BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 46 (23-10-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 23 oktober 2008 - 20:36   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 46 (23-10-2008)

Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 24 oktober 2008 - 01:48   quote  deeplink  
Nou da's ook weer duidelijk.
Uit Michelle komt echt helemaal niets zinnigs. Die Fuat is een vies mannetje dus dat heeft Fiona goed gezien. Ribas is een grote blaaskaak, opstoker, agressieveling (heeft niets met cultuur te maken oid) en kan absoluut niet tegen z'n verlies. Jammer dat Joost z'n poot heeft gebroken want die had volgens mij graag het vuurtje tegen Ribas opgestookt.

Ik ben fan van Marco, Marco & Yasmin!
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 24 oktober 2008 - 06:13   quote  deeplink  
Wat voor mij duidelijk is? dat Fuat een gevaarlijk mannetje is.helemaal kapot maken, Fan van Huub? Ribas zich lekker laat opnaaien. de aktie van Yasmine is geweldig. Ziba nog griezeliger vind dan Fuat.( doodschieten )
Ik ben fan van Joost en Fiona geworden.
Belinea
 Belinea - vrijdag 24 oktober 2008 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 06:13 schreef Izz@headliner het volgende:
Wat voor mij duidelijk is? dat Fuat een gevaarlijk mannetje is.helemaal kapot maken, Fan van Huub? Ribas zich lekker laat opnaaien. de aktie van Yasmine is geweldig. Ziba nog griezeliger vind dan Fuat.( doodschieten )
Ik ben fan van Joost en Fiona geworden.
Heeee dat is leuk Izz, ik heb dezelfde gedachten als jij, kom je niet veel voor en ik ben ook fan van Joost en Fiona, niet geworden, dat was ik al.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2008 door Belinea --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 24 oktober 2008 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 08:40 schreef Belinea het volgende:

[..]

Heeee dat is leuk Izz, ik heb dezelfde gedachten als jij, kom je niet veel voor en ik ben ook fan van Joost en Fiona, niet geworden, dat was ik al.
Ja maar, Fiona en Joost zitten pas een week of 7 a 8 in de vila. De eerste dagen, begreep ik Joost zijn humor niet door zijn uispraak het enige recht van een vrouw is het aanrecht. streek mij tegen de haren in. dus zodoende.
Tuintje
 Tuintje - vrijdag 24 oktober 2008 - 09:23   quote  deeplink  
Met Fuat ben ik klaar:
veel geschreeuw en ook nog es veel wol, op z'n hoofd dan, maar verder geen groot licht, in tegendeel...
Joost en Fiona staan in wezen wat buiten de groep, ik denk dat dat komt doordat het nivo-verschil met de rest te groot is.
Ziba lijkt me slim en ik vind haar leuk. De beide Marco's vind ik leuke lapzwanzen en gaan goed met elkaar om.
De rest is alleen goed voor beeldvulling en af en toe een kinderlijke schreeuwpartij.

Tuintje heeft gesproken.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 24 oktober 2008 - 09:28   quote  deeplink  
Ik vind die 2 mafco's een beetje TE. zij mogen van alles uitvreten met de dames. en zodra Ribas schreeuwt is het een ditje en een datje. alleen al om het commentaar van die 2 mafco/ketels aan te horen, en dan later claimen dat zij zo vriendelijk zijn naar vrouwen. Fiona was een vieze hoer & Golddigger. Yasmine te stom om te weten waar ze mee bezig was. Kelly geschift. Michelle te lelijk om aan te raken en ga zo maar door. Maar Ribas is echt vrouwonvriendelijk want die schreeuwt tegen vrouwen. Nou geef mij maar een schreeuwerd in mijn face, dan zo'n stel huichelaars achter mijn rug.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2008 door Izz@headliner --
Belinea
 Belinea - vrijdag 24 oktober 2008 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 09:20 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Ja maar, Fiona en Joost zitten pas een week of 7 a 8 in de vila. De eerste dagen, begreep ik Joost zijn humor niet door zijn uispraak het enige recht van een vrouw is het aanrecht. streek mij tegen de haren in. dus zodoende.
Ik zeg altijd "je moet iedereen leren kennen" en eerst de kat uit de boom kijken is logisch toch.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 24 oktober 2008 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 09:32 schreef Belinea het volgende:

[..]

Ik zeg altijd "je moet iedereen leren kennen" en eerst de kat uit de boom kijken is logisch toch.
ja maar telkens als die uit die boom is, springt die kat de volgende boom in. hahaa
madeleine
 madeleine - vrijdag 24 oktober 2008 - 10:53   quote  deeplink  
Het lijkt soms een LOM school in het huis. Wat een domme, domme mensen die niet normaal met elkaar kunnen praten,
Iedereen kan ziektes krijgen, het gevloek en gescheld is ver beneden peil. Leuk voor de jongeren die ook meekijken s avonds,
toch geen voorbeeld. Het is net een stel pubers, zeker Ribas is eigenlijk een heel dom manneke, Yasmine die af en toe
olie op het vuur gooit, waardoor Ribas nog feller wordt. Yasmine heeft weinig positieve mensenkennis. Waar komt Yasmine vandaan ? die zal toch ook niet opgevoed
zijn in harmonie ???? thuis. Hoe komt zo'n meisje aan zulke ordinaire taal, dat moet ze toch hebben meegekregen van
de straat of van een of andere LOM school.
Tuintje
 Tuintje - vrijdag 24 oktober 2008 - 13:05   quote  deeplink  
Tja Madeleine, ga er maar van uit dat het gemiddelde nivo van de gemiddelde Nederlander ongeveer groep 5 van de basisschool is.
Ik ben het overigens helemaal met je eens: ze hadden toch godbetert wel wat meer normale mensen in dat huis kunnen stoppen?
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - vrijdag 24 oktober 2008 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 10:53 schreef madeleine het volgende:
Het lijkt soms een LOM school in het huis. Wat een domme, domme mensen die niet normaal met elkaar kunnen praten,
Iedereen kan ziektes krijgen, het gevloek en gescheld is ver beneden peil. Leuk voor de jongeren die ook meekijken s avonds,
toch geen voorbeeld. Het is net een stel pubers, zeker Ribas is eigenlijk een heel dom manneke, Yasmine die af en toe
olie op het vuur gooit, waardoor Ribas nog feller wordt. Yasmine heeft weinig positieve mensenkennis. Waar komt Yasmine vandaan ? die zal toch ook niet opgevoed
zijn in harmonie ???? thuis. Hoe komt zo'n meisje aan zulke ordinaire taal, dat moet ze toch hebben meegekregen van
de straat of van een of andere LOM school.
Ze selecteren 30 min. video uit 24 uur opnames van ruin 80 camera's wat je dus ziet is de uitdrukkelijke wens van de regisseur!! Getuige wat we te zien krijgen, is de regie duidelijk in handen van stagelopers of vriendje van vriendje van een neefje van Meneer de Mol die nog wat te goed had.. tries is het wel iig!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2008 door GherAhnAhmon --
madeleine
 madeleine - vrijdag 24 oktober 2008 - 14:42   quote  deeplink  
Het maakt niet uit wat ze selecteren, ik hoor vloeken en tieren. Het wordt wel uitgesproken met of zonder geknip.
Walgelijk als mijn kinderen dit taalgebruik zouden hebben, moet er niet aan denken. Het is gewoon ordinaire
straattaal, men zou dit moeten verbieden om met ziektes en lichaamsdelen te vloeken, ik ben echt anti lelijke woorden,
het is onelegant, grof, bot en het siert een man, maar ook zeker een vrouw niet. Yasmin kan er ook wat van, wat
een dom kind is dat eigenlijk, maar ook wel weer een heel triest meisje. Ziba is echt de intelligentste, dat zie je,
dat proef je en ze heeft een beter taal- gebruik. Ik heb geen favourieten hier nog. Donkere Marco is toch ook iets
ontwikkelder dan de rest. Misschien Joost ook wel, maar daar zie je te weinig van. Fiona is de rust zelf en kan soms
nog lachen om situaties. Maar zij heeft ook een typisch accent, maar misschien ben ik TE gevoelig voor taal en
stemmen. Mijn excuses voor mijn muzikale oortjes.
Ricardo
 Ricardo - vrijdag 24 oktober 2008 - 15:14   quote  deeplink  
nah..Ribas is naar mijn mening qua karakter het aller-laagste soort van het menselijk ras dat ik me kan bedenken.Ik probeer mn best te doen om het van zijn kant te bekijken maar het wil niet baten.Lager dan "dat" bestaat niet.
Ribas en Marco naast elkaar? Een oneerlijke vergelijking van niveau.Ik bespeur geen enkele vorm van mannelijkheid in dat RI-BAASJE.

1)Woorden uitlokken bij een ander ( marco in dit geval) om vervolgens een totaal uit zn verband getrokken verhaal terug te koppelen naar yasmin.
2)Foewat lacht om een grapje van marco, en ribas buiten tegen foewat uitvallen omdat hij volgens hem partij trok voor marco ( hoe zwak en onzeker kan iemand zijn).

Ik vind Marco qua spel spelen verbaal nogsteeds een van de sterkste.
madeleine
 madeleine - vrijdag 24 oktober 2008 - 15:35   quote  deeplink  
Gevoel voor humor is waar het ontbreekt hier. Echt lachende mensen, of het moet schunnige taal zijn
of men moet in het zwembad springen. Maar gevoel voor humor is misschien wel belangrijker dan S ...x,
want als je met elkaar kunt lachen, dus echt lachen.. dan heb je de wereld in handen. Neem je alles
TE serieus zoals Ribas, Kelly, Yasmin, die kan ook zooooo serieus op dingen ingaan... WAW WAW wat een
dom huppel meisje is dat ook. Uren met die knijptang in haar haren, verder over stomme opdrachtjes
praten. Ze maken de mensen hier nog simpeler dan ze al zijn. Geef ze eens echte opdrachten over
Algemene Ontwikkeling. Laat ze eens een spelletje rummikub spelen of Triviant, dan alleen maar
hangen, drinken, hangen, drinken, wat een leeg leventje. Zet er een sportleraar in iedere dag,
laat ze in de tuin vroeten, iedere dag verplicht zwemmen, of een Yoga lerares zal ze ook heel goed kunnen
doen. Deze mensen zijn allemaal zo in en intriest. Ik kan ook niet in Ribas zijn hoofd kijken, maar het is en blijft een
H A A N T J E , laten zien hoe het allemaal net niet moet. Ze kunnen echt geen goeie mensen voor dit programma
krijgen, jammergenoeg, want het kan heel leuk zijn met mensen die een beetje meer ontwikkeling hebben doorgemaakt.
madeleine
 madeleine - vrijdag 24 oktober 2008 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 - 20:36 schreef Boudewijn het volgende:
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 46 (23-10-2008)

[ filmpje ]
madeleine
 madeleine - vrijdag 24 oktober 2008 - 15:41   quote  deeplink  
ik kan geen filmpjes bekijken vanaf deze site. WIj hebben een Apple, denk dat het daar aan ligt.
Wel bij * gemiste* uitzending kan ik kijken, maar daar blijft het bij. Ik moet het dus ook
van de verhalen hebben van wat de mensen hier schrijven en dan af en toe t.v. om half 8
s avonds.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 46 (23-10-2008)









0.0057492