24 oktober 2008 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 23:36 schreef ddd het volgende:
waarom een hekel hebben een buitenlanders,ze zijn lekerder dan onze nederlandse jongens met hun kleine pikkies hahaha.....
Nou dan heb jij toch echt de verkeerde nederlandse man getroffen dan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 oktober 2008 door Boudewijn --
oop
 oop - zondag 26 oktober 2008 - 18:06   quote  deeplink  
buitenlanders zijn mensen die niet de nederlandse nationaliteit hebben, als je dat nog niet weet...
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 26 oktober 2008 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 18:06 schreef oop het volgende:
buitenlanders zijn mensen die niet de nederlandse nationaliteit hebben, als je dat nog niet weet...
Maar als je een tintje hebt. ouders hebben die uit een ander land komen, of zelfs maar 1 van je ouders niet Nederlands is, moet je terug naar je eigen land, als dat van den beginnen af gedaan was, dan was Nederland leeg, hadden er alleen maar ratten en zeemeerminnen gewoond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2008 door Izz@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 26 oktober 2008 - 20:08   quote  deeplink  
En hadden wij ook geen koningshuis.
Tuintje
 Tuintje - maandag 27 oktober 2008 - 16:43   quote  deeplink  
En geen shoarma...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Michelle - "Mijn vader en ik hebben geen hekel aan buitenlanders"









0.0071728