BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 48 (25-10-2008)

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 25 oktober 2008 - 21:15   quote  deeplink  
Video: Can't Buy me Love - Aflevering 48 (27-10-2008)

Fuat of toch Marco eruit??



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 oktober 2008 door Boudewijn --
amy
 amy - zaterdag 25 oktober 2008 - 21:18   quote  deeplink  
Hee, is dit echt de hele aflevering? Ik heb m vandaag gemist, maar maar 12 min kan toch nooit :| ?
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 25 oktober 2008 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 - 21:18 schreef amy het volgende:
Hee, is dit echt de hele aflevering? Ik heb m vandaag gemist, maar maar 12 min kan toch nooit :| ?
Lijkt me inderdaad niet de hele aflevering zo kort!
RTL weer aan het kloten dus!

Iemand die de hele aflevering gezien heeft, wat missen we in deze verkorte versie??
Royve
 Royve - zaterdag 25 oktober 2008 - 21:51   quote  deeplink  
Het laatste stuk mist dat kelly en de andere de villa inkomen...
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - zaterdag 25 oktober 2008 - 21:58   quote  deeplink  
ik denk dat Joost&Fiona deruit gaan
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 25 oktober 2008 - 22:32   quote  deeplink  
Mafco en Michelle are going home. and faster then he can say. flabbergasted.
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - zaterdag 25 oktober 2008 - 22:39   quote  deeplink  
Ribas&yasmin moeten deruit
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 25 oktober 2008 - 23:57   quote  deeplink  
Inderdaad maar de helft van de aflevering, niet dat er veel bijzonders is gebeurd daarna: alleen Kelly, Susan en Charlene zijn terug in de villa.

In de preview van maandag horen we dat ze 'geld waard zijn' zodat als een man 1 van die drie partners uitkiest en hun eigen vriendin (dus?) door de poort naar buiten loopt ze veel geld krijgen bijgeschreven. En als laatste zien we ook al dat Susan het niet trekt dan Marco Kelly 'zoveel pijn gedaan heeft'.

Persoonlijk begrijp ik ook wel dat een nieuwe vrouw niet zo heel veel zin heeft zo tegen het einde aan maar waarom worden Joost en Ribas al weken lang uit de wind gehouden?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 26 oktober 2008 - 00:15   quote  deeplink  
waarom worden Joost en Ribas al weken lang uit de wind gehouden?
[/quote Boudewijn]
In welke zin?
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 26 oktober 2008 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 00:15 schreef Izz@headliner het volgende:
waarom worden Joost en Ribas al weken lang uit de wind gehouden?
[/quote Boudewijn]
In welke zin?
Er komt nooit een script om frictie tussen Joost en Fiona of tussen Ribas en Yasmin te veroorzaken.

Nu weer de 3 dames die al weggestuurd zijn die terug komen. Die komen echt niet de villa in om het leven van Marco & Marco te vergemakkelijken!

Kelly -> duidelijke opzet tegen donkere Marco
Suzanne -> duidelijke opzet tegen donkere Marco
Charlene -> duidelijke opzet tegen harige Marco
Fuat -> tegen harige Marco (strijdend om Michelle)
Ziba -> tegen Kelly (partner van Marco dus frictie)
Lisa -> tegen donkere Marco (dure scooter gekocht)
Kelly's moeder mocht ineens komen -> tegen donkere Marco
Benjamin -> tegen harige Marco (strijd om Kelly)

En de rest is al weken (zoniet maanden) geleden en ook dat was nou niet bepaald personen om tegen Yasmin/Fiona/Ribas of Joost te willen spelen
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 26 oktober 2008 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 00:15 schreef Izz@headliner het volgende:
waarom worden Joost en Ribas al weken lang uit de wind gehouden?
[/quote Boudewijn]
In welke zin?
Om dezelfe reden waarom Brian 1½ jaar uit de wind gehouden is in dat andere Spel..
Tuintje
 Tuintje - zondag 26 oktober 2008 - 08:45   quote  deeplink  
Hahahahaha!
Dat ze die enge Lisa niet ook hebben laten terugkomen, of zou ons dat ook nog boven het hoofd hangen?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 26 oktober 2008 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 08:45 schreef Tuintje het volgende:
Hahahahaha!
Dat ze die enge Lisa niet ook hebben laten terugkomen, of zou ons dat ook nog boven het hoofd hangen?
Heeft weinig nut als Gisela er niet is om de boel op te naaien.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 26 oktober 2008 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 01:20 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Er komt nooit een script om frictie tussen Joost en Fiona of tussen Ribas en Yasmin te veroorzaken.

Nu weer de 3 dames die al weggestuurd zijn die terug komen. Die komen echt niet de villa in om het leven van Marco & Marco te vergemakkelijken!

Kelly -> duidelijke opzet tegen donkere Marco
Suzanne -> duidelijke opzet tegen donkere Marco
Charlene -> duidelijke opzet tegen harige Marco
Fuat -> tegen harige Marco (strijdend om Michelle)
Ziba -> tegen Kelly (partner van Marco dus frictie)
Lisa -> tegen donkere Marco (dure scooter gekocht)
Kelly's moeder mocht ineens komen -> tegen donkere Marco
Benjamin -> tegen harige Marco (strijd om Kelly)

En de rest is al weken (zoniet maanden) geleden en ook dat was nou niet bepaald personen om tegen Yasmin/Fiona/Ribas of Joost te willen spelen
Tegen wie heeft Ribas dan vieze spelletjes uitgehaald? of Yasmine? zijn vanaf dag of week 1 bij elkaar. Fiona en Joost idem? dus wie zou er terug kunnen komen, om dat op te breken?
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 26 oktober 2008 - 15:37   quote  deeplink  
Hmm.. het is duidelijk dat de wanhoop de Progmakers aan de lippen staat! bij gebrek aan "kleurrijk slachtvee" maar weer teruggegrepen op ouwe koeien... Een lelijk staaltje van vals spel, wat we maar al te goed kennen uit dat vorige format, het terugplaatsen van oud zeer met meer Spelkennis!! Ik hoop dan ook dat U hier ook niet gestemd heeft om het Regie cadeau te geven..

Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 26 oktober 2008 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 07:54 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Om dezelfe reden waarom Brian 1½ jaar uit de wind gehouden is in dat andere Spel..
noem jij Brian uit de wind gehouden? Ik vind dat hij de ene na de andere vernedering te verwerken heeft gekregen, tenzij je gewend bent, dat je partner door anderen wordt gebeft, afgelebberd, gewend bent in je smoel gespuugd te worden. en dat alles te moeten verdragen zonder, de minste geringste meevaller of kans of revanche, omdat dit niet in je aard zit.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 26 oktober 2008 - 16:08   quote  deeplink  
wat komisch dat Ribas alleen staat bij can't buy me love, en Yasmine schuin achter Mafco.
Tjonge
 Tjonge - zondag 26 oktober 2008 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 16:08 schreef Izz@headliner het volgende:
wat komisch dat Ribas alleen staat bij can't buy me love, en Yasmine schuin achter Mafco.
hahaha, viel me ook al op, help me please....hahaha
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 26 oktober 2008 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 16:05 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

noem jij Brian uit de wind gehouden? Ik vind dat hij de ene na de andere vernedering te verwerken heeft gekregen, tenzij je gewend bent, dat je partner door anderen wordt gebeft, afgelebberd, gewend bent in je smoel gespuugd te worden. en dat alles te moeten verdragen zonder, de minste geringste meevaller of kans of revanche, omdat dit niet in je aard zit.
Yup.. uit de wind gehouden.. klopt! vernederingen was aan de orde van de dag daar voor iederen, maar die vieze porren en eleboogjes "buiten beeld" ( alleen voor zéér die-hard streamers te zien) had Saint-Brains al 'tig keer met zijn streken buiten de poort moeten doen belanden...
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 26 oktober 2008 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 16:20 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Yup.. uit de wind gehouden.. klopt! vernederingen was aan de orde van de dag daar voor iederen, maar die vieze porren en eleboogjes "buiten beeld" ( alleen voor zéér die-hard streamers te zien) had Saint-Brains al 'tig keer met zijn streken buiten de poort moeten doen belanden...
Helemaal met je eens. hij leerde snel van Huub. Die deed zowel on and off stream. Die bleef erin al had hij Amanda opgehangen. Of lieke met haar hoofd door de muur heen gebeukt.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 26 oktober 2008 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 16:17 schreef Tjonge het volgende:

[..]

hahaha, viel me ook al op, help me please....hahaha
Aggûût... idd!

GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 26 oktober 2008 - 16:28   quote  deeplink  
Maar die 3 roulerende ouwe wijven snap ik niet helemaal.. al naar gelang de "Poll" ingevuld wordt, verdijnen er weer 2 begrijp ik hieruit??
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 26 oktober 2008 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 16:28 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Maar die 3 roulerende ouwe wijven snap ik niet helemaal.. al naar gelang de "Poll" ingevuld wordt, verdijnen er weer 2 begrijp ik hieruit??
yep. Kelly had de meeste stemmen, 70% om precies te zijn, dus is de kans groot dat die blijft hangen.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 26 oktober 2008 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 16:58 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

yep. Kelly had de meeste stemmen, 70% om precies te zijn, dus is de kans groot dat die blijft hangen.
Tsja, toch wel een beetje raar vin je niet? dat het ineens zo'n beetje "interactief" wordt terwijl die 3-ouwewijven-retourscene al van vorige week is, en de poll van gisteren?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 26 oktober 2008 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 17:26 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Tsja, toch wel een beetje raar vin je niet? dat het ineens zo'n beetje "interactief" wordt terwijl die 3-ouwewijven-retourscene al van vorige week is, en de poll van gisteren?
wat had je dan verwacht? dat ze echt naar de kijkers luisteren? Het is de Goudenkkooi niet, die onder bedreiging van de NL site, en consoorten, bepaalde niet nader te noemen bewoners erin hield.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 26 oktober 2008 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 18:42 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

wat had je dan verwacht? dat ze echt naar de kijkers luisteren? Het is de Goudenkkooi niet, die onder bedreiging van de NL site, en consoorten, bepaalde niet nader te noemen bewoners erin hield.
Yup, dat is precies in lijn met het vorige format, de kijker belazeren! opnames van 1½ week oud, en recent een Poll op de site zetten om een stemming te vragen.. net zo misdadig als mensen laten sms'en voor hun faforiet terwijl de kandidaad allang geselecteerd is..
Belinea
 Belinea - zondag 26 oktober 2008 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 18:56 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Yup, dat is precies in lijn met het vorige format, de kijker belazeren! opnames van 1½ week oud, en recent een Poll op de site zetten om een stemming te vragen.. net zo misdadig als mensen laten sms'en voor hun faforiet terwijl de kandidaad allang geselecteerd is..
Daarom heb ik nooit een smsje gestuurd tijdens DGK.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 26 oktober 2008 - 20:53   quote  deeplink  
Dat Kelly en Charlene weer aan het spel meedoen kan alleen maar spannend zijn.
De vraag is of Mafco met Ziba blijft of voor de winst gaat, dus voor Kelly kiest.
Als hij voor Kelly kiest is hij dan stinkend rijk. En dan hopen maar dan Keely mag gaan shoppen. Niet een maar twee scooters kopen.
Tjonge
 Tjonge - zondag 26 oktober 2008 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 20:53 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Dat Kelly en Charlene weer aan het spel meedoen kan alleen maar spannend zijn.
De vraag is of Mafco met Ziba blijft of voor de winst gaat, dus voor Kelly kiest.
Als hij voor Kelly kiest is hij dan stinkend rijk. En dan hopen maar dan Keely mag gaan shoppen. Niet een maar twee scooters kopen.
er is toch geen gisela meer die er wat op kan zetten....haha
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 26 oktober 2008 - 22:41   quote  deeplink  


Oh,oh Heeft Kelly soms goede adviezen gekregen???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2008 door Mrs.B@headline --
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 26 oktober 2008 - 23:11   quote  deeplink  
zo stoer met Huub op de foto. Was Huubs motto niet, jankend de poort uit? dus zal Huub wel een fan van kale Mafco zijn.
VRAAGTEKEN
 VRAAGTEKEN - maandag 27 oktober 2008 - 01:00   quote  deeplink  
hahahahaah wie vind dat Ribas echt verlieft is op Yasmin? of zij echt op hem? ik vind iets nep aan die twee. een gaat de ander aan het eind naaien of allebei elkaar haha nog erger. of zou het toch echt zijn? ik vind Ribas maar niet overtuigend, Yasmin aan de ander kant wel.maar soms krijg je het juist van die ene dat je echt niet verwacht.

Joost vind ik wel echt verlieft maar ik denk dat Fiona hem gaat naaien.
brahim
 brahim - maandag 27 oktober 2008 - 18:17   quote  deeplink  
ik denk niet dat het gemeend is van yasmin maar het is een en al speculeren wat ik zie gewoon telkens dezelfde filmpjes voor bij komen jammer ik dacht dat we uit gekeld waren maar ik denk niet dat donkere marco voor kelly kiest maar ik ga niet meer gissen tot nu toe is er niks uitgekomen en over joost en fiona ik denk dat fiona wel weet dat er niks met joost te winnen valt hij is nou goede matties met ribas
brahim
 brahim - maandag 27 oktober 2008 - 18:29   quote  deeplink  
ik vraag me af zou gisela niet onverwachts terug komen? of dan zal harige marco er al wel uit liggen pff de klok een uur terug dat betekend nog een uur wachten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Can't Buy me Love - Aflevering 48 (25-10-2008)









0.0086920