BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Exit interview Joost & Fiona

Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 01 november 2008 - 20:29   quote  deeplink  
Video: Exit interview Joost & Fiona

Joost en Fiona zijn bewoners van het eerste uur, maar moesten helaas de Villa verlaten. Eerder stond het powerkoppel bovenaan de ranking en wonnen ze veel opdrachten. Toch zorgde een gebroken been voor een abrupt einde aan hun avontuur. Gaan ze na Can't Buy Me Love met elkaar door? Hoe kijken ze terug op hun verblijf? Had Fiona een andere partner moeten kiezen? Kijk wat de tortelduifjes na hun exit te zeggen hebben!

Izz@headliner
 Izz@headliner - zaterdag 01 november 2008 - 21:40   quote  deeplink  
Typische Nuchtere Rotterdamse. Fiona je bent TOP,Maar als je Joost laat gaan, stomp jij jezelf over tien jaar voor je kop. Believe me, Bin there done it. en kickbox nu al jaren tegen: Me, Myself and I. IK zou de klok terug willen zetten. en 1 lausy telefoon gesprek overdoen. Leer ervan. Je weet wat je hebt. Nooit wat je krijgt.
nane
 nane - zondag 02 november 2008 - 05:12   quote  deeplink  
jammer hoor fioontje je bent een kicke meid maar eerlijk is eeerlijk '
had je nu toch niet een andere partner moeten kiezen want zoals ik het hoor
wil je toch niet echt verder het klinkt zo van we zullen zien joost had fiona moeten laten gaan dat was echte liefde geweest
maar ja hij wildde niet alleen weg dus jammer meis
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 02 november 2008 - 14:31   quote  deeplink  
Ze komen heel sympathiek over.
Door wat ze over Ribas zeggen, denk ik dat ik een heel verkeerd beeld van Ribas heb.
Tja, geen streams hé, dan moet ik het doen met moment opnames en in elkaar gezette beelden. Jammer.
GherAhnAhmon
 GherAhnAhmon - zondag 02 november 2008 - 15:49   quote  deeplink  
Braaf en lief koppeltje, eigenlijke een véél te braaf koppeltje, en daar maak men geen TeeVee mee helaas, dus oprotten.. en een hak gezet door het lafjes importeren van ex-exitters, maar ja dat valsspelen als het "format" in gevaar komt kennen we nog al te goed uit dat vorige programma..
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - zondag 02 november 2008 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2008 - 14:31 schreef Mrs.B@headline het volgende:
Ze komen heel sympathiek over.
Door wat ze over Ribas zeggen, denk ik dat ik een heel verkeerd beeld van Ribas heb.
Tja, geen streams hé, dan moet ik het doen met moment opnames en in elkaar gezette beelden. Jammer.
ja met streams kunnen ze ons niet bedotten, maar nu is het een gemanipuleerd in elkaar gezet zooitje

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Video: Exit interview Joost & Fiona









0.0056300