BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Foto's kickbox westrijd Brian Kubatz

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 27 oktober 2008 - 20:03   quote  deeplink  
http://www.fighttalk.nl/forum/viewtopic.php?f=1&t=41698
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 27 oktober 2008 - 20:16   quote  deeplink  




















































Lijkt er dus op dat Brian heeft verloren...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 27 oktober 2008 - 20:37   quote  deeplink  
Klopt, hij heeft verloren. Desalniettemin vind ik het knap.
Jaap was ook aanwezig. Ik heb ook ergens gelezen(weet niet meer waar) dat Amanda ook in Beverwijk was. oh,oh

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 oktober 2008 door Mrs.B@headline --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 27 oktober 2008 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 - 20:37 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Klopt, hij heeft verloren. Desalniettemin vind ik het knap.
Jaap was ook aanwezig. Ik heb ook ergens gelezen(weet niet meer waar) dat Amanda ook in Beverwijk was. oh,oh
misschien had het voor Brian beter geweest als Amanda zich ff liet zien vlakbij de ring, dan had hij misschien wel gewonnen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - maandag 27 oktober 2008 - 23:42   quote  deeplink  
Jammer heeft rake klappen gehad. Dan nog, Als zij er inderdaad bij was, zal ze best wel haar kop hebben laten zien, man oh man wat moet zij bang zijn geweest voor Brian, om dan toch ff naar Beverwijk te komen, speciaal, om te zien hoe Brian vecht. Ik denk dat als dit waar is, dat zij daar was? Dat zij hoopte dat hij haar terug zou willen.Ik denk dat ze Hem mist als een gek.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 28 oktober 2008 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 - 23:42 schreef Izz@headliner het volgende:
Jammer heeft rake klappen gehad. Dan nog, Als zij er inderdaad bij was, zal ze best wel haar kop hebben laten zien, man oh man wat moet zij bang zijn geweest voor Brian, om dan toch ff naar Beverwijk te komen, speciaal, om te zien hoe Brian vecht. Ik denk dat als dit waar is, dat zij daar was? Dat zij hoopte dat hij haar terug zou willen.Ik denk dat ze Hem mist als een gek.
ze begint een beetje op Kelly te lijken he
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 28 oktober 2008 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 - 00:13 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ze begint een beetje op Kelly te lijken he
Erger want zij liegt dat het gedrukt staat, dus zij is een mafcokelly
Jacqueline
 Jacqueline - dinsdag 28 oktober 2008 - 08:05   quote  deeplink  
jammer voor brian ,maar knap dat hij het aan gaat
Praatpaal
 Praatpaal - donderdag 30 oktober 2008 - 15:01   quote  deeplink  
Boudewijn, bedankt voor deze prachtige foto's, Brian staat er zo charmant op, hier kan ik echt van genieten :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 oktober 2008 door Praatpaal --
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 30 oktober 2008 - 16:35   quote  deeplink  
Blog Van Brian zelf :

Gisteren heb ik mijn partij gevochten tegen Rachid el Bouddounti in Beverwijk. Het was echt een knallende wedstrijd en weer van korte duur. Ik had mezelf voorgenomen om explosief te starten en dat gebeurde dan ook meteen na de bel van de 1ste ronde.

Stoten en trappen volgde elkaar op van zowel mijn kant als Rachid. Er was geen moment rust tijdens de eerste ronde totdat ik een harde stoot van Rachid kreeg precies tegen me neus. Me lichaam schakelde zichzelf op non-actief en toen heb ik enkele sterretjes gezien...kreeg 8 tellen van de scheidsrechter....(dezelfde man die de wedstrijd met Yuri en mij deed) en toen was er al aardig wat lucht vertrokken uit me longen. Klappen gingen heen en weer en de scheidsrechter kapte de partij af. Rachid gewonnen, Brian verloren.

Ervaring rijker en een leerzame les geleerd om niet te fanatiek van start te gaan wat de omstandigheden ook zijn en berekenend te werk gaan. Hans en het team is hartstikke trots op me en veel mensen vonden het een top partij ongeacht de uitkomst.

Mijn grote dank gaat ook uit naar Hans Nijman en het gehele Top Team Beverwijk voor een ontzettend goed verzorgd gala en al hun inzet.

Ook een dank gaat uit naar mijn sponsors van die avond MuchachoMalo en Joya. Zij hebben gezamenlijk mijn vechtersoutfit verzorgd.

Thanks to all. Volgende keer beter.
Bron: Hyves Brian.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 oktober 2008 door Izz@headliner --
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - donderdag 30 oktober 2008 - 19:24   quote  deeplink  
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 30 oktober 2008 - 19:52   quote  deeplink  
"volgende keer beter", dus hij gaat toch door. misschien dat hij na nog wat wedstrijden, wat winnen kan hij moet eerst ff ervaring opdoen.
Jacqueline
 Jacqueline - vrijdag 31 oktober 2008 - 08:03   quote  deeplink  
vind het stoer van brian maar ik haat die sport brrr
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 31 oktober 2008 - 10:34   quote  deeplink  
Het is een topsport. min drie kinderen doen het. ik ben nar 4 wedstrijden van mijn dochter geweest. Toen gestopt, want wanneer mijn dochter klappen kreeg? wilde ik zelf de ring in.Om ze tot moes te slaan. begreep ook niet na een wedstrijd ff omhelzen. ik zou ze omhelzen, maar dan om te wurgen, hhahaha
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 31 oktober 2008 - 22:34   quote  deeplink  
Als dit sport is ... pfffffffff ... om de rillingen van de krijgen.
DTscorpion
 DTscorpion - dinsdag 13 januari 2009 - 08:29   quote  deeplink  
haha grappig ik moet 1 februari tegen rachid vechten in groningen HUIZEMAAS
Cobra1
 Cobra1 - dinsdag 13 januari 2009 - 18:39   quote  deeplink  
misschien zien we je wel dan. \o/

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Foto's kickbox westrijd Brian Kubatz









0.0088839