BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Ribas - "Joost is een flikker!"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 29 oktober 2008 - 18:59   quote  deeplink  
Video: Ribas - "Joost is een flikker!"

Het gaat niet goed met Ribas. Hij heeft ruzie met Yasmin, en met Kelly. En nu geeft hij ook nog af op Fiona en Joost...
Het is zelfs zo erg dat Ribas dreigt te stoppen. "Ik ben er helemaal klaar mee!"
Zal hij daadwerkelijk naar huis gaan?

Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 29 oktober 2008 - 21:35   quote  deeplink  
rot maar lekker op zou ik tegen ribas zeggen, doeiiiiiii tot nooit meer ziehiens
JinX
 JinX - donderdag 30 oktober 2008 - 10:21   quote  deeplink  
Is Joost een flikker ? Dus Fiona is eigenlijk een man ?
Tjonge dat wist ik nog niet ...
Izz@headliner
 Izz@headliner - donderdag 30 oktober 2008 - 11:18   quote  deeplink  
gebrek aan woorden, Joost is een flikker omdat? dat word in dit filmpje niet duidelijk.
JinX
 JinX - donderdag 30 oktober 2008 - 13:57   quote  deeplink  
Nee dat snap ik ook niet helemaal , maar ja Ribas heeft wel vaker last van gebrek aan woorden
Vaak komt ie nog geen eens uit z'n woorden , knoest !
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 30 oktober 2008 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 11:18 schreef Izz@headliner het volgende:
gebrek aan woorden, Joost is een flikker omdat? dat word in dit filmpje niet duidelijk.
was dat niet omdat Joost tegen Ribas zei dat zijn plaats ook gevaar liep? Fiona en Joost lieten hem dat toen goed voelen,toen de 3 dames met geld gekozen kon worden. maar zelf scheten ze ook 7 kleuren of ze onderaan eindigen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 01 november 2008 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 16:29 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

was dat niet omdat Joost tegen Ribas zei dat zijn plaats ook gevaar liep? Fiona en Joost lieten hem dat toen goed voelen,toen de 3 dames met geld gekozen kon worden. maar zelf scheten ze ook 7 kleuren of ze onderaan eindigen.
Omdat Ribas Kelly erin wilde houden gingen Joost en Fiona naar huis, toen was het eigenlijk al bekeken, dan nog zou ik het gerechtvaardiger vinden, wanneer Joost zou zeggen dat Ribas een Flikker is, want die heeft het geflkt. Zakkenwasser.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 01 november 2008 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 11:23 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Omdat Ribas Kelly erin wilde houden gingen Joost en Fiona naar huis, toen was het eigenlijk al bekeken, dan nog zou ik het gerechtvaardiger vinden, wanneer Joost zou zeggen dat Ribas een Flikker is, want die heeft het geflkt. Zakkenwasser.
hij is idd een zakkenwasser, het had mooier geweest als we hem zagen vertrekken, maar met het geld zal ook wel gesjoemeld zijn. ze bepalen daar gwn weer wie er gaat winnen. van mij krijgen ze geen smsje als ze dat ook weer gaan gebruiken.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 01 november 2008 - 17:51   quote  deeplink  
Het zijn allemaal Flikkers en Hoeren... een "normaal" mens had nooit meegedaan met dergelijk programma...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 01 november 2008 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 17:51 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Het zijn allemaal Flikkers en Hoeren... een "normaal" mens had nooit meegedaan met dergelijk programma... [ afbeelding ]
Fiona en Joost waren toch wel een net stel
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 01 november 2008 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 18:06 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

Fiona en Joost waren toch wel een net stel
Yup, een zéér net stel.. zo net dat ze maar eens moesten oprotten met een paar lullige rotcenten voor hun bijna 2 maanden theaterspelen!! Zéér laag betaald, maar ja daar ventileerde ze dan ook een partij ergelijke arrogantie voor die uiteindelijk ook naar waarde betaald werd... Dáággg.. welke Hoerig "stelletje" volgt???
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 01 november 2008 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 18:32 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Yup, een zéér net stel.. zo net dat ze maar eens moesten oprotten met een paar lullige rotcenten voor hun bijna 2 maanden theaterspelen!! Zéér laag betaald, maar ja daar ventileerde ze dan ook een partij ergelijke arrogantie voor die uiteindelijk ook naar waarde betaald werd... [ afbeelding ] Dáággg.. welke Hoerig "stelletje" volgt??? [ afbeelding ]
is dit alles? volgens mij kan je nog wel ff spuien, is er misschien ook een positief iets voor jou aan cbml?
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 01 november 2008 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 18:48 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

is dit alles? volgens mij kan je nog wel ff spuien, is er misschien ook een positief iets voor jou aan cbml?
Ehh..nou je 't zegt nee.. ik kan helaas tot nu toe niets positiefs vinden om te melden over CBML. Maar ik zou zeggen, blijf kijken op dit Forum want ik ben nog láng niet klaar met dit programmaatje..
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 01 november 2008 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 17:51 schreef GherAhnAhmon het volgende:
Het zijn allemaal Flikkers en Hoeren... een "normaal" mens had nooit meegedaan met dergelijk programma... [ afbeelding ]
en wat is er nu weer mis met een flikker dan? of een hoer? jij wilde de hele tent volgooien met hoeren? wel opletten he? bij 1 verhaal blijven
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zaterdag 01 november 2008 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 21:50 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

en wat is er nu weer mis met een flikker dan? of een hoer? jij wilde de hele tent volgooien met hoeren? wel opletten he? bij 1 verhaal blijven
Ohh.. dan maak ik er toch twéé verhalen van, doe die flikkers er dan maar bij..die hoeren zaten er toch al...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 01 november 2008 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 21:32 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Ehh..nou je 't zegt nee.. ik kan helaas tot nu toe niets positiefs vinden om te melden over CBML. Maar ik zou zeggen, blijf kijken op dit Forum want ik ben nog láng niet klaar met dit programmaatje.. [ afbeelding ]
ik zit niet echt op jou commentaar te wachten, het lijkt wel of jij afgewezen bent voor cbml en nu continu negatief commentaar geeft.

mja je krijgt wel lekker aandacht op deze manier toch?
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 01 november 2008 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 22:29 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ik zit niet echt op jou commentaar te wachten, het lijkt wel of jij afgewezen bent voor cbml en nu continu negatief commentaar geeft.

mja je krijgt wel lekker aandacht op deze manier toch?
Ik voel mij bijna vereerd, dat Cher hier zijn gal komt spuwen. daar is een forum toch voor, kom op!zet hem op Cher!!!!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 01 november 2008 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 22:32 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

Ik voel mij bijna vereerd, dat Cher hier zijn gal komt spuwen. daar is een forum toch voor, kom op!zet hem op Cher!!!!
ohw ik wil cher best een beetje aandacht geven hoor, als die het zo hard nodig hebt. spuien maar zou ik zeggen.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 02 november 2008 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 22:41 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ohw ik wil cher best een beetje aandacht geven hoor, als die het zo hard nodig hebt. spuien maar zou ik zeggen.
Aii, hé wat vervelend nou, ik werk niet in opdracht...
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 02 november 2008 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 09:09 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Aii, hé wat vervelend nou, ik werk niet in opdracht... [ afbeelding ]
Eigen baas??
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 02 november 2008 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 14:33 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Eigen baas??
Hmm, zie het meer als een soort freelance knuppelgooier..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 02 november 2008 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 14:33 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Eigen baas??
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 02 november 2008 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 15:44 schreef GherAhnAhmon het volgende:

[..]

Hmm, zie het meer als een soort freelance knuppelgooier.. [ afbeelding ]
Ouwe knuppelaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Ribas - "Joost is een flikker!"









0.0072510