BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schandalig wat een verdediging weer Greene Bahia en de Cler? opzouten

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ronald W
 Ronald W - vrijdag 24 oktober 2008 - 06:51   quote  deeplink  
Verbeek wordt ook eens wakker. Greene is nog niet eens rijp voor een amateurclub. En Bahia geeft ook steeds meer punten weg.Kijk eens in de jeugd of daar niet wat zit want zo komt het niet goed. Wat een instelling zeg
Nop
 Nop - vrijdag 24 oktober 2008 - 08:10   quote  deeplink  
Greenen Bahia ben ik al tijden zat,waar wie zet je erneer?
Lucius werd vorig seizoen ook uitgelachen door zijn zwakte, na zijn blessure ??? had hij een ware come back,maar we hebben meer nodig!

En die Timmert...... mee voetballen,je doelgebied verdedigen, nee hoor op de lijn blijven staan en het liefst alvast gaan liggen voordat er geschoten wordt, achterin klopt er NIKS van.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 24 oktober 2008 - 13:12   quote  deeplink  
Niet zo negatief jongens!!! We hebben toch goede middenvelders en aanvallers gehaald???? (cynisch!!)
De Cler zit gewoon in een dip. Is normaal een goede speler maar als een team niet draait word je snel mee getrokken in de malaise. Van Bahia weet je nooit wat je aan hem heb. De ene keer speelt hij geweldig en de andere keer is het een F-pupil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2008 door Richard Lagrouw --
F4L
 F4L - vrijdag 24 oktober 2008 - 13:19   quote  deeplink  
Afgelopen zondag werd er nog redelijk gevoetbald, maar gisteren was het echt niks. het waren niet eens de cler en greene die echt faalden, er werd op het middenveld vaak onnodig balverlies geleden, waardoor de verdedigers in de problemen kwamen. Ik houd mijn hart vast voor aanstaande zondag, ik hoop dat dan de opleving plaatsvind (overings speelde verbeek met heerenveen vorig jaar ook de eerste zes wedstrijden slecht, ze behaalden daarin 5 punten en daarna ging het pas lopen. Misschien wel een goed voorteken).
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 24 oktober 2008 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 13:19 schreef F4L het volgende:
Afgelopen zondag werd er nog redelijk gevoetbald, maar gisteren was het echt niks. het waren niet eens de cler en greene die echt faalden, er werd op het middenveld vaak onnodig balverlies geleden, waardoor de verdedigers in de problemen kwamen. Ik houd mijn hart vast voor aanstaande zondag, ik hoop dat dan de opleving plaatsvind (overings speelde verbeek met heerenveen vorig jaar ook de eerste zes wedstrijden slecht, ze behaalden daarin 5 punten en daarna ging het pas lopen. Misschien wel een goed voorteken).
Laat dat zondag maar zien dan!!!!!
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 24 oktober 2008 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 13:28 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

Laat dat zondag maar zien dan!!!!!
Ik hoop dat ze het laten zien
Heb met een maat voor 100 euro gewed dat Feyenoord wint
ovi
 ovi - vrijdag 24 oktober 2008 - 21:04   quote  deeplink  
Maar hoe hebben ze in godsnaam El Hamadi kunnen halen
aan zo balarina hebben we nu toch niks?
Naar mijn mening kunnen we dat ook alweer tot verloren
geld beschouwen.
Danny.K
 Danny.K - vrijdag 24 oktober 2008 - 21:44   quote  deeplink  
Physius ik hoop voor je dat je die honderd gaat winnen, zou wel gaaf zijn als zondag de ommekeer gaat komen, na een dramatishe reeks.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 25 oktober 2008 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 21:44 schreef Danny.K het volgende:
Physius ik hoop voor je dat je die honderd gaat winnen, zou wel gaaf zijn als zondag de ommekeer gaat komen, na een dramatishe reeks.
Ik zou het ook prachtig vinden, om 2 redenen dan
fey21
 fey21 - zaterdag 25 oktober 2008 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 20:42 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze het laten zien
Heb met een maat voor 100 euro gewed dat Feyenoord wint
en als ze gelijk spelen?
ikzelf denk namelijk 1-0 voor Feyenoord óf een gelijkspel.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 25 oktober 2008 - 14:12   quote  deeplink  
bij een gelijkspel houd ik mijn geld en hij het zijne
Maar ik ga ervan uit dat ik gewoon 100 euro win!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 oktober 2008 door Phyxsius --
johnnybravo
 johnnybravo - zaterdag 25 oktober 2008 - 17:25   quote  deeplink  
Greene was de eerste die contractverlenging kreeg aangeboden wat een aanfluiting.We kunnen dit volledig aan Bosz toerekenen maar waar mijn tenen werkelijk van krullen is dat Bosz zomaar kan bijtekenen zonder enige discussie.Het is een grote incestkliek in het maasgebouw dat is nu wel duidelijk.Ook het interview van Gudde in de metro of spits is een belediging voor ons.Deze klootzak wil aan de rest van Nl wijsmaken dat alles beter gaat,alsof wij[de supporters]debiel zijn.Ik heb het bestuur altijd het voordeel van de twijfel gegeven maar nu ben ik echt pislink.Als het zondag weer misgaat zondag wordt het tijd voor actie tegen het bestuur want ik houd hen [bosz] volledig verantwoordelijk voor deze poppenkast.Ik schaam me diep.
johnnybravo
 johnnybravo - zaterdag 25 oktober 2008 - 17:34   quote  deeplink  
De Cler valt mij ook zwaar tegen.Ik denk dat hij zich beter alleen met verdedigen kan bezighouden want opbouwend is hij zwaar onder de maat.Bahia heb ik ook altijd het voordeel van de twijfel gegeven maar hij heeft zijn kans nu ook wel gehad.Hij maakt echt gigantische fouten die zelfs op hoofdklasse niveau niet gemaakt worden, hoe vaak hebben we geen penalty tegen gehad terwijl we het wel verdienden ?
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 25 oktober 2008 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 - 17:25 schreef johnnybravo het volgende:
Greene was de eerste die contractverlenging kreeg aangeboden wat een aanfluiting.We kunnen dit volledig aan Bosz toerekenen maar waar mijn tenen werkelijk van krullen is dat Bosz zomaar kan bijtekenen zonder enige discussie.
Grappig kereltje ben jij
Jij meldt 2 dingen en beide kloppen niet
Met Greene zouden ze over een verlenging gaan praten, er is nooit een aanbieding gedaan.
Bosz kan helemaal niet zomaar zonder discussie bijtekenen, je zou op zijn hoogst kunnen zeggen dat de club geen supporters om hun mening heeft gevraagd, maar welke club doet dat wel als het om contracten van directeuren gaan?

Zorg voortaan eerst dat je weet waar je het oer hebt voor je iets roept
fr9
 fr9 - zaterdag 25 oktober 2008 - 23:33   quote  deeplink  
@ Phyxsius ik hoop het niet maar denk dan toch dat je die 100 euro kwijt bent komop Heerenveen en Feyenoord is nu een wereld van verschil
Marciano
 Marciano - zaterdag 25 oktober 2008 - 23:54   quote  deeplink  
DE CLER WEG??? Geen haar op mijn hoofd!
fey21
 fey21 - zaterdag 25 oktober 2008 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 - 14:12 schreef Phyxsius het volgende:
bij een gelijkspel houd ik mijn geld en hij het zijne
Maar ik ga ervan uit dat ik gewoon 100 euro win!!!
succes dan:)
Het wordt tijd dat we weer ff winnen.
dit is de laatste moment om nog aan te haken, waardoor we 7 punten krijgen om in de middenmoot te komen.
daarna zoveel mogelijk winnen om na de winterstop weer in de top 5 te belanden.
fey21
 fey21 - zondag 26 oktober 2008 - 00:00   quote  deeplink  
trouwens ik lees dat ook el ahmadi geblesseerd is morgen.

wie zal hem vervangen?
zal wel weer bruins zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2008 door fey21 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schandalig wat een verdediging weer Greene Bahia en de Cler? opzouten









0.0050170