BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 47 (24-10-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 24 oktober 2008 - 20:23   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 47 (24-10-2008)

Tjonge
 Tjonge - vrijdag 24 oktober 2008 - 20:24   quote  deeplink  
Hahaha, kelly weer voor de poort??? Nu ga ik het weer volgen.......
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - vrijdag 24 oktober 2008 - 20:36   quote  deeplink  
Ohhjee. gaan ze in herhaling vallen? gebrek aan culturele gegadigden??
I zeg nog zo, Ga voor Hoeren!! zo word 't nix....
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 24 oktober 2008 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 20:36 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Ohhjee. gaan ze in herhaling vallen? gebrek aan culturele gegadigden?? [ afbeelding ]
I zeg nog zo, Ga voor Hoeren!! zo word 't nix....
Zeg jij maar niets meer, komt toch niets zinnigs uit je strot!!!!!!!!! Snap niet dat je uberhaubt nog kijkt!!!!
Maaike
 Maaike - vrijdag 24 oktober 2008 - 20:53   quote  deeplink  
Super dat Kelly, Suzanne en Charlene terug komen!!!!

En Fuat ligt er dus uit, aangezien hij de enige was die niet in de bar was
of voor de deur..
brahim
 brahim - vrijdag 24 oktober 2008 - 20:56   quote  deeplink  
ik vind wel jammer dat ze alles wat uitgerangeerd was weer naar binnen halen
of krijgen we weer liefdesverdriet taferelen ze kunnen mischien michelle wat tips geven
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - vrijdag 24 oktober 2008 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 20:42 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Zeg jij maar niets meer, komt toch niets zinnigs uit je strot!!!!!!!!! Snap niet dat je uberhaubt nog kijkt!!!!
HoHo.. Nix mis met Hoeren huren om het programma te redden! werkte uitstekend voor DGK ook... als die Mega-Spleet Ilse een beetje de kans had gekregen zou he bést nog een geil programma geworden zijn..

Maar nee, ze moesten zonodig een vuurgevaarijk stuk Slimbo uit bermbommenland kiezen..tsja dan vraag je om nixigheid..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 24 oktober 2008 door GherAhnAhmon --
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 24 oktober 2008 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 20:56 schreef brahim het volgende:
ik vind wel jammer dat ze alles wat uitgerangeerd was weer naar binnen halen
of krijgen we weer liefdesverdriet taferelen ze kunnen mischien michelle wat tips geven
Ik denk dat het juist nu eindelijk gaat beginnen, wat denk je dat die meiden al weten van TV, internet enz.....die Mafco schijt zich nu al vol!!!!!!!!!!!!
brahim
 brahim - vrijdag 24 oktober 2008 - 21:17   quote  deeplink  
het is wel een oud verschijnsel wat weer naar voren komt bloed zweet en tranen
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 24 oktober 2008 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 21:17 schreef brahim het volgende:
het is wel een oud verschijnsel wat weer naar voren komt bloed zweet en tranen
en wat dacht je van de info die die meiden meenemen, hahah, zie het al voor me hoe ze joost vertellen dat fionna niet te vertrouwen is, kan allemaal wel een leuke omslag hebben toch!! En kelly en Charlene die wraak op de marco's gaan nemen........denk dat het nu leuk gaat worden
brahim
 brahim - vrijdag 24 oktober 2008 - 21:21   quote  deeplink  
dat word nog een strijd onderling dan met die meiden ik hoop alleen niet dat lisa er 44 mee heeft genomen voor wraak hahahaha
Tjonge
 Tjonge - vrijdag 24 oktober 2008 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 21:21 schreef brahim het volgende:
dat word nog een strijd onderling dan met die meiden ik hoop alleen niet dat lisa er 44 mee heeft genomen voor wraak hahahaha
ojee, die was ik ff vergeten hahahha....ach als ze haar nog als troef houden hebben we weer een week lol!!
Ik ga een biertje pakken fijne avond allemaal
brahim
 brahim - vrijdag 24 oktober 2008 - 21:37   quote  deeplink  
oke laters
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 25 oktober 2008 - 02:15   quote  deeplink  
Een hang-wedstrijd... ik wil graag weten wie dat gewonnen heeft want blijkbaar was Fuat niet veel waard daarmee! (ondanks z'n grootspraak)

Wel leuk:
Ribas: Maar hij is een sterkere speler dan jou (jij)
Fuat: Ga weg, ben je gek ofzo? Denk nou wat je zegt... Ik ben Hulk! Kijk wat jij zegt!

En Michelle kiest voor Marco, en wat een domme actie om Kelly, Charlene en Susan(?) terug te laten komen. Ik was net blij dat ik van ze af was ;)
Tuintje
 Tuintje - zaterdag 25 oktober 2008 - 09:51   quote  deeplink  
Nou dan doet Tuintje ook nog maar even een duit in het zakje:

ik vind dit (die drie grieten terug laten komen ) weer es een rare draai van de toch al zo weinig lovenswaardige regie.
Die meiden waren eruit omdat ze het spel volgens de regels hadden verloren en eruit MOESTEN.
En nu mogen ze er gewoon weer in?
Hoezo regels?
Hoezo spel?
Hoezo nog te volgen?

Slappe hap! Zwaktebod!

Maar intussen zal die komst wél voor het nodige trammelant gaan zorgen want reken maar dat er nog een aantal rekeningen openstaan....
Kelly, eh Kally, bijvoorbeeld, die gaat vast los nu, staat stijf van de ingefluisterde tactische moves en ontploft natuurlijk nog steeds van "liefdesverdriet" én haat naar haar kale Marco. Gottegot wat een drama zal dit worden...
Belinea
 Belinea - zaterdag 25 oktober 2008 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 - 09:51 schreef Tuintje het volgende:
Nou dan doet Tuintje ook nog maar even een duit in het zakje:

ik vind dit (die drie grieten terug laten komen ) weer es een rare draai van de toch al zo weinig lovenswaardige regie.
Die meiden waren eruit omdat ze het spel volgens de regels hadden verloren en eruit MOESTEN.
En nu mogen ze er gewoon weer in?
Hoezo regels?
Hoezo spel?
Hoezo nog te volgen?

Slappe hap! Zwaktebod!

Maar intussen zal die komst wél voor het nodige trammelant gaan zorgen want reken maar dat er nog een aantal rekeningen openstaan....
Kelly, eh Kally, bijvoorbeeld, die gaat vast los nu, staat stijf van de ingefluisterde tactische moves en ontploft natuurlijk nog steeds van "liefdesverdriet" én haat naar haar kale Marco. Gottegot wat een drama zal dit worden...
Laten we gewoon afwachten, wie weet heeft dit wel een staartje, je weet het nooit.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 25 oktober 2008 - 10:59   quote  deeplink  
Stel dat Kelly ff haarfijn uitlegt aan Yasmine dat Ribas wel heeft gezegd dat hij en iba samen een sterk koppel zouden kunnen vormen, dan is het weer bonje wat de klok slaat. Mafco kaal kan wel inpakken. Mafco blond, is vrijwel direct de lul met Michelle. Als kelly ff terug heeft gekeken zal ze Mafco wel uitkotsen nu.
Tuintje
 Tuintje - zaterdag 25 oktober 2008 - 11:03   quote  deeplink  
Bonje wat de klok slaat, dat wordt het linksom of rechtsom zeer zeker wel.
Ik zit voor de buis vanavond en verkneukel me nu al...alhoewel ik er rekening mee hou dat we nu helemaal gestoord gaan worden van alle herhalings-scenes, nu die troelás weer terug zijn...ze gaan dat absoluut weer gebruiken om allerlei ouwe koeien uit de sloot te halen en dus terug te grijpen op eerdere afleveringen.
Zo komen ze de tijd wel weer door, die stakkers van de regie.
Als we 5 minuten nieuw materiaal te zien krijgen vanavond zou het mij al verbazen.
??
 ?? - zaterdag 25 oktober 2008 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 - 20:53 schreef Maaike het volgende:
Super dat Kelly, Suzanne en Charlene terug komen!!!!

En Fuat ligt er dus uit, aangezien hij de enige was die niet in de bar was
of voor de deur..
hahaha volgens mij gaat fuat gwn door met fiora en joost ligt eruit (gebroken been). en michelle kiest voor marco. En kijk maar bij rlt.video fiora tegen Jasmin. fuat is een straatschoffie en togh wordt het....er waren 3 personen op de bank fuat, joost en marco ?
Blaa
 Blaa - vrijdag 14 november 2008 - 20:12   quote  deeplink  
En dan proberen ze het nog spannend te houden op het eind wie Michelle kiest, terwijl Marco in de bar zit als de vrouwen komen. Wtf? Hoe bedoel je dom?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 47 (24-10-2008)









0.0067529