BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Mikey Mike

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 26 oktober 2008 - 22:51   quote  deeplink  
Op maandag 20 oktober 2008 16:08 schreef Peter.N het volgende:
Ik zal even het 1 en ander uit de wereld helpen omtrent Mikey. Mijn naam is Peter Nuninga en ik ben degene die Mikey al vanaf zijn uittrede uit De Gouden Kooi steunt en helpt met van alles en nog wat om in het normale levenspartroon te kunnen blijven meegaan. Allereerst de speculaties omtrent zijn verblijf in de villa. Mike heeft hiermee een lot uit de loterij gewonnen. Op het moment dat hij binnenkwam had hij al gewonnen. Deze man had niks te verliezen en alle aandacht en hulp die hij kreeg was dus al meer dan winstgevend voor hem.
Ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die zeggen "had hem maar onder de brug gelaten". Ze zouden je moeten opsluiten in een kooitje van 2m bij 4m met 10 dorstige en uitgehongerde hyena's. Niet iedereen heeft het voor het kiezen in het leven. Ik ken Mike als een zeer sociaal persoon die een zeer grote dosis liefde voor zijn hond Dilana heeft. Dilana gaat te aller tijde op alle fronten voor bij hem. Die komt echt niks tekort. Er zijn veel baasjes die daar nog een voobeeld aan kunnen nemen. Hij en Dilana hebben zoveel gedeeld samen en dat herken je duidelijk terug in zijn liefde voor haar. Check eens wat youtube filmpjes voor de gein. En ja, als haar baasje dan plotseling in het ziekenhuis belandt lijkt het mij een zeer logisch verhaal dat er opvang voor haar wordt geregeld. Zo'n beestje kan je natuurlijk niet aan z'n lot overlaten in een caravan. Daar heeft hij zeer goed in gehandeld en is dus ook absoluut NIET zielig.

Dan over het feit wat zo'n asiel nou precies kost en of Mikey, of om in sommige termen van jullie te blijven 'De Zwerver' dat wel zou kunnen betalen. Dat kost rond de 10 euro per dag en ja dat kan hij betalen. Hoe kan een 'zwerver' dat nou betalen en waarom woont hij in vredesnaam in een caravan hoor ik sommigen al denken. Nou iemand die nooit geen opleiding heeft gehad en/of werkervaring nauwelijks tot niet heeft opgedaan, is een bovenwoning in Hilversum onbetaalbaar. Het bedrag wat hij daar moest neertellen is voor hem en andere mensen met een minimaal inkomen absoluut niet te doen. Hij is als het ware van de wal in de sloot geholpen. 6 maanden is er uiteindelijk voor hem betaald en daarna heeft hij het moeten uitzoeken. En terecht, want je kan uiteraard niet iemand z'n hele leven blijven bekostigen natuurlijk. Maar had hem dan in iets betaalbaars geholpen in plaats van iets wat niet op te brengen valt of waar je je niet in kan schrijven aangezien het geregistreerd staat als kantoorpand zeg ik dan op mijn beurt. Hier is Mikey nooit gebaat bij geweest. Ja voor die 6 maanden inderdaad wel. De reden dat hij dus is vertrokken uit Hilversum spreekt bij deze voor zich neem ik aan.

Dan de reden waarom hij naar Brabant is verhuisd. Dat is omdat hij bij Auke Visser, de andere persoon die hem naast mij ook al maanden helpt, kon werken. Aangezien Auke en ik hem dus al vanaf het begin af aan niet laten zakken, leek het ons een redelijke oplossing om tijdelijk voor hem een caravan te huren in de buurt van Auke, zodat hij toch aan het werk kan en dus ook zijn centen kan verdienen. Een caravan die overigens zeer groot is en waar hij prima met Dilana kan vertoeven. Dus ik denk dat wij hem daar uitermate prima mee hebben geholpen. Ook al is het een caravan, het is altijd beter dan op straat.

De reden dat Mikey in het ziekenhuis ligt is omdat hij al heel lang kampt met ademhalingsproblemen en zeer vaak benauwd is. Het nadeel ervan is echter dat hij zich hier nooit voor heeft laten behandelen. Erg stom zou je zeggen, maar ik denk dat ik de reden daarvan niet echt hoef uit te leggen van hoe dat nou precies komt. Hij is inderdaad op tijd opgehaald en wordt er nu eindelijk voor behandeld. Hij is gelukkig in goede handen en met een aantal dagen weer helemaal op de been. Zodra hij uit het ziekenhuis is zullen wij Dilana ophalen en zal hij fulltime bij mijn neef aan het werk gaan.

Voor diegene die Mikey liever onder de brug hadden gelaten en/of die toch alleen maar slecht over hem kunnen praten en/of speculeren op het internet, zoek een andere hobby. Mike is een zeer goed, beschaafd en oprecht mens die het geluk heeft gekregen om weer een leven op te kunnen bouwen. Misgun het hem dan ook niet.

Nou tot zover. Dreigmail, haatmail, fanmail, liefdesverklaringen en verjaardagsfelicitaties omtrend mijn persoon het mag allemaal weer naar: pierre_2010@hotmail.com

Maar ook voor de oprechte mensen die Mikey graag een steuntje in de rug willen geven ben ik uiteraard bereikbaar.

Grtz,

Peter Nuninga

Bron: FOK
FOK

Bron: dgkexforummers
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 26 oktober 2008 - 22:52   quote  deeplink  
Ik hoop van harte dat het verder goed zal gaan met Mikey Mike.
Jacqueline
 Jacqueline - maandag 27 oktober 2008 - 07:32   quote  deeplink  
ik hoop ook dat het beter zal gaan met mikey
Caroline
 Caroline - maandag 27 oktober 2008 - 15:57   quote  deeplink  
Fijn dat Peter en Auke zo begaan zijn met Mikey. Een grote caravan, nou ik heb het wel eens van binnen mogen bekijken en er zijn er bij die gewoon zo groot zijn als een flat. Het is meer dat het op wielen staat en het zich caravan moet noemen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 27 oktober 2008 - 22:07   quote  deeplink  
Arme Mike, heeft een hoop meegemaakt ook in dgk ik hoop dat het hem verder goed gaat, ook voor Dilana want dat zielige beestje moet ook af en toe niet meer weten waar ze aan toe is.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 27 oktober 2008 - 23:43   quote  deeplink  
Mikey, het ga je goed jongen.
Praatpaal
 Praatpaal - donderdag 30 oktober 2008 - 21:55   quote  deeplink  
Goed te weten dat Mikey en Dilana alle steun krijgen.
Peter en Auke, grote klasse !!!
danielle vriendin va
 danielle vriendin va - donderdag 19 maart 2009 - 08:57   quote  deeplink  
hij heeft inderdaad heel veel steun van peter en auke gekregen,waar ik ze heel erg dankbaar voor ben,en ik ken mikey nu een paar maanden,en hij is goed voor mij en zeer zeker voor dillana,en ook voor zijn vrienden,en ik vind dat mikey een kans verdient,en dat ie ook gelukkig mag worden,en dat gaat er zeker aan komen voor m,mikey ik mis je,en we gaan elkaar echt heel snel zien ,zeker weten
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - maandag 23 maart 2009 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 - 08:57 schreef danielle vriendin va het volgende:
hij heeft inderdaad heel veel steun van peter en auke gekregen,waar ik ze heel erg dankbaar voor ben,en ik ken mikey nu een paar maanden,en hij is goed voor mij en zeer zeker voor dillana,en ook voor zijn vrienden,en ik vind dat mikey een kans verdient,en dat ie ook gelukkig mag worden,en dat gaat er zeker aan komen voor m,mikey ik mis je,en we gaan elkaar echt heel snel zien ,zeker weten
Goed dat er nog mensen zijn met goeie motieven, de wijze waarop mike door de TalpaMedia is uitgenut en gedumpt omwille van kijkcijfers is echt stuitend geweest. Wel jammer dat Mike dit zelf niet op tijd door had, en probeerde via DGK zich de door iedereen aangelulde sterrestatus ook daadwerkelijk aan te meten...
Cobra1
 Cobra1 - dinsdag 24 maart 2009 - 11:43   quote  deeplink  
of mikey nou gebruikt is of niet. hij is er altijd beter van geworden.
ook mikey heeft talpa gebruikt.
en maar goed ook. iedereen verdient een kans om er beter op te worden.
coolga
 coolga - woensdag 25 maart 2009 - 10:41   quote  deeplink  
er is niet mis met in een caravan wonen,en voor Mickey is het de oplossing
niet het benauwende van een flatje, maar heerlijk gelijk naar buiten met Dilana
En fijn dat er ECHTE vrienden zijn die zich om hem bekommeren,en er voor hem zijn om zijn leven weer op de rails te krijgen, want die kans verdiend hij
lizzy
 lizzy - maandag 30 maart 2009 - 15:52   quote  deeplink  
Ik lees dit allemaal niet op 30 maart 2009.
Ik ben blij dat ik nu iets over Miky lees, mijn sympathie had hij vanaf het begin.
Jammer dat sommige mensen zich niet in hem kunnen verplaatsen. Ik hoop dat het hem goed gaat, en dat hij nog steeds in die caravan woont met zijn lieve hond Dilana. Miky jongen het ga je goed, dikke knuf Lizzy
Praatpaal
 Praatpaal - dinsdag 07 april 2009 - 01:03   quote  deeplink  
Ik hoop oprecht dat het nog steeds goed gaat met Mikey.
loeskuhh 61
 loeskuhh 61 - dinsdag 07 juli 2009 - 15:29   quote  deeplink  
ja ik hoop dat we nog eens iets van hem zullen horen. hoe het nu met hem gaat ben ik zeer benieuwd naar. vond het een ssympathiek iemand niks was hem te veel. dikke knuffel loeske

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Mikey Mike









0.0055019