BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 45 (22-10-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 22 oktober 2008 - 20:19   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 45 (22-10-2008)

brahim
 brahim - woensdag 22 oktober 2008 - 20:46   quote  deeplink  
jaja fiona en joost dachten ff misbruik te maken met turkish power opeens is het volgens haar een vies straat jochie
helaas en voor het eerst dat ik ribas tegen de vlakte aan zie vallen het is meer duw en trekwerk je ziet de speciale stuiter stoelen er weer bij ik zie er geen eens beveiliging bij te pas komen daar voor is het te nep alleen wel jammer dat er weer oude koeien uit de sloot werden gehaald met het filmpje ribas ziba zonde van de zendtijd en michelle mag van mij weer terug naar pappie en mammie
amy
 amy - woensdag 22 oktober 2008 - 20:53   quote  deeplink  
pappie zal zich omdraaien in zijn eh bureaustoel, als hij ziet hoe er over zijn oogappeltje gepraat wordt.
Tijd voor een "het thuisfront heeft u harder nodig"?
amy
 amy - woensdag 22 oktober 2008 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 20:46 schreef brahim het volgende:
jaja fiona en joost dachten ff misbruik te maken met turkish power opeens is het volgens haar een vies straat jochie
Dat 'simpel straatjochie' leek nog spontaan, maar volgens mij herhaalde ze het als 'vies straatjochie' toen ze in de gaten had dat mevrouwtje niet-zo-politiek-correct ook naast haar stond. En als ze daar punten bij scoort doet die misschien haar fysieke spellen wel.

Ik vind het wel zwaar kut als Joost en Fiona naar huis gaan moeten puur door zijn been. Dat zou ik echt nep vinden, want degenen die de spellen bedenken weten dan al precies..

Weet iemand al wie er naar huis is? Niks uitgelekt?
Belinea
 Belinea - woensdag 22 oktober 2008 - 21:19   quote  deeplink  
Maar ik begrijp iets niet, als Fiona met Fuat had gaan spelen een week lang en ze hadden gewonnen, dan komt het geld op Fuat zijn creditkaart, dan staat Fuat boven aan en Joost onderaan, als Fiona dan Dinsdag weer voor Joost kiest, schiet zij er toch niks mee op, want het geld heeft Fuat en niet zij, dus hoe kan ze nou in godsnaam dan met Fuat willen gaan spelen?
Of begrijp ik het spel nou echt niet?
brahim
 brahim - woensdag 22 oktober 2008 - 21:25   quote  deeplink  
omdat fuat denkt dat hij superman is en gezegd heeft alle krachtspellen te winnen geld wint zodat fiona kan gaan shoppen voor joost en haar maar of dat voor dinsdag nog is? weet ik niet
brahim
 brahim - woensdag 22 oktober 2008 - 21:26   quote  deeplink  
of was dan
Belinea
 Belinea - woensdag 22 oktober 2008 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 21:25 schreef brahim het volgende:
omdat fuat denkt dat hij superman is en gezegd heeft alle krachtspellen te winnen geld wint zodat fiona kan gaan shoppen voor joost en haar maar of dat voor dinsdag nog is? weet ik niet
Nee want het shoppen is na de partner keuze die je hebt gemaakt, dus als Fiona dan weer voor Joost kiest, dan kan ze niet gaan shoppen van Fuat zijn geld want die ligt er dan uit, dus dan heeft Fiona er toch niks aan.
brahim
 brahim - woensdag 22 oktober 2008 - 22:06   quote  deeplink  
dan vond ik het een kat die niet in het nauw al een sprong maakt
en joost een beetje te kijk zette als dat zo is
Belinea
 Belinea - woensdag 22 oktober 2008 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 22:06 schreef brahim het volgende:
dan vond ik het een kat die niet in het nauw al een sprong maakt
en joost een beetje te kijk zette als dat zo is
Juist, dus waar is of was ze dan in godsnaam mee bezig, ik snap er echt geen ene fuck van.
brahim
 brahim - woensdag 22 oktober 2008 - 22:10   quote  deeplink  
of ze had joost voor geschoteld voor hem te kiezen en dan achteraf omdat zijn been gebroken is toch fuat erin gehouden had en joost toch naar huis stuurd en het zo niet over wou laten komen tegenover ribas en yasmin wie zal het zeggen?
Belinea
 Belinea - woensdag 22 oktober 2008 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 22:10 schreef brahim het volgende:
of ze had joost voor geschoteld voor hem te kiezen en dan achteraf omdat zijn been gebroken is toch fuat erin gehouden had en joost toch naar huis stuurd en het zo niet over wou laten komen tegenover ribas en yasmin wie zal het zeggen?
Dat zou ook goed kunnen, maar dat denk ik niet, want ze is echt wel gek op Joost.
amy
 amy - donderdag 23 oktober 2008 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 - 21:32 schreef Belinea het volgende:

[..]

Nee want het shoppen is na de partner keuze die je hebt gemaakt, dus als Fiona dan weer voor Joost kiest, dan kan ze niet gaan shoppen van Fuat zijn geld want die ligt er dan uit, dus dan heeft Fiona er toch niks aan.
Misschien wilde ze bij hem blijven tot de ceremonie dat het volgende stel er uit gaat (is dat deze week weer? of eind vd week alleen een man eruit?)
Als je als stel onderaan staat lig je er al uit voor de creditcards uitgedeeld worden toch? Dus door Fuad te kiezen verdubbelt ze de kansen om er in te blijven met Joost. Speelt Fuad goed; dan staat er een andere man onderaan die met zn vrouwtje weg mag. En kan ze vervolgens Joost kiezen, zodat er een andere single man uitgaat (als dat dan Fuad zou zijn, wordt zijn geld verdeeld of mss naar de vrijgezel die die week niet meespeelde met de spellen:joost?)

Denk ik.. ik vind het ook maar vaag allemaal. Best irritant dat de regels nergens echt duidelijk worden aangegeven. Beetje rommelig allemaal. Net als de afleveringen, dingen van verschillende dagen worden zo gemonteerd alsof het een chronologisch verhaaltje is. Als je de herhalingsfragmenten en reclame eraf telt blijft er sowieso nog geen kwartier over aan nieuw materiaal. Zouden ze nou echt zo saai bezig zijn binnen?
Belinea
 Belinea - donderdag 23 oktober 2008 - 09:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 09:34 schreef amy het volgende:

[..]

Misschien wilde ze bij hem blijven tot de ceremonie dat het volgende stel er uit gaat (is dat deze week weer? of eind vd week alleen een man eruit?)
Als je als stel onderaan staat lig je er al uit voor de creditcards uitgedeeld worden toch? Dus door Fuad te kiezen verdubbelt ze de kansen om er in te blijven met Joost. Speelt Fuad goed; dan staat er een andere man onderaan die met zn vrouwtje weg mag. En kan ze vervolgens Joost kiezen, zodat er een andere single man uitgaat (als dat dan Fuad zou zijn, wordt zijn geld verdeeld of mss naar de vrijgezel die die week niet meespeelde met de spellen:joost?)

Denk ik.. ik vind het ook maar vaag allemaal. Best irritant dat de regels nergens echt duidelijk worden aangegeven. Beetje rommelig allemaal. Net als de afleveringen, dingen van verschillende dagen worden zo gemonteerd alsof het een chronologisch verhaaltje is. Als je de herhalingsfragmenten en reclame eraf telt blijft er sowieso nog geen kwartier over aan nieuw materiaal. Zouden ze nou echt zo saai bezig zijn binnen?
Ja, dat zou best eens kunnen, maar echt ik vind het een rommelig zooitje.
Of het is zo goed in elkaar gezet, dat het niet meer te begrijpen is, maar dat lijkt me stug.
amy
 amy - donderdag 23 oktober 2008 - 09:42   quote  deeplink  
ze doen maar wat volgens mij, improvisatie.
Zal me niks verbazen als ze de spellen of regels zo aanpassen dat de (kennelijke? iknietsnap) publieksfavoriet Ribas nog niet naar huis hoeft, zelfs als hij het wel moet.
brahim
 brahim - donderdag 23 oktober 2008 - 13:55   quote  deeplink  
hahah die 2 marcos met dat spel kegelde eerst ribas aan de kant sniki team work zeg tja en dan laaien de frustraties hoog op wel een komisch gezicht
bejay
 bejay - vrijdag 24 oktober 2008 - 17:10   quote  deeplink  
yasmin denkt ook dat ze alles is maar ondertussen heeft ze een iq van een grassprietje!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 45 (22-10-2008)









0.0083081