BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Exit interview Joyce

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 31 oktober 2008 - 21:00   quote  deeplink  
Video: Exit interview Joyce

Het heeft niet erg lang geduurd, of Joyce ligt er alweer uit! Bekijk haar exit-interview, waarin ze vertelt over haar tijd in de Villa. Vind de Limburgse het jammer dat ze niet in de groep paste? Met welke medebewoner kon Joyce het goed vinden en wat is ze nu van plan?

Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 31 oktober 2008 - 21:04   quote  deeplink  
ja die vriendin die je niet kon halen was niet simoontje want die wist niet eens dat je al thuis was hahahaha
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 31 oktober 2008 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 - 21:04 schreef Moha R. de Vries het volgende:
ja die vriendin die je niet kon halen was niet simoontje want die wist niet eens dat je al thuis was hahahaha
Denk dat alle 2 de viendinen die ze had ff niet willen weten dat ze Rol over mijn reet joyce, kennen
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 31 oktober 2008 - 21:13   quote  deeplink  
Nou, maar dank zij Joyce weten alle CBML kijkers wat een tepel is.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 31 oktober 2008 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 - 21:13 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Nou, maar dank zij Joyce weten alle CBML kijkers wat een tepel is.
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, nou berijp ik het, en ik maar denken al die tijd, wat zit er op mijn borst, vandaar datik die vlek er niet af kreeg.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - vrijdag 31 oktober 2008 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 - 21:23 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, nou berijp ik het, en ik maar denken al die tijd, wat zit er op mijn borst, vandaar datik die vlek er niet af kreeg.
hahahaha 3 hoog
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - vrijdag 31 oktober 2008 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 - 21:23 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, nou berijp ik het, en ik maar denken al die tijd, wat zit er op mijn borst, vandaar datik die vlek er niet af kreeg.
En nu Dank je wel Joyce zeggen, denk aan je manieren.
Izz@headliner
 Izz@headliner - vrijdag 31 oktober 2008 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 - 21:24 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

En nu Dank je wel Joyce zeggen, denk aan je manieren.
NOu vooruit, voor deze keer dan, dank je wel Rol over mijn reet Joyce!
BoogieWoogie
 BoogieWoogie - zaterdag 01 november 2008 - 22:14   quote  deeplink  
Meid je heb je best gedaan,en je had al weinig kans net zoals Michelle toen die Kelly terug kwam met 1500 op haar domme kop.Vind oneerlijk dat ze terug mocht eruit is eruit toch.Moeten Michelle en Joyce ook terug mogen met een geldprijs op hun hoofd.
BoogieWoogie
 BoogieWoogie - zaterdag 01 november 2008 - 22:26   quote  deeplink  
En die domme praat over je tepels,iedereen doet al es rare dingen als ie gedronken heeft.Trouwens de 1ste keer was je bovendeel vd bikini per ongeluk afgezakt en dat zagen die 2 boeven wel.O.k 2e keer dee je hetzelf maar vonden de heren echt niet erg,was een uitlokking van donkere Marco.Vind dit niks tegenover wat je kan zien in de douche(bij to hot for tv) wat Fiona daar bij Joost doet,en wat meerdere bewoners onder de dekens doen,ze weten ook dat er gefilmd word.En dan die blonde Marco kleed zich gewoon uit VOOR de douhce en staat daar in zijn Japie voor de camera.
en tot slot Lise en Charlene hebben ook al in hun blote borsten daar gestaan dus where is the problem zou ik zeggen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 01 november 2008 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 22:26 schreef BoogieWoogie het volgende:
En die domme praat over je tepels,iedereen doet al es rare dingen als ie gedronken heeft.Trouwens de 1ste keer was je bovendeel vd bikini per ongeluk afgezakt en dat zagen die 2 boeven wel.O.k 2e keer dee je hetzelf maar vonden de heren echt niet erg,was een uitlokking van donkere Marco.Vind dit niks tegenover wat je kan zien in de douche(bij to hot for tv) wat Fiona daar bij Joost doet,en wat meerdere bewoners onder de dekens doen,ze weten ook dat er gefilmd word.En dan die blonde Marco kleed zich gewoon uit VOOR de douhce en staat daar in zijn Japie voor de camera.
en tot slot Lise en Charlene hebben ook al in hun blote borsten daar gestaan dus where is the problem zou ik zeggen.

Klopt helemaal dus wat jij daar deed was heel normaal. doe ik ook altijd bij mijn visite laat mijn tepels schieten. en dan geef ik die vent de schuld, ja als jij niet had gekeken waren mijn tepels in mijn beha gebleven
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zaterdag 01 november 2008 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2008 - 22:26 schreef BoogieWoogie het volgende:
En die domme praat over je tepels,iedereen doet al es rare dingen als ie gedronken heeft.Trouwens de 1ste keer was je bovendeel vd bikini per ongeluk afgezakt en dat zagen die 2 boeven wel.O.k 2e keer dee je hetzelf maar vonden de heren echt niet erg,was een uitlokking van donkere Marco.Vind dit niks tegenover wat je kan zien in de douche(bij to hot for tv) wat Fiona daar bij Joost doet,en wat meerdere bewoners onder de dekens doen,ze weten ook dat er gefilmd word.En dan die blonde Marco kleed zich gewoon uit VOOR de douhce en staat daar in zijn Japie voor de camera.
en tot slot Lise en Charlene hebben ook al in hun blote borsten daar gestaan dus where is the problem zou ik zeggen.
per ongeluk uhu dat ding hing al zowat op navelhoogte

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Exit interview Joyce









0.0063447