BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Yasmin - "Heb jij een connectie met een aap dan?"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 23 oktober 2008 - 19:14   quote  deeplink  
Video: Yasmin - "Heb jij een connectie met een aap dan?"

Yasmin heeft Marco voor aap uitgemaakt en dit schiet bij hem in het verkeerde keelgat...



oh wat erg... Marco heeft iemand 'flapoor' genoemd!

En hoor hoe Ribas op het einde Marco noemt... K-mongooltje, dat is dan zeker weer niet zo erg...
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 23 oktober 2008 - 21:27   quote  deeplink  
Ribas had hem toch een aap genoemd? en waarom word je daar zo boos om.kan iemand mij even bijlichten. waarom word Marco boos over aap? hij noemt Ribas een koe. Fiona een hoer? dus begrijp het probleem niet zo.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 23 oktober 2008 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 19:14 schreef Boudewijn het volgende:
Video: Yasmin - "Heb jij een connectie met een aap dan?"

Yasmin heeft Marco voor aap uitgemaakt en dit schiet bij hem in het verkeerde keelgat...

[ filmpje ]

oh wat erg... Marco heeft iemand 'flapoor' genoemd!

En hoor hoe Ribas op het einde Marco noemt... K-mongooltje, dat is dan zeker weer niet zo erg...
Marco mag alles over iedereen zeggen, maar hij zelf is gelijk op zijn pik getrapt? Naar mijn mening gaat K. Mongooltje VEEl te ver.
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 23 oktober 2008 - 21:35   quote  deeplink  
en Ziba wil Ribas gelijk doodschieten, toch een beetje hetzelfde temperament als Ribas dan? oh nee, dat is gewoon omdat je geschrokken en geschokt bent. was je er wel bij? Toen Marco Ribas ouders zielepieten noemde?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 23 oktober 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Zielepieten? Ik zou wel wat ergers kunnen verzinnen ;)
kadootje
 kadootje - donderdag 23 oktober 2008 - 21:42   quote  deeplink  
kan je die ouders dan?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 23 oktober 2008 - 21:52   quote  deeplink  
kan ik?
brahim
 brahim - donderdag 23 oktober 2008 - 22:37   quote  deeplink  
ken jij die ouders heet zo iets
brahim
 brahim - donderdag 23 oktober 2008 - 22:44   quote  deeplink  
volgens mij werd ribas een beetje hand tastelijk en kreeg hij daarom een zet
van marco en zo te zien wil ribas weer domineren
Marieke
 Marieke - donderdag 23 oktober 2008 - 23:49   quote  deeplink  
Ik vind, dat Ribas de reactie van Marco heeft uitgelokt. En Fuad vind ik een gevaarlijke jongen. Ik vind het spel wel een bedenkelijk niveau aannemen op dit moment.Veel te veel intimidaties.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 24 oktober 2008 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 23:49 schreef Marieke het volgende:
Ik vind, dat Ribas de reactie van Marco heeft uitgelokt. En Fuad vind ik een gevaarlijke jongen. Ik vind het spel wel een bedenkelijk niveau aannemen op dit moment.Veel te veel intimidaties.
Nou iedereen zeurde dat het in niets op DGK leek, Nu dat wel het geval word, gaat iedereen weer zeiken dat het gevaarlijk word.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2008 door Izz@headliner --
Belinea
 Belinea - vrijdag 24 oktober 2008 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 21:42 schreef kadootje het volgende:
kan je die ouders dan?
Katootje ow sorry ik bedoel kadootje, komt af en toe even langs en heeft dan meteen van die vreemde vragen, dat valt mij erg op, kom eens wat vaker langs en maak een gezellig gesprekje hier, vinden we leuker en gezelliger, dan van die vreemde vragen.
Tuintje
 Tuintje - vrijdag 24 oktober 2008 - 09:18   quote  deeplink  
Ik vind dat Marco zich ondanks alles nog lang heeft ingehouden.
Ribas zuigt echt op pubernivo en aangezien ik midden tussen pubers leef en werk, weet ik ook hoe verrekte moeilijk het is om niet op die kinderachtige spelletjes in te gaan.

Zijn er trouwens geen sancties verbonden aan slaan/ verbaal slaan ?
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 24 oktober 2008 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 09:18 schreef Tuintje het volgende:
Ik vind dat Marco zich ondanks alles nog lang heeft ingehouden.
Ribas zuigt echt op pubernivo en aangezien ik midden tussen pubers leef en werk, weet ik ook hoe verrekte moeilijk het is om niet op die kinderachtige spelletjes in te gaan.

Zijn er trouwens geen sancties verbonden aan slaan/ verbaal slaan ?
Ik hoop het, en da Mafco en Ribas naar huis. en zijn stotterende Vechtgenootje meenemen. en Mafco zijn sluipschutter mee, dan schiet het aadig op.
madeleine
 madeleine - vrijdag 24 oktober 2008 - 10:42   quote  deeplink  
Ribas lokt dingen uit, alleen al door zijn platte taalgebruik. Deze jongen kan niet een normaal gesprek voeren, het is altijd
K dit en K dat, vloeken etc. Begrijpelijk dat mensen w.o. Marco, woedend kunnen worden. Ribas kan niet rustig blijven,
pure onzekerheid, maar hij moet echt aan zichzelf gaan werken. Hij heeft w.s. veel meegemaakt als vluchteling, maar dat
wil nog niet zeggen dat hij hier het hele huis kan domineren met zijn grove taalgebruik. Ribas is echt een man met HAANTJES gedrag, ook zooooo helemaal niet meer uit deze tijd.
kinderachtig.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 24 oktober 2008 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 10:42 schreef madeleine het volgende:
Ribas lokt dingen uit, alleen al door zijn platte taalgebruik. Deze jongen kan niet een normaal gesprek voeren, het is altijd
K dit en K dat, vloeken etc. Begrijpelijk dat mensen w.o. Marco, woedend kunnen worden. Ribas kan niet rustig blijven,
pure onzekerheid, maar hij moet echt aan zichzelf gaan werken. Hij heeft w.s. veel meegemaakt als vluchteling, maar dat
wil nog niet zeggen dat hij hier het hele huis kan domineren met zijn grove taalgebruik. Ribas is echt een man met HAANTJES gedrag, ook zooooo helemaal niet meer uit deze tijd.
kinderachtig.
MAW. Ribas is Huub en Mafco is Brian. Klinkt goed toch.
kadootje
 kadootje - vrijdag 24 oktober 2008 - 11:26   quote  deeplink  
Ja, ik kom af en toe even langs want ik heb weinig tijd en lees alles even door. Maar als je een tikfout maakt inplaats van "ken" "kan" tikt vind ik het zeer interessant hoeveel intelligente forumleden reageren. Vond toch het forum toen het nog DGK wel van een hoger niveau. Maar ik blijf lezen
vriendelijke groeten allemaal
brahim
 brahim - vrijdag 24 oktober 2008 - 11:40   quote  deeplink  
ook fuat heeft een mooie taalspelling ( met een gewonde paard kan je nooit HET race winnen iedereen maakt wel es spelfauwten!!!!!
madeleine
 madeleine - vrijdag 24 oktober 2008 - 14:35   quote  deeplink  
Ribas is meer een soort Brian, die had ook vele frustraties. Huub was wel iets intelligenter dan Ribas, die kon nog wel
eens een goed gesprek voeren, maar als je opgesloten zit en de verveling slaat toe, dan ga je op alles letten. Die mensen
hebben niets te doen, alleen roddelen over elkaar, hoe zit mijn haar ! en kopen, kopen en nog eens kopen. Alsof dat het
grote Geluk is. Fuat heeft w.s. ook nooit goed Nederlands geleerd, het is ook de meest moeilijke taal in woord en geschrift.
Maar Ribas vloekt ontzettend veel en dat is veel erger.
Horen jullie dan nooit hoe al deze mensen *HUN* zeggen i.p.v. zij doen dit, of zij doen dat. Het is altijd HUN doen dit,
Hun doen dat. Hebben deze mensen uberhaupt ooit op school gezeten, ik, jij,hij, wij, jullie zij. 3e persoon meervoud toch ?
Of ben ik nu een betwetertje ?
bejay
 bejay - vrijdag 24 oktober 2008 - 17:11   quote  deeplink  
Die yasmin die is egt uit hetzelfde hout gesnede als ribas, stumpers!
Caroline
 Caroline - vrijdag 24 oktober 2008 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 14:35 schreef madeleine het volgende:
Ribas is meer een soort Brian, die had ook vele frustraties. Huub was wel iets intelligenter dan Ribas, die kon nog wel
eens een goed gesprek voeren, maar als je opgesloten zit en de verveling slaat toe, dan ga je op alles letten. Die mensen
hebben niets te doen, alleen roddelen over elkaar, hoe zit mijn haar ! en kopen, kopen en nog eens kopen. Alsof dat het
grote Geluk is. Fuat heeft w.s. ook nooit goed Nederlands geleerd, het is ook de meest moeilijke taal in woord en geschrift.
Maar Ribas vloekt ontzettend veel en dat is veel erger.
Horen jullie dan nooit hoe al deze mensen *HUN* zeggen i.p.v. zij doen dit, of zij doen dat. Het is altijd HUN doen dit,
Hun doen dat. Hebben deze mensen uberhaupt ooit op school gezeten, ik, jij,hij, wij, jullie zij. 3e persoon meervoud toch ?
Of ben ik nu een betwetertje ?
in mijn opinie, behoorlijk. Wat bedoel je met "deze mensen".
madeleine
 madeleine - vrijdag 24 oktober 2008 - 18:55   quote  deeplink  
De mensen die* hun* zeggen, zijn er velen.
JinX
 JinX - vrijdag 24 oktober 2008 - 22:31   quote  deeplink  
Ja of hunnie , of zullie hahahaha dat zijn er ook errug veel die dat zeggen.

Ach joh , wat maakt het uit , je weet toch wat ze bedoelen , zeik niet zo !
Belinea
 Belinea - vrijdag 24 oktober 2008 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 18:55 schreef madeleine het volgende:
De mensen die* hun* zeggen, zijn er velen.
Is de nieuwe nederlandse spelling.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 25 oktober 2008 - 00:33   quote  deeplink  
nauw ik vint dah hullie, chewoon mot doen. en foor madlijn, jij bent geen betwetertje. jij bent een ikdenk hetbeterte wetentje. en Nederlands staat bij verre niet boven aan de lijst qua moeilijkste taal in woord en geschrift. zoek het Baskisch maar eens op, het Hebreeuws, en last but not least Duits. jij als denkhetbetertewetentje moet nog veel leruh!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Yasmin - "Heb jij een connectie met een aap dan?"









0.0051500