BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: gek van Ibii "porselay?????

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 25 oktober 2008 - 21:40   quote  deeplink  
ik ben een Feyenoord supporter maar eentje die altijd de wedstrijden van PSV in de CL kijkt , vraag me niet waarom : het boeit me en ik betrap mezelf erop dat ik in die wedstrijden echt voor PSV ben! Waar ik echt helemaal getikt van wordt is a) het egoisme maar vooral b) al die blessuretjes van Affelay , die jongen heeft echt altijd wat en zal denk daardoor nooit een vaste waarde worden bij een topclub. Ik denk dat hij ook wel errug kleinzerig is ...........graag uw mening....
Mocro81
 Mocro81 - zondag 26 oktober 2008 - 03:50   quote  deeplink  
Van Persie heeft toch ook altijd wat...of niet soms? Is hij geen vaste waarde bij Arsenal? Afellay zou idd wat vaker de bal moeten afspelen. Misschien wil hij de ploeg té veel op sleeptouw nemen, misschien wil hij zich té veel bewijzen om zijn droomtransfer af te dwingen...ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik PSV liever met dan zonder Afellay zie spelen. Daarbij neem ik bepaalde kwaaltjes voor lief. Overigens speelt hij bij Oranje anders dan bij PSV. Daar vind ik hem niet zo balverliefd, maar bij Oranje heeft hij klassespelers die je wel de bal kan toevertrouwen itt PSV...
Jesse
 Jesse - zondag 26 oktober 2008 - 14:29   quote  deeplink  
Ik vraag me altyd wel is af of affelay echt zo goed is want hij speelt veel te veel alleen : als die nou wat meer overspeelt, dan praten we ergens anders over ( een heel andere voetballer)
Pietje
 Pietje - zondag 26 oktober 2008 - 15:30   quote  deeplink  
En ik ben een Ajax supporter. Ik vind Affelay - ondanks af en toe z'n blessures - een lust voor het oog. Dat is nou typisch zo'n speler waarop je zuinig moet zijn en die iets kan forceren. Bovendien een handenbinder (hij houdt altijd twee of meer tegenstanders bezig) waardoor anderen kunnen vrijlopen. En inderdaad, van Persie is ook zo'n voetballer. Prachtig om te zien. En wat dacht je van Robben? Ook helaas vaak geblesseerd, maar àls hij speelt is het prachtig om te zien! Maar zo zijn er nog wel meer voetballers die het spelletje leuk maken.
Ook ik kijk - als ik thuis ben en tijd heb tenminste - naar alle Nederlandse clubs in Europees verband en juich net zo hard voor Ajax als voor Feyenoord en PSV wanneer zij scoren. Gelukkig ben ik niet zo haatdragend als de meeste voetbalsupporters. De wedstrijd van PSV tegen AC Milan, enkele jaren geleden, waarin PSV maar ternauwernood werd uitgeschakeld in de halve finale CL, was fenomenaal. Ik heb echt zitten duimen voor PSV. Ook heb ik destijds enorm van Feyenoord genoten, ook in een wedstrijd tegen Italianen, waarin Tomasson z'n middelvinger naar Beenakker opstak.
En wat Affelay betreft: laat hem lekker nog maar een paar jaar op de Nederlandse velden spelen. Ik geniet ervan!
Moi
 Moi - woensdag 29 oktober 2008 - 18:20   quote  deeplink  
ik word er idd ook ooit gek van da ie soms veel te egoistisch is, hij schiet te vaak van n scherpe hoek ipv voor te leggen. als hij wat volwassener wordt (hij is nog jong!) dan komt het wel goed met hem denk ik.
Ch€sz
 Ch€sz - zaterdag 15 november 2008 - 18:13   quote  deeplink  
een echte appelvlaai
psver
 psver - zaterdag 15 november 2008 - 18:44   quote  deeplink  
Ch€sz ik haat jou egt kut vent
psver
 psver - zaterdag 15 november 2008 - 18:44   quote  deeplink  
vriendloze aap
Ch€sz
 Ch€sz - zaterdag 15 november 2008 - 18:52   quote  deeplink  
breath in... breath out...
Moi
 Moi - maandag 08 december 2008 - 21:23   quote  deeplink  
egt??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: gek van Ibii "porselay?????









0.0093951