BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Lise was een vies wijf met aderen op d'r tieten"

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 30 oktober 2008 - 14:44   quote  deeplink  
Video: Kelly - "Lise was een vies wijf met aderen op d'r tieten"

Kelly, Fiona en Ziba praten over plastische chirurgie. Als het over ex-bewoonster Lise gaat, windt het drietal er geen doekjes om!
Zullen de meiden inderdaad naar de plastische chirurg stappen om een deel van hun geld op te maken?

JinX
 JinX - donderdag 30 oktober 2008 - 15:11   quote  deeplink  
Waarom willen al die wijven toch plastische chirurgie , wat is er mis met puur natuur ?
Belinea
 Belinea - donderdag 30 oktober 2008 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 15:11 schreef JinX het volgende:
Waarom willen al die wijven toch plastische chirurgie , wat is er mis met puur natuur ?
Zonde van je poen!!
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 30 oktober 2008 - 17:18   quote  deeplink  
ook dat maar waarom doen ze daar zo grof over uiterlijk vind dat een grote ergenis elk mens is bijzonder.
zoalng ze geen operaties hebben ondergaan dan he
JinX
 JinX - donderdag 30 oktober 2008 - 17:25   quote  deeplink  
Kijk als je nou een ziekte heb gehad waarbij je je borsten bent verloren , dan kan ik begrijpen dat je tieten koopt , maar toch niet als je alles nog hebt en alles gewoon goed is , omdat het een kleiner maatje is , nou en .
Jacqueline
 Jacqueline - donderdag 30 oktober 2008 - 17:39   quote  deeplink  
juist jinx denk er net zo over
Belinea
 Belinea - donderdag 30 oktober 2008 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 17:25 schreef JinX het volgende:
Kijk als je nou een ziekte heb gehad waarbij je je borsten bent verloren , dan kan ik begrijpen dat je tieten koopt , maar toch niet als je alles nog hebt en alles gewoon goed is , omdat het een kleiner maatje is , nou en .
En als je als volwassene ook echt plat bent van voren, dan kan ik het me nog wel voorstellen, maar als je wat hebt dan zonde van je poen.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 30 oktober 2008 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 17:48 schreef Belinea het volgende:

[..]

En als je als volwassene ook echt plat bent van voren, dan kan ik het me nog wel voorstellen, maar als je wat hebt dan zonde van je poen.
ach zelfs bij erwtjes op een plankje, moeten ze hun ketting goed hangen dan weten ze wat de voorkant is.

dat is alsnog beter dan een hoop rotzooi in je lichaam te laten stoppen, waar ze nog doodziek van kunnen worden ook.
amy
 amy - donderdag 30 oktober 2008 - 21:47   quote  deeplink  
Als je je breedbeeldtv inruilt voor een lcdtje, of je vw golf voor een Alfa, dan hoor je ook niemand zeggen 'maar de oude werkte toch nog goed?'
Mensen kunnen zich de pleuris lenen om hun ietwat gedateerde keuken weer fashionable te krijgen, en daar kraait geen haan naar. Als een ander een fractie van dat bedrag investeert in het opnieuw designen van een eigen lichaamsdeel, dan is dat ineens zonde. Waar ben je nou vaker, in je lijf of in de keuken?

Ik snap het gedoe niet zo. Ieder zn eigen prioriteiten en kosten/baten analyse, toch? Deze meiden vinden uiterlijk kennelijk nogal belangrijk. Tenminste, dat zou zomaar een voorzichtige conclusie kunnen zijn als je de dames geroutineerd met hun acrylnagelvingertjes ziet graaien in beautycases die zwaarder zijn dan zijzelf. Elke ochtend begint met een paar uur schilderen, knippen en plakken. Haar wordt glad geschroeid met de stijltang, met militaire precisie wordt de juiste locatie voor de haarextensions bepaald, en als outfit en oorlogskleuren na alle inspanningen eindelijk enigszins naar wens zijn, dan zijn de dames hé-le-maal klaar..voor het dagje bankhangen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 oktober 2008 door amy --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 30 oktober 2008 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 21:47 schreef amy het volgende:
Als je je breedbeeldtv inruilt voor een lcdtje, of je vw golf voor een Alfa, dan hoor je ook niemand zeggen 'maar de oude werkte toch nog goed?'
Mensen kunnen zich de pleuris lenen om hun ietwat gedateerde keuken weer fashionable te krijgen, en daar kraait geen haan naar. Als een ander een fractie van dat bedrag investeert in het opnieuw designen van een eigen lichaamsdeel, dan is dat ineens zonde. Waar ben je nou vaker, in je lijf of in de keuken?

Ik snap het gedoe niet zo. Ieder zn eigen prioriteiten en kosten/baten analyse, toch? Deze meiden vinden uiterlijk kennelijk nogal belangrijk. Tenminste, dat zou zomaar een voorzichtige conclusie kunnen zijn als je de dames geroutineerd met hun acrylnagelvingertjes ziet graaien in beautycases die zwaarder zijn dan zijzelf. Elke ochtend begint met een paar uur schilderen, knippen en plakken. Haar wordt glad geschroeid met de stijltang, met militaire precisie wordt de juiste locatie voor de haarextensions bepaald, en als outfit en oorlogskleuren na alle inspanningen eindelijk enigszins naar wens zijn, dan zijn de dames hé-le-maal klaar..voor het dagje bankhangen.
wie het doet of gedaan heeft, er zich er lekker bij voelt is toch prima. ik vind alleen als het er te dik bovenop ligt lelijk.
maar het kan soms ook héél mooi zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 oktober 2008 door Moha R. de Vries --
amy
 amy - donderdag 30 oktober 2008 - 22:55   quote  deeplink  
Ik denk dat veel van die meiden niet beseffen dat ze aan de gang moeten blijven met die dingen. Met al die extra ccs ontkom je echt niet meer aan de zwaartekracht, helemaal niet als je ze op de spier laat zetten. Huid is oneindig uit te rekken, en rokershuid verdunt nog extra snel. Binnen 10 jaar bungelt dat leuke cupmaatje van Yasmin boven haar navel. En dan kan ze kiezen voor nog eens een maat groter om de losse huid weer ff op te vullen, of een lift met tepelverplaatsing. En dat kan ze om de paar jaar blijven kiezen, en na elke zwangerschap, want de huid blijft uitzakken. Door die steeds dunnere huid kan ze binnenkort ook nog eens alle bobbels en deuken zien en voelen die een grote vulling altijd krijgt. Elke operatie levert littekens op, en gevoelsvermindering omdat de zenuwen door worden gesneden. De borst kan inkapselen, en zo hard worden als steen. De tepel kan afsterven bij verplaatsing. Ze kan 2 borsten boven elkaar krijgen, als haar eigen vet wel zakt en de prothese niet. Het gaat klauwen met geld kosten en het resultaat wordt hoe dan ook steeds lelijker..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 30 oktober 2008 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 22:55 schreef amy het volgende:
Ik denk dat veel van die meiden niet beseffen dat ze aan de gang moeten blijven met die dingen. Met al die extra ccs ontkom je echt niet meer aan de zwaartekracht, helemaal niet als je ze op de spier laat zetten. Huid is oneindig uit te rekken, en rokershuid verdunt nog extra snel. Binnen 10 jaar bungelt dat leuke cupmaatje van Yasmin boven haar navel. En dan kan ze kiezen voor nog eens een maat groter om de losse huid weer ff op te vullen, of een lift met tepelverplaatsing. En dat kan ze om de paar jaar blijven kiezen, en na elke zwangerschap, want de huid blijft uitzakken. Door die steeds dunnere huid kan ze binnenkort ook nog eens alle bobbels en deuken zien en voelen die een grote vulling altijd krijgt. Elke operatie levert littekens op, en gevoelsvermindering omdat de zenuwen door worden gesneden. De borst kan inkapselen, en zo hard worden als steen. De tepel kan afsterven bij verplaatsing. Ze kan 2 borsten boven elkaar krijgen, als haar eigen vet wel zakt en de prothese niet. Het gaat klauwen met geld kosten en het resultaat wordt hoe dan ook steeds lelijker..
hahahaha wie dit leest en een maatje groter wou, die hoeft meteen niet meer.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 31 oktober 2008 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 22:55 schreef amy het volgende:
Ik denk dat veel van die meiden niet beseffen dat ze aan de gang moeten blijven met die dingen. Met al die extra ccs ontkom je echt niet meer aan de zwaartekracht, helemaal niet als je ze op de spier laat zetten. Huid is oneindig uit te rekken, en rokershuid verdunt nog extra snel. Binnen 10 jaar bungelt dat leuke cupmaatje van Yasmin boven haar navel. En dan kan ze kiezen voor nog eens een maat groter om de losse huid weer ff op te vullen, of een lift met tepelverplaatsing. En dat kan ze om de paar jaar blijven kiezen, en na elke zwangerschap, want de huid blijft uitzakken. Door die steeds dunnere huid kan ze binnenkort ook nog eens alle bobbels en deuken zien en voelen die een grote vulling altijd krijgt. Elke operatie levert littekens op, en gevoelsvermindering omdat de zenuwen door worden gesneden. De borst kan inkapselen, en zo hard worden als steen. De tepel kan afsterven bij verplaatsing. Ze kan 2 borsten boven elkaar krijgen, als haar eigen vet wel zakt en de prothese niet. Het gaat klauwen met geld kosten en het resultaat wordt hoe dan ook steeds lelijker..
Tenzij je elke 10 jaar de olie laat verversen.
amy
 amy - vrijdag 31 oktober 2008 - 01:22   quote  deeplink  
Met een pushup vol hemasokken kan minder misgaan. Maar met een voorraad suikeroom Coootjes achter de hand kun je de gok altijd wagen natuurlijk.
Tuintje
 Tuintje - vrijdag 31 oktober 2008 - 09:38   quote  deeplink  
Amy, wat een smeuiige onschrijving, hahahaha.
JinX
 JinX - vrijdag 31 oktober 2008 - 10:05   quote  deeplink  
Zo hé Amy , kreeg er gewoon kippenvel van ...brrrrrrrrr
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 31 oktober 2008 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 - 01:22 schreef amy het volgende:
Met een pushup vol hemasokken kan minder misgaan. Maar met een voorraad suikeroom Coootjes achter de hand kun je de gok altijd wagen natuurlijk.

heb je een nieuwe relatie en eindelijk is het intieme moment daar, hij glijd met zijn handen van haar gezicht langs haar hals en kust haar eerst op de mond langzaam naar beneden. zijn tong dartelt in het rond om die rose tepel te vinden en dan.....likt hij een heerlijke HEMASOK

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 oktober 2008 door Moha R. de Vries --
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 31 oktober 2008 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 - 01:22 schreef amy het volgende:
Met een pushup vol hemasokken kan minder misgaan. Maar met een voorraad suikeroom Coootjes achter de hand kun je de gok altijd wagen natuurlijk.
Heb jij geen Tarzan? das ook nep hoor, hoef je niet eens voor naar de plastische chirurg. zelfs een vrouwelijke tandarts heeft er 1.
Natas
 Natas - maandag 03 november 2008 - 23:32   quote  deeplink  
Wat een nutteloze discussies elke x hiet, over een paar tieten !!! laat die dombo's daar lekker, ze zijn toch ook zo dom om aan dat spel mee te doen !!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Kelly - "Lise was een vies wijf met aderen op d'r tieten"









0.0064468