BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Greene oprotten, tiendalli welkom!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
thewin
 thewin - zondag 26 oktober 2008 - 22:59   quote  deeplink  
er wordt heel veel over greene gezegd hij kan echt geen poot voetballe wat moet je met die gast geef hem maar aan excelsior en zet dwight in het veld hij is niet voor niks met jong oranje europees kampioen geweest,

Timmer
Tiendalli-Hofland-V Bronckhorst-de Cler
Bruins landzaat de guzman el ahmadi
makaay janota/tomasson

Bank lucius(multi-functioneel) buijs wijnaldum schet van dijk biseswar
weg greene
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 26 oktober 2008 - 23:47   quote  deeplink  
Allereerst vind ik het schandalig dat jij Biseswar, Fer en WIjnaldum niet in je basis zet
Fer noem je zelfs niet eens, ik vind dat die jongens meer erkenning verdienen! (Biseswar in mindere mate dan de andere 2)

Greene mag van mij weg en Tiendalli daar vind ik prima
Bahia eruit vind ik geen goede handeling, ik zou hem laten staan, Gio op plek van de Cler en de Cler even rust geven.
Landzaat is volgens mij geblesseerd en anders krijgen Wijnaldum en Fer ten alle tijde de voorkeur, van mij, van andere supporters en van Verbeek
De Guzman kunnen we vergeten tot Februari (hopelijk verkopen we hem tijdens de winterstop)

Makaay en Tomasson verdienen in mijn ogen de voorkeur boven Janota
Wel vind ik dat Janota elke wedstrijd de slechtste van de 2 na een uur moet vervangen
Mols moet je inbrengen voor een middenverlder of verdediger bij achterstand
Bij voorsprong mag hij blijven zitten

Mijn opstelling:

Timmer

Tiendalli Bahia Hofland Gio

Wijnaldum Fer Ahmadi Biseswar

Tomasson Makaay

Op de bank/reserves wil ik dan van Dijk Derijck de Cler Nieveld Bruins de Guzman (zodra fit en aanwezig mag hij toch op de bank) Buijs (als er geknokt moet worden kan hij het voorbeeld geven op het middenveld) Janota en Mols

Lucius en Landzaat mogen wel weg, schet mag van mij dit seizoen terug naar de beloftes en alles wat ik vergeten ben mag weg of naar de beloften (als ze onder de 21 zijn)
erik
 erik - maandag 27 oktober 2008 - 07:52   quote  deeplink  
tiendallie was veel beter hij zorg ook een beetje voor dreiging en greene staat alleen lucht te dekken.
Thijs
 Thijs - maandag 27 oktober 2008 - 10:28   quote  deeplink  
jongens Greene is zoon voetballer die het ene keer wel goed doet en de andere keer niet zoals gisteren tegen hoerenveen. Dan rest mijn vraag waarom verbeek niet meteen met tiendalli in de basis is gestart want nou las ik dat greene last van een blesure had. Nah ja van mioj mag greene inderdaad ook opsouten want ik ben het6 zat met die foutjes van hem. Tiendalli krijgt van mij een dikke 8, hij was gister snel had een paar mooie passes en was gewoon lekker aan het verdedigen dus tiendalli staat woensdag in de basis tegen sperma. EN JONGES NOG FF DIT : HET GAAT GOEDKOMEN MET ONS MOOIE FEYENOORD BLIJF DE CLUB STEUNEN EN DAN KOMT HET GOED EN VERBEEK KAN ER NIKS AAN DOEN.
M
 M - maandag 27 oktober 2008 - 11:03   quote  deeplink  
Greene laat zich bij de eerste goal door Sibon wegzetten als een kutje.

In de tweede helft gaat hij het duel aan als een wijf waardoor zijn man de pass geeft waardoor Beerens allen op Timmer afgaat.

Greene komt tekort voor het niveau Fortuna sittrd Omniworld.

OPROTTEN

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Greene oprotten, tiendalli welkom!!!









0.0064558