BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wanneer wordt er ingegrepen ? Dit kan echt niet meer !!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Nils
 Nils - woensdag 29 oktober 2008 - 22:28   quote  deeplink  
Hoe lang moeten we dit nog aanzien ? Ik heb in mijn hele Feyenoord leven nog nooit zo'n zooitje ongeregeld meegemaakt. Ik blijf achter m'n ploegie staan, maar het doet ontzettend veel pijn
thewin
 thewin - woensdag 29 oktober 2008 - 22:32   quote  deeplink  
ja idd eerst moet verbeek een betere opstellling maken,,, de cler en greene blijven fouten maken ... fer kan ook in verdediging
hotjumper
 hotjumper - woensdag 29 oktober 2008 - 22:33   quote  deeplink  
wat een tering zooi
Peer
 Peer - woensdag 29 oktober 2008 - 22:40   quote  deeplink  
Bosz en Greene lekker contract laten verlengen!!!!! Dus toch te weinig kwaliteit; geen power, weinig scorend vermogen en zeer zwakke verdediging. Waarom geen Tiendalli?
Vrees het ergste voor dit jaar.
Nils
 Nils - woensdag 29 oktober 2008 - 22:41   quote  deeplink  
Geen chemie tussen trainer en spelers. Je moet dan verstandig zijn en stoppen nu het nog kan.
Peer
 Peer - woensdag 29 oktober 2008 - 22:42   quote  deeplink  
Dan maar tien spelers weg!!!!!!!!!!!!!
erik
 erik - woensdag 29 oktober 2008 - 22:43   quote  deeplink  
het is nu alleen nog maar leiden en hopen
hotjumper
 hotjumper - woensdag 29 oktober 2008 - 22:44   quote  deeplink  
makaay, de cler, greene, lucius snel verkopen
Nils
 Nils - woensdag 29 oktober 2008 - 22:45   quote  deeplink  
Als er nu weer niets wordt gedaan door het bestuur wordt het van kwaad tot erger en vrees ik het ergste.
Ronald W
 Ronald W - woensdag 29 oktober 2008 - 22:45   quote  deeplink  
Grote schoonmaak houden nu het nog kan
de hele verdediging naar de amateur tak van FEYENOORD sturen.
Spelers moeten nu over de brug komen en een premies laten liggen en aan de club schenken
jjh
 jjh - woensdag 29 oktober 2008 - 22:47   quote  deeplink  
Thewin; ik vind Fer ook niet sterk en al helemaal niet als back. Zet lekker Tiendalli daar neer. Gio maar tijdje richting back totdat de Cler zijn vorm weer heeft want vorig jaar was hij fantastisch. Hopelijk komt ook het geluk snel terug.
Nils
 Nils - woensdag 29 oktober 2008 - 22:48   quote  deeplink  
Ik kan echt maar één ding bedenken en dat is Verbeek de laan uitsturen (geen chemie met spelers) en de hele selectie op z'n kop zetten. Het seizoen is toch al verpest, de jonkies mogen laten zien wat ze kunnen.
ovi
 ovi - woensdag 29 oktober 2008 - 22:52   quote  deeplink  
En makaay die was zeker nog steeds niet helemaal fit,
want hij speelt als een natte krant ongeloofelijk gewoon.
Volgens mij is Makaay over zijn tijd heen,dat baart mij toch zorgen
aangezien hij onze ster speler is.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 29 oktober 2008 - 22:53   quote  deeplink  
laat bosz maar ophoeren hij heeft dit onsamenhangende zooitje bij elkaar gekocht.
ovi
 ovi - woensdag 29 oktober 2008 - 22:57   quote  deeplink  
Tijd voor een hele hele hele grote schoonmaak.
Nils
 Nils - woensdag 29 oktober 2008 - 22:58   quote  deeplink  
Ik ben het met hotjumper eens. Peter Bosz is als technisch directeur medeverantwoordelijk voor deze situatie. Zijn contract moeten ze ontbinden. Hij heeft tenslotte Feyenoord's eerste voorstel afgewezen. laat ze Mario Been maar terughalen. Een jongen van het volk, een Feyenoorder in hart en nieren.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 29 oktober 2008 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 - 22:58 schreef Nils het volgende:
Ik ben het met hotjumper eens. Peter Bosz is als technisch directeur medeverantwoordelijk voor deze situatie. Zijn contract moeten ze ontbinden. Hij heeft tenslotte Feyenoord's eerste voorstel afgewezen. laat ze Mario Been maar terughalen. Een jongen van het volk, een Feyenoorder in hart en nieren.
Maar dan niet als technisch directeur. Daar kun je beter een ervaren man neerzetten zoals bijvoorbeeld Kees Ploegsma, En dan Mario als trainer.
Want laten we wel wezen, als de Cler al weken zo kut speelt moet je hem toch ff een paar wedstrijden op de bank houden.
Nils
 Nils - woensdag 29 oktober 2008 - 23:06   quote  deeplink  
Een club als Feyenoord met een begroting van vele miljoenen kan niet winnen van Sparta, Willem II, Heracles, Groningen, NEC...................................
en dit zijn ploegen met vele miljoenen lagere begrotingen dan ons cluppie. Waar moet dit naar toe ? Misschien dan toch Jupiler Leaque ?
ilovemo6
 ilovemo6 - woensdag 29 oktober 2008 - 23:12   quote  deeplink  
Sparta, Willem II, Heracles, Groningen, NEC...................................
die hebben op het moment meer geld als wij , wij kunnen zelfs geen transfer vrije spelers halen
ovi
 ovi - woensdag 29 oktober 2008 - 23:13   quote  deeplink  
Ik dat denk dat je met alleen Bosz en Verbeek je problemen
niet oplost het probleem van Feyenoord zit veel dieper lijkt mij.
Gudde met zijn bouw vriendjes ook gelijk opdonderen .
En wie doet in godsnaam de scouting echt een ramp namelijk.
Nils
 Nils - woensdag 29 oktober 2008 - 23:14   quote  deeplink  
Ik citeer Gert-Jan Verbeek: Verbeek zei desondanks rustig te blijven. ‘Ik heb begrip voor de teleurstelling van het publiek en ik ben zelf ook teleurgesteld. Maar zondag kunnen we pas weer iets aan de situatie veranderen. Wij zullen onze pijlen op Roda JC moeten richten en daar drie punten moeten halen.’
Hij komt er elke keer wel heel gemakkelijk vanaf, maar het wordt nu echt tijd voor resultaten, want ik schaam me diep !!!! Morgen kom ik die kut-ajacieden op m'n werk weer tegen en dan krijg ik weer van die klote opmerkingen.
Nils
 Nils - woensdag 29 oktober 2008 - 23:20   quote  deeplink  
ilovemo6, met begroting bedoel ik ook de salarissen van de spelers en ik weet zeker dat die veel hoger zijn dan de salarissen van de spelers van NEC, Heracles, Sparta, Willem II, enzovoorts. Ze mogen wel eens laten zien dat ze het waard zijn, zodat wij als LEGIOEN ook eens waar voor ons geld krijgen en niet iedere wedstrijd met hartklachten op de tribune zitten.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 29 oktober 2008 - 23:20   quote  deeplink  
Geen paniek. We zorgen eerst dat onze technisch manager zo snel mogelijk technisch directeur wordt.Met een salaris van 1 miljoen en een opzeg termijn van 3 jaar moet dat toch lukken. Kunnen we misschien in de winterstop een afdankertje van de neuzen halen.
Ondertussen gaan we gewoon verder op de ingeslagen weg want dan komt het allemaal goed en dromen zachtjes van een nieuw stadion...in 2016.
Dan worden we een topclub....zeggen ze.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 oktober 2008 door F.L.E --
Nils
 Nils - woensdag 29 oktober 2008 - 23:21   quote  deeplink  
Wel erg sarcastisch F.L.E.
Nils
 Nils - woensdag 29 oktober 2008 - 23:24   quote  deeplink  
Oude tijden moeten herleven, waar spelers zich nog kapot vochten. Jongens als Bosvelt, Kiprich, enzovoorts.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 29 oktober 2008 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 - 23:24 schreef Nils het volgende:
Oude tijden moeten herleven, waar spelers zich nog kapot vochten. Jongens als Bosvelt, Kiprich, enzovoorts.
Ja maar die haal je niet uit 020.
Nils
 Nils - woensdag 29 oktober 2008 - 23:28   quote  deeplink  
klopt, maar onze scouting rammelt ook aan alle kanten. Wij laten spelers als van Persie voor 1 miljoen de tent uit lopen en Kalou wordt voor een prikkie verkocht. En wat halen we terug, een El Ahmadi voor 6 miljoen !!! WOW, wat een talent !!!
F.L.E
 F.L.E - woensdag 29 oktober 2008 - 23:31   quote  deeplink  
Ja ik had ook liever Marcel Meeuwis voor 1,5 Miljoen gehaald , maar professor Bosz niet. En die is de baas....denkt ie.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 oktober 2008 - 08:46   quote  deeplink  
Het is met "gearriveerde spelers" duidelijk aanzienlijk moeilijker om een team te smeden dan met frisse krachten (bij hoerenveen lukte dat Verbeek wel)
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 30 oktober 2008 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 - 23:31 schreef F.L.E het volgende:
Ja ik had ook liever Marcel Meeuwis voor 1,5 Miljoen gehaald , maar professor Bosz niet. En die is de baas....denkt ie.
Meen je dit over Meeuwis nou serieus?
Als dat zo is moet ik toch even opmerken dat jij hebt lopen zeuren over de leeftijd en ook Meeuwis is al achter in de 20
Verder vind ik het getal 1,5 miljoen heel mooi
Ben alleen benieuwd hoe je er aan gekomen bent
Groningen moest 4 miljoen betalen als ze hem wilden halen
Waarom zou Feyenoord hem dan voor 1,5 miljoen kunnen krijgen?
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 30 oktober 2008 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 08:46 schreef hotjumper het volgende:
Het is met "gearriveerde spelers" duidelijk aanzienlijk moeilijker om een team te smeden dan met frisse krachten (bij hoerenveen lukte dat Verbeek wel)
Deze vergelijking is veel te voorbarig
Bij Heerenveen kreeg Verbeek het elk jaar pas na de winterstop aan de praat
Hoe kun je nu dan al stellen dat het hem daar wel lukte en hier niet?
Bij Heerenveen liep het pas na 20 speelweken en nu schrijf je Verbeek bij 8 speelweken al af
F.L.E
 F.L.E - donderdag 30 oktober 2008 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 19:45 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Meen je dit over Meeuwis nou serieus?
Als dat zo is moet ik toch even opmerken dat jij hebt lopen zeuren over de leeftijd en ook Meeuwis is al achter in de 20
Verder vind ik het getal 1,5 miljoen heel mooi
Ben alleen benieuwd hoe je er aan gekomen bent
Groningen moest 4 miljoen betalen als ze hem wilden halen
Waarom zou Feyenoord hem dan voor 1,5 miljoen kunnen krijgen?
Groningen heeft een bod neergelegd van 1.3 miljoen, Roda wilde er 2 en geen 4. Dan moet je er voor 1.5 tot 1.75 wel uitkomen lijkt mij.
Marcel word morgen 28, lijkt me een prima leeftijd.
Maar het is vooral de mentaliteit van hem die me aanspreekt.
Gewoon een type Bosveld. En niet zo'n iele balletdanser.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 30 oktober 2008 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 19:48 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Deze vergelijking is veel te voorbarig
Bij Heerenveen kreeg Verbeek het elk jaar pas na de winterstop aan de praat
Hoe kun je nu dan al stellen dat het hem daar wel lukte en hier niet?
Bij Heerenveen liep het pas na 20 speelweken en nu schrijf je Verbeek bij 8 speelweken al af
Zo jij gaat dus beweren dat Verbeek Heerenveen in 16 speelronden van de 16 naar de 5 plaats bracht.
pedrino
 pedrino - donderdag 30 oktober 2008 - 21:42   quote  deeplink  
We moeten verbeek gewoon houden het zit hem op het ogenblik niet mee feyenoord speelt leuker als vorig jaar
onder van marwijk wonnen we wel maar het voetbal was gewoon laf en niet om aan te zien
gewoon door zetten GJ en geef die jonge gasten gewoon de kans
Dick
 Dick - donderdag 30 oktober 2008 - 21:58   quote  deeplink  
Nils wat ze moeten doen is jou de laan uitsturen,je heb gvd op iedereen commentaar
je hebt de grootste smoel op dit forum,maar ik zal je vertellen dat je de ballen verstand van voetballen heb, ik zat in 1956 al op de tribune en heb zelf nog bij feyenoord gespeeld en ik Ben nu 73 jaar,als ik jou hoor lullen dan rollen me tranen over me klootzak van ellende als ik jou zo hoor.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - donderdag 30 oktober 2008 - 22:07   quote  deeplink  
Moet verbeek de kans geven en geduld hebben , hij weet donders goed met wie hij verder wil maar er zal toch eerst wat centjes moeten komen en een paar van die groot verdieners zullen plaats moeten maken
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 oktober 2008 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 19:48 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Deze vergelijking is veel te voorbarig
Bij Heerenveen kreeg Verbeek het elk jaar pas na de winterstop aan de praat
Hoe kun je nu dan al stellen dat het hem daar wel lukte en hier niet?
Bij Heerenveen liep het pas na 20 speelweken en nu schrijf je Verbeek bij 8 speelweken al af
ligt ook niet aan Verbeek eerder aan de spelers, en die spelen al een seizoen samen.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - donderdag 30 oktober 2008 - 22:10   quote  deeplink  
Als G.J. Slim Is gaat hij een team om die wijnaldum heen bouwen wat een speler, oke hij maak nog foutjes maar is wel de meest constante van de selectie
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 31 oktober 2008 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 20:57 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Groningen heeft een bod neergelegd van 1.3 miljoen, Roda wilde er 2 en geen 4. Dan moet je er voor 1.5 tot 1.75 wel uitkomen lijkt mij.
Marcel word morgen 28, lijkt me een prima leeftijd.
Maar het is vooral de mentaliteit van hem die me aanspreekt.
Gewoon een type Bosveld. En niet zo'n iele balletdanser.
In de VI heeft Nijland beweerd dat Groningen 3,3 miljoen heeft geboden en Roda 4 miljoen wilde
En in het zelfde stuk beweerde Narnix dat Roda 3 miljoen vroeg
Er van uit gegaan dat Nijland een beetje overdrijft kom ik uit op een minimaal bedrag van 3 miljoen
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 31 oktober 2008 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 21:00 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Zo jij gaat dus beweren dat Verbeek Heerenveen in 16 speelronden van de 16 naar de 5 plaats bracht.
Helaas niet van 16 naar 5
Wel van 12 naar 5

Nu wil ik niet zeggen dat het en garantie is dat wij heel hoog gaan staan
Maar om de vergelijking met Heerenveen te maken ben je nu veel te vroeg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 oktober 2008 door Phyxsius --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wanneer wordt er ingegrepen ? Dit kan echt niet meer !!!!









0.0059938