BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Interview Joyce

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 29 oktober 2008 - 18:54   quote  deeplink  
Video: Interview Joyce

Joyce is de nieuwe bewoonster van de Villa. De biseksuele vrijgezel heeft op haar eerste avond al haar zinnen gezet op de Marco's, en dus zijn Kelly en Ziba allerminst blij met haar! Dit kan Joyce echter helemaal niets schelen... Bekijk hier het interview met Joyce voordat ze de Villa in ging!

BoogieWoogie
 BoogieWoogie - zaterdag 01 november 2008 - 21:59   quote  deeplink  
Daar komt ze toch voor in het spel zoals iedere dame die de villa in kwam.Anderen mogen het en zij niet???????????????????/
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 01 november 2008 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 21:59 schreef BoogieWoogie het volgende:
Daar komt ze toch voor in het spel zoals iedere dame die de villa in kwam.Anderen mogen het en zij niet???????????????????/
joyce een dame? nou nee
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 01 november 2008 - 23:10   quote  deeplink  
Een dame van lichte zeden misschien.
nane
 nane - zondag 02 november 2008 - 05:15   quote  deeplink  
werken bij een call centre noui miss
een call -girl

ja meis je bent een slet een vieze slet bah

jammmmmmmmmmmmer je bent eruit maar al met al het was lachen hoe je elf voor scghut heb gezet
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 02 november 2008 - 14:41   quote  deeplink  
Joyce zegt dingen die de meeste van ons achter gesloten deuren zeggen, en dat ALS wij het zeggen. Ze neemt geen blad voor de mond.
Ze heeft een houding van "this is who I am, take it or leave it. Dat siert haar wel.
Tjonge
 Tjonge - zondag 02 november 2008 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 14:41 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Joyce zegt dingen die de meeste van ons achter gesloten deuren zeggen, en dat ALS wij het zeggen. Ze neemt geen blad voor de mond.
Ze heeft een houding van "this is who I am, take it or leave it. Dat siert haar wel.
Vind je???? Ik vind het werkelijk te triest voor woorden als je denkt dat je in deze maatschappij je wilt bewijzen door je eigen zo voor schut te zetten met van die goedkope woorden....
Jacqueline
 Jacqueline - zondag 02 november 2008 - 15:28   quote  deeplink  
ik hou er ook totaal niet van zou niet willen dat mijn dochter zich zo vrij zou gedragen.
ik probeer nl mijn kids te leren dat je lichaam iets is om trots op te zijn en zulke intieme momenten bijzonder behoren te zijn .
met het doel om ze te leren dat sex alleen samen gaat met heel veel wederzijdsrespect en houden van
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 02 november 2008 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 15:25 schreef Tjonge het volgende:

[..]

Vind je???? Ik vind het werkelijk te triest voor woorden als je denkt dat je in deze maatschappij je wilt bewijzen door je eigen zo voor schut te zetten met van die goedkope woorden....
Je zou ze de kost geven al die mensen die hun gevoelens niet durven te uitten, niet durven zeggen wat ze voelen of iets pretenderen te zijn wat ze absoluut niet zijn. En daardoor ook diep ongelukkig zijn.
Ze heeft zich niet anders neergezet dan dat ze is.
Geen theater.

Zeer zeker NIET mijn stijl, maar betekent niet dat ik haar eerlijkheid niet kan waarderen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Interview Joyce









0.0078749